Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-15, 18:05
  #1
Medlem
Nu är det inte något rasistinlägg utan fakta. Det kunde lika gärna ha varit Svenskar, Danskar eller Indier. Just nu så är det tyvärr just Afrikaner som är mest utsatta och framför allt de som tar sig till Sverige. Är stor skillnad om någon är adopterad och uppväxt här så man vet att personen är smittfri.

De flesta tjejer som lever i Sverige på 2000 talet vet att förutom de
mest strikta, troende muslimska afrikanerna så kan man tyvärr räkna med att så många
som 1 av 10 afrikanska män kan vara Hiv smittade Sverige får flera Hiv smittade
än många andra länder av en enkel anledning. Vi tar emot dem och erbjuder medicin. I
övriga länder i Europa (samt USA) så får de inte denna vård gratis och de blir dessutom tvingade att registrera sig och lyder under hårdare regler än i Sverige.

Just därför så söker sig många Hiv smittade hit. Det kallas för sjukresor internt och jag känner personligen flera Somalier som berättat att när de kom hit så fanns det flera sjukresor insmugglade i deras grupp. Det var då oftast icke Somalier vars familj betalat smugglare för att ge dem chansen till att få leva. De lärde sig Somaliska och siktade sedan på just Sverige pga att vi har fri läkarvård och bra bromsmediciner. I Afrika skulle personen ha varit dödsdömd men nu får han chansen att kunna fortsätta leva genom att släkten bidrar med pengar så att han kan ta sig hit. Inget fel i det, alla vill leva, fast när de sedan fått vård så lever de vanliga liv och vill givetvis inte berätta att de är smittade och som tack för hjälpen så smittar de ner någon tjej här i Linköping som sedan i sin tur smittar ner någon vän till mig eller mig själv

I Linköping så har det redan dömts 3-4 personer (afrikaner) till fängelse för ´misshandel´ (som det så fint kallas när en Hiv smittad har oskyddat sex med någon utan att berätta om det). Enligt tidningarna så blev åtminstone en stackars ung tjej i Linköping smittad med Hiv Samma har hänt i Stockholm, Göteborg och Malmö. Polisen varnade öppet för två Afrikaner som raggade på Klubb6 och framför allt Badoo och Bodycontact förra året. De hade oskyddat sex med flera dejter från de sidorna utan att upplysa tjejerna om att de hade HIV. Skrämmande!

Trots detta så annonserar tjejer på just de sidorna efter Afrikanska män? De lägger sedan ut bilder från träffarna och en massa andra män kommenterar glatt och träffar sen tjejerna utan att blinka? Alltså är alla på såna sidor blåsta i huvudet eller vad är det fråga om? Samma tjej går sedan ut på krogen är leker vanlig och gullig och går hem med mig eller nån jag känner. Tvi fan!
Citera
2015-04-15, 18:17
  #2
Medlem
franges avatar
Ärligt talat tycker jag inte ens det minsta synd om de här tjejerna som drabbas av HIV på det här sättet - de har själva valt att ha oskyddat sex med en främling, som "av en slump" råkar vara afrikan.

Var gör någon vecka sedan ute i krogsvängen just i Linköping som du nämner, och noterade just en ganska stor mängd blånegrer (alltså, inte mörkhyade - utan verkligen svarta sådana) på Platens Bar som jag besökte - och de svenska unga tjejerna verkade ju helt obekymrat flockas kring just dessa bestar, med sug i blickarna. Säkerligen var det någon "lycklig" svensk flicka som fick spendera natten med en rejäl blåman efter den kvällen.

Och som man brukar säga, leker man med elden är risken att man blir bränd - och knullar du en blåneger oskyddad så kan du mycket väl få HIV. Ditt val, ditt liv. Men kom för helvete inte och klaga när du blivit smittad med någonting oskojigt av den mustige mannen sedan.
Citera
2015-04-15, 18:19
  #3
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Svenska tjejer som knullar med negrer är skabbiga, Har också fått intrycket att dom rent allmänt är ointelligenta och obegåvade när man pratar med dom.
__________________
Senast redigerad av SS-Panzer-Division 2015-04-15 kl. 18:28.
Citera
2015-04-15, 18:27
  #4
Medlem
Naturen sållar ut dom svagaste, survival of the fittest - eminem
Citera
2015-04-15, 18:36
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Ärligt talat tycker jag inte ens det minsta synd om de här tjejerna som drabbas av HIV på det här sättet - de har själva valt att ha oskyddat sex med en främling, som "av en slump" råkar vara afrikan.

Var gör någon vecka sedan ute i krogsvängen just i Linköping som du nämner, och noterade just en ganska stor mängd blånegrer (alltså, inte mörkhyade - utan verkligen svarta sådana) på Platens Bar som jag besökte - och de svenska unga tjejerna verkade ju helt obekymrat flockas kring just dessa bestar, med sug i blickarna. Säkerligen var det någon "lycklig" svensk flicka som fick spendera natten med en rejäl blåman efter den kvällen.

Och som man brukar säga, leker man med elden är risken att man blir bränd - och knullar du en blåneger oskyddad så kan du mycket väl få HIV. Ditt val, ditt liv. Men kom för helvete inte och klaga när du blivit smittad med någonting oskojigt av den mustige mannen sedan.

Nä men samma tjej går hem med nån annan snubbe vid ett senare tillfälle. Den snubben är med en annan tjej och den tjejen kanske nån av oss råkar på Så indirekt kan vem som helst bli drabbad i slutändan. En av Somalierna jag känner sade något annat intressant. Vi satt på Harrys och en av deras polare fick napp på en lång och sexig blond brud och de drog iväg. Somalierna kollade på varandra och snackade på sitt språk. Jag frågade om de ´gratulerade brodern´ till hans erövring. Jag blev faktiskt chockad över svaret jag fick! Ena killen sade -´Nä jag bad de andra att komma ihåg vem blondinen är så att inte nån av oss råkar på henne nästa gång eftersom hon verkar tända på svarta killar. Killen hon gick med är inte Somalier utan en sk sjukresa. Han har HIV och ingen av oss vill vara med nån brud som han har knullat med. Om vi hade varit i Somalia och det var känt att många Svenskar hade HIV så hade flera personar först sagt till bruden. Hade inte hon reagerat och gått ifrån killen så hade vi slagit ihjäl honom på fläcken. Ni Svenskar är konstigt toleranta ibland. Ni får skylla er själva´-. Han hade en poäng och vann min respekt kan jag lova!
Citera
2015-04-15, 18:43
  #6
Avstängd
Otroligt dumma. Lyckligtvis är de mycket få.
Citera
2015-04-15, 18:44
  #7
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr private
Svenskar är konstigt toleranta ibland. Ni får skylla er själva´-. Han hade en poäng och vann min respekt kan jag lova!

Det verkar vara en ovanligt vettig somalier. För att svara på ursprungsfrågan, tycker jag att det är ganska korkat att ha oskyddat samlag med afrikaner. Jag säger inte att man per automatik har någon sjukdom för att man är neger/negress, mer bara att risken är större, att bli smittad av någonting.

Vet du, TS, hur det är med tjejen som fick HIV? Lever hon sitt liv "som vanligt"?
Citera
2015-04-15, 18:50
  #8
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartold
Naturen sållar ut dom svagaste, survival of the fittest - eminem
Detta. Darwinism kallas det. Synd bara att det finns så bra bromsmediciner nuförtiden. Om man frivilligt haft oskyddat sex med en importerad afrikan så borde man bli nekad nån form av medicin faktiskt.
Citera
2015-04-15, 19:01
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Det verkar vara en ovanligt vettig somalier. För att svara på ursprungsfrågan, tycker jag att det är ganska korkat att ha oskyddat samlag med afrikaner. Jag säger inte att man per automatik har någon sjukdom för att man är neger/negress, mer bara att risken är större, att bli smittad av någonting.

Vet du, TS, hur det är med tjejen som fick HIV? Lever hon sitt liv "som vanligt"?
Ingen aning. Det var locket på rätt så snabbt. Afrikanen som smittade henne blev dömd för andra gången och fick nog 1,5 år denna gången då smittan gjorde att det räknades som grov misshandel om jag minns rätt.
Citera
2015-04-15, 19:08
  #10
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Mycket dumma, såklart.

Det är väl myten om de stora svarta kukarna som lockar dessa imbecilla tjejer, som får skylla sig själva när de fått HIV och AIDS.
Citera
2015-04-15, 19:22
  #11
Medlem
garm76s avatar
Precis lika djävla dumkåt som när TS drar hem med Lisa och kör utan kådis på fyllan bara för att han är så kåt och kär. För han har ingen aning om vad Lisa gjorde förra helgen..
Citera
2015-04-15, 19:40
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garm76
Precis lika djävla dumkåt som när TS drar hem med Lisa och kör utan kådis på fyllan bara för att han är så kåt och kär. För han har ingen aning om vad Lisa gjorde förra helgen..

Risker finns det alltid. Min poäng är väl kanske att i det ena fallet så är risken eventuellt 1/100.000 och i det andra fallet kanske så låg som 1/10 beroende på vart i från Afrikanen kommer. Det är rätt så stor skillnad Du verkar missa poängen att HIV smittade Afrikaner väljer att söka sig hit! Det ökar på risken rätt duktigt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback