Citat:
Ursprungligen postat av
vasadueller
Det här stämmer väl inte för män...? Eller menas det att jag bara kan ställa mig vid ICA och fråga förbipasserande, och så får jag med mig en träskpadda inom en timme?
Påståendet stämmer endast för kvinnor.
OffT:
Män som har ordet "träskpadda" i sin vokabulär, får ligga mycket mindre än sina medbröder som inte har det.
Män som uppskattar och respekterar kvinnor som uppskattar sex lika mycket som män, kan få ligga när de vill. Tänk om fler män fattade detta enkla faktum!
TS: enbart det faktum att du ska gå ut en kväll med knull som enda målet, gör att chanserna minskar väsentligt. Det andas desperation, själlöshet & lite misär, klart avtändande.
Gå istället ut för att ha kul & njuta av livet, sånt märks och attraherar något enormt! Då får du dessutom sex med känsla & kvalité.
Och jo, man kan få bra sex utan att låtsas att man vill ha mer än ett ONS - förutsatt att man som sagt uppskattar kvinnor som gillar sex. Gillar sex för att det är skönt alltså, inte för att de är fulla, självdestruktiva, ensamma eller desperata efter bekräftelse.