Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-17, 17:58
  #1
Medlem
Frågan är seriöst ställd. Hur gör man för att det ska bli najs? Jag kan vara hur jävla sugen o upphetsad men jag ver inte hur man gör, det blir bara inte skönt. Hur gör ni andra? Helt tjejsvar men även killar som tror de har nåt å bidra med är välkomna. Har ni några tips att testa?
Citera
2015-04-17, 17:59
  #2
Medlem
BlueGreenShadows avatar
Testa använda ditt finger? Fingrar?
Citera
2015-04-17, 18:02
  #3
Medlem
köp glidmedel och en rabbitstav.
Citera
2015-04-17, 18:05
  #4
Medlem
skoltjejs avatar
Det är upp till var och en vad man tycker är skönt, det kan vara väldigt inviduellt. Men smek dig fram och upptäck vad du tycker är skönt!
And btw, klitoris
Citera
2015-04-17, 18:08
  #5
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kandevahitler
Frågan är seriöst ställd. Hur gör man för att det ska bli najs? Jag kan vara hur jävla sugen o upphetsad men jag ver inte hur man gör, det blir bara inte skönt. Hur gör ni andra? Helt tjejsvar men även killar som tror de har nåt å bidra med är välkomna. Har ni några tips att testa?


Det är svårt att säga, är väl som när man tar knark, set and settings. Tänd upp levande ljus i rummet, skaffa olja och smörj in dig, börja tänk på något snuskigt eller saker som du fantiserar om och smek dig över brösten, benen, magen, överallt där du tycker att det känns skönt. Stimulera klitoris och "åla" runt dig medan du gör det. Det är svårt att säga, bara du vet vad du tycker om. Testa att köra upp ett finger i tvåan, du kanske gillar det, skämt åtsido, du får testa olika saker tills du hittar din grej.
Citera
2015-04-17, 18:13
  #6
Medlem
sybian ftw
Citera
2015-04-17, 18:22
  #7
Medlem
ja, det kan ju eventuellt finnas filmer på internet som visar sånt...
Citera
2015-04-17, 19:07
  #8
Medlem
Gå in på valfri porrsida och sök på woman masturbating och ta en titt?
Citera
2015-04-17, 20:04
  #9
Medlem
Du får väl testa dig fram stoppa upp fingrarna i fittan är det inte behagligt ja helt enkelt då äre bara testa en ny variant
Citera
2015-04-17, 20:21
  #10
Medlem
franges avatar
Du behöver uppenbarligen en sån här.
http://www.vuxen.se/naturals-double-penetrator
Citera
2015-04-18, 00:52
  #11
Medlem
Är ts tjej??

De flesta tjejer smeker / gnuggar väl på/över/runtom klitoris när de onanerar.

Alltså inte penetrering utan klitorisstimulering. Går ju även att göra det med vibrator duschstråle etc om man föredrar något annat än fingrarna.

"Rätt" tankebanor till det och så får man väl prova sig fram vad man själv gillar mest och hur det känns med olika beröring hastighet tryck etc.
Citera
2015-04-18, 11:55
  #12
Medlem
zebrabodys avatar
Undrar lite åldern på ts här men aa....
Jag upptäckte vid tidig ålder genom att jag typ råka gnida mig "att det här var ju rätt najs" sen testa jag mig fram.
Alla har nog sina sätt. Gnida, röra ett eller flera fingrar fram och tillbaka långsamt eller snabbt. Är ju en känsligt område så kan väll va smart att börja långsamt så de värms upp och blir lite vått. Glidmedel kan va bra för vissa. Ligga på mage, rygg, eller sitta. Testa. Vissa kan ju gilla att samtidigt som gnida sig mot underlaget lixom. Vissa gillar duschstrålar också - om du nu inte har världens jävla monsterhårda strålar kanske då.
Sexleksaker. Enkla vibrators, dildos om inte egna händerna är ngt bra. Jag personligen gillar inte själva dildofunktionen så mkt. Snarare vibrationen i dildon isf - och de olika inställningarna med vibrationsintensitet, pulsering osv att man kan ändra lite.

Men oftast så själv föredrar jag börja lite långsamt med en,två fingrar bara och sedan snabbare o hårdare. Bara inte gå ut för snabbt för då kan det lät iaf för mig bli att det bara avtar för snabbt sedan. Satsa på klitoris mest enligt mig, röra sig lite omkring. Röra sig lite, typ upp och ner guppandes som vid sex kanske. Tänka på ngt mysigt/upphetsande i dina ögon. Föredrar man det så kolla på ngt.

Aa typ. Men gäller ju va upphetsat på ngt viss i början också. Annars blire lite svårt...
__________________
Senast redigerad av zebrabody 2015-04-18 kl. 11:58.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback