2015-04-20, 14:05
Medlem
Redan nämnts i tråden, men golden tits har man hört många rövarhistorier ifrån!
Citera
2015-04-20, 16:53
Medlem
Pickmylussys avatar
Vart finns det flest damer i 30-40 års åldern?

~25-åring som undrar
Citera
2015-04-20, 19:31
Medlem
Pangaea250s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Vart finns det flest damer i 30-40 års åldern?

~25-åring som undrar

Som många andra skrivit så är det väl framför allt Golden Hits som gäller..
Citera
2015-04-20, 20:05
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Det här stämmer väl inte för män...? Eller menas det att jag bara kan ställa mig vid ICA och fråga förbipasserande, och så får jag med mig en träskpadda inom en timme?

Påståendet stämmer endast för kvinnor.

OffT:
Män som har ordet "träskpadda" i sin vokabulär, får ligga mycket mindre än sina medbröder som inte har det.
Män som uppskattar och respekterar kvinnor som uppskattar sex lika mycket som män, kan få ligga när de vill. Tänk om fler män fattade detta enkla faktum!

TS: enbart det faktum att du ska gå ut en kväll med knull som enda målet, gör att chanserna minskar väsentligt. Det andas desperation, själlöshet & lite misär, klart avtändande.

Gå istället ut för att ha kul & njuta av livet, sånt märks och attraherar något enormt! Då får du dessutom sex med känsla & kvalité.
Och jo, man kan få bra sex utan att låtsas att man vill ha mer än ett ONS - förutsatt att man som sagt uppskattar kvinnor som gillar sex. Gillar sex för att det är skönt alltså, inte för att de är fulla, självdestruktiva, ensamma eller desperata efter bekräftelse.
Citera
2015-04-20, 20:14
Medlem
Mikibus avatar
Åhhh hahaha vilken SNUSKGUBBE!
Var det första som dök upp i mitt huvud när jag läste TS. Riktigt creepy faktiskt.

Och längden på TS dessutom! Hoho! Fyfan jag smäller AV!
Citera
2015-04-20, 20:16
Bannlyst
När jag bodde i huvudstaden så brukade vi gå ner på Göta källare eller Ace för att finna lätt fitta
Citera
2015-04-20, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kramnik
Sever Inn är bra...
+1. Sever inn är stället du söker.
Citera
2015-04-20, 22:27
Medlem
submariners avatar
Hej,

Patricia har tappat sedan flytten från Slussen till S. Mälarstrand - för långt att gå för de flesta

Golden Hits och Cliff Barnes en fredag eller lördag, Lemon funkar och Riche om du kan föra dig
Citera
2015-04-20, 23:01
Medlem
qrzds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
[DEL 2]

I mina ögon är det fan mer av ett moraliskt brott att vara för sexuellt kräsen och petig än att vara lite för sexuellt frustrerad och desperat, om något skall vara det öht (så skippa att haka upp er för mycket på min sexsyn :P).

Jag har lixom aldrig haft problem med hur någon ser ut i själva grunden bara man ansträngt sig och kan föra sig sexuellt (bägge mentalt och kroppsligen), och inte har en kanske allt för låg ålder, EQ eller IQ så ställer jag nog upp och gör min plikt dom ämnat
Det jag vill få sagt klart och tydligt är att jag är ute efter kvantitet och inte kvalité när det kommer till eventuella uteställen och deras innehåll. Alltså desto bättre, desto större samling feta desperata fylle kärringar som rent ut vill ha k*k snabbt och simpelt av mig någonstans i stockholmsområdet när fyllan värmer mig och dem som allra mest är det jag söker efter med lampa och lykta idag 2015

Vart skall jag ta vägen runt i STHLM när det beger sig någon gång i framtiden för fest, fylla och bästa sexuell vinstmöjlighet av stans allra mest lättfotade och desperata damer mao?

MvH Akilles
Stanna hemma o rök på ytterligare, dra en runk eller nåt, jävla lång öppning med ordbajseri bara för att få veta ett simpelt ragghak med fulla brudar.
Men... Det finns ett ställe som du möjligen skulle uppskatta, Finlandsbåtarna skulle passa dig som en kondom på en kondylomvårtad snopp, där idkas det partnerbyte, könsbyte, sugsex, och ibland även sex med tolvåringar som glömts bort av sin sönderknullade alkismamma som dricker marinella och tar hand om fem kåta "flyktingbarn" i hytten bredvid
Citera
2015-04-21, 05:13
Medlem
Vid tvillingarnas brukar det nästan alltid ramla ner ett par-tre vinalkade nervvrak i 50årsåldern som blivit utbytta mot någon 25åring och där igenom fått mattan undanryckt under fötterna och förlorat allt vad anseende och socialt liv heter.

Det brukar inte behövas speciellt stor insats för att dom ska ta chansen att återfå en strimma av uppskattning och självkänsla.

Även om någon skadiadirektör kastat ut dom och deras liv numera är mer innehållslöst än en uteliggares kan dom fortfarande se lite så där leopard-grilf läckra ut och med lite uppskattnkning dröjer det inte tills man kan skönja den paranta hållningen.
Citera
2015-04-21, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Vid tvillingarnas brukar det nästan alltid ramla ner ett par-tre vinalkade nervvrak i 50årsåldern som blivit utbytta mot någon 25åring och där igenom fått mattan undanryckt under fötterna och förlorat allt vad anseende och socialt liv heter.

Det brukar inte behövas speciellt stor insats för att dom ska ta chansen att återfå en strimma av uppskattning och självkänsla.

Även om någon skadiadirektör kastat ut dom och deras liv numera är mer innehållslöst än en uteliggares kan dom fortfarande se lite så där leopard-grilf läckra ut och med lite uppskattnkning dröjer det inte tills man kan skönja den paranta hållningen.

Vilket otroligt målande och informativt inlägg. TS kunde aldrig ha bett om ett bättre tips. Jag själv tackar även jag
Citera
2015-04-21, 09:37
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Lemon är inte lika bra för det ändamål du är ute efter.

Golden hits har lite äldre publik än Cliff Barnes, även om det är ett rätt stort ålderspann även där. CB går folk 25-50 skulle jag säga. Du behöver vara rätt full för att ha kul där dock, detta eftersom alla andra är det och du annars kommer tycka alla är kompletta idioter som (rent fysiskt) trampar dig på tårna hela tiden. Bra stämning och ett jävla röj för det mesta.
Låter som ett ställe för mig haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in