Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-12, 19:23
  #1
Avstängd
Jag sitter i en knivig situation just nu. Ska åka och sova över hos en tjej i helgen (2 dagar) och hennes kusin ska vara med oss också. Den tjejen som jag i huvudsak ska träffa är flickvänsmaterial och hennes kusin är en 10 poängare, lite slampig för övrigt. Det är nu så att jag måste välja mellan dom här 2. Vem ska jag sätta? Båda tjejerna är galna i mig

Funderar ju på att försöka trycka båda under olika dagar på helgen men hur fan ska jag komma undan med det.
Citera
2015-04-12, 19:27
  #2
Medlem
Skebokvarnsvagens avatar
Eftersom det här är Flashback så är det givna svaret båda två. Efter det inleder du ett förhållande med flickvänsmaterialet. Förbered dig på pinsamma släktträffar!
Citera
2015-04-12, 19:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skebokvarnsvagen
Eftersom det här är Flashback så är det givna svaret båda två. Efter det inleder du ett förhållande med flickvänsmaterialet. Förbered dig på pinsamma släktträffar!

Hehe, stämmer bra det
Till TS: Bara att provligga båda och se vilken som känns bäst
Citera
2015-04-12, 21:14
  #4
Medlem
Föreslå en trekant. Då får alla en del av kakan och förhoppningsvis så blir det ingen avundsjuka om alla är med på samma gång.
Citera
2015-04-12, 21:21
  #5
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discosmurfen2
Jag sitter i en knivig situation just nu. Ska åka och sova över hos en tjej i helgen (2 dagar) och hennes kusin ska vara med oss också. Den tjejen som jag i huvudsak ska träffa är flickvänsmaterial och hennes kusin är en 10 poängare, lite slampig för övrigt. Det är nu så att jag måste välja mellan dom här 2. Vem ska jag sätta? Båda tjejerna är galna i mig

Funderar ju på att försöka trycka båda under olika dagar på helgen men hur fan ska jag komma undan med det.

Uppenbart är inte du pojkvänsmaterial
Citera
2015-04-13, 14:45
  #6
Medlem
Stonedboys avatar
Bestäm dig för en helt enkelt. Tar du båda två kommer det uppstå svartsjuka dom sinsemellan och till slut kommer du inte få nån av dom.


Strular du med båda kommer du inte bli populär hos någon av dom. Försöka strula i smyg med var och en kommer inte gå.
Citera
2015-04-13, 17:16
  #7
Medlem
Ta bägge, men en för sig, och sedan tar du en trekant på det, kommer bli succé
Citera
2015-04-13, 19:24
  #8
Medlem
Sek-Losos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discosmurfen2
Jag sitter i en knivig situation just nu. Ska åka och sova över hos en tjej i helgen (2 dagar) och hennes kusin ska vara med oss också. Den tjejen som jag i huvudsak ska träffa är flickvänsmaterial och hennes kusin är en 10 poängare, lite slampig för övrigt. Det är nu så att jag måste välja mellan dom här 2. Vem ska jag sätta? Båda tjejerna är galna i mig

Funderar ju på att försöka trycka båda under olika dagar på helgen men hur fan ska jag komma undan med det.

Tycker du skall vara jävligt tacksam om du får till det med någon! Hoppas dem läser tråden förövrigt och inser att det är dem det handlar om
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback