2020-09-15, 23:22
Medlem
TomasTvivlarens avatar
På lördag bjuder vår kära sexualbrottsling in till intimkonsert i Jönköping. Allt sker under DFM:s flagg, hur länge ska de låta en dömd sexualbrottsling beträda estraden?
Citera
2020-09-16, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Som sagt en myt. Liksom myten om den mörka medeltiden som i söva verket var dynamisk.

Men ordentligt it, back to topic, Tommy D.
Jag får ödmjukast böja mig för "överheten" och inse att min kunskap inte alltid är i fas med de senaste rönen, även om det tar emot.
Härmed drar även jag streck i debatten.
Citera
2020-09-16, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomasTvivlaren
På lördag bjuder vår kära sexualbrottsling in till intimkonsert i Jönköping. Allt sker under DFM:s flagg, hur länge ska de låta en dömd sexualbrottsling beträda estraden?
Det var ju ett passande namn på ett event med en horkarl, undras vad han har för planer för närvarande yngre kvinns? Han är ju tillräckligt gammal för att ha tagit intryck av Lars Ekborgs klassiska monolog "Bunta ihop och slå ihjäl dem", där han konstaterar att "Fruntimmer över 40 - dom blir ju så ful! Det enda man kan ha dom till är att vända opp-och-ner och använda dom som sparbössa!" Ett fenomen som också brukar benämnas gubbsjuka, vilket säkert kan läggas till övriga diagnoser den mannen dras med.
Citera
2020-09-16, 11:02
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Det var ju ett passande namn på ett event med en horkarl, undras vad han har för planer för närvarande yngre kvinns? Han är ju tillräckligt gammal för att ha tagit intryck av Lars Ekborgs klassiska monolog "Bunta ihop och slå ihjäl dem", där han konstaterar att "Fruntimmer över 40 - dom blir ju så ful! Det enda man kan ha dom till är att vända opp-och-ner och använda dom som sparbössa!" Ett fenomen som också brukar benämnas gubbsjuka, vilket säkert kan läggas till övriga diagnoser den mannen dras med.
Då återstår ju bara unga kvinnor med gamla gubbar och unga kvinnor brukar inte vilja ha gamla gubbar frivilligt. Om de inte är kändisar och har mycket pengar. För de som inte har det återstår då att ta dem med lite grooming.
Det är ju inte osökt att man kommer att tänka på Helge Fossmo. Han var inte heller vacker, men lyckades få barnflickan med lite intim förbön. ”Gud har sagt att du måste suga ut det onda ut ur min kuk”. En del går tydligen på det.
Citera
2020-09-16, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Då återstår ju bara unga kvinnor med gamla gubbar och unga kvinnor brukar inte vilja ha gamla gubbar frivilligt. Om de inte är kändisar och har mycket pengar. För de som inte har det återstår då att ta dem med lite grooming.
Det är ju inte osökt att man kommer att tänka på Helge Fossmo. Han var inte heller vacker, men lyckades få barnflickan med lite intim förbön. ”Gud har sagt att du måste suga ut det onda ut ur min kuk”. En del går tydligen på det.
Somliga gör det uppenbarligen. Om Tommy är lika slipad som Helge lämnar jag osagt, men skulle inte bli förvånad.
Citera
2020-09-16, 14:44
Medlem
Magictrixs avatar
Undrar om Elite Hotel i Jönköping vet om att det förutom vankas smör-saxofon à la Hötorget även bjuds på både profetisk förbön och ”betjäning”.
Som gammal kyrkobesökare har jag aldrig hört talas om dessa begrepp tidigare. Men profetisk förbön borde väl vara lite samma som att spå någons framtid? Det är ju toppen för Tommy, då kan de se när han planerar nästa snedsteg och förhindra det. Betjäning? Är det samma sak som att gå in i ett litet avskilt krypin och låta Tommy smörja in en med olja? Frågan är väl då, får jag betalt för det?
Citera
2020-09-16, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Undrar om Elite Hotel i Jönköping vet om att det förutom vankas smör-saxofon à la Hötorget även bjuds på både profetisk förbön och ”betjäning”.
Som gammal kyrkobesökare har jag aldrig hört talas om dessa begrepp tidigare. Men profetisk förbön borde väl vara lite samma som att spå någons framtid? Det är ju toppen för Tommy, då kan de se när han planerar nästa snedsteg och förhindra det. Betjäning? Är det samma sak som att gå in i ett litet avskilt krypin och låta Tommy smörja in en med olja? Frågan är väl då, får jag betalt för det?
Det tvivlar jag på att de gör, frågan är hur de ställer sig om de får veta.
Skulle du våga gå in i ett litet avskilt krypin med Tommy? Jag skulle inte släppa honom i närheten av mig, än mindre min familj! Den mannen har gjort tillräckligt stor skada som det är.
Citera
2020-09-16, 17:56
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Det tvivlar jag på att de gör, frågan är hur de ställer sig om de får veta.
Skulle du våga gå in i ett litet avskilt krypin med Tommy? Jag skulle inte släppa honom i närheten av mig, än mindre min familj! Den mannen har gjort tillräckligt stor skada som det är.
Det skulle vara intressant att se tillställningen live.
Citera
2020-09-16, 20:20
Medlem
TomasTvivlarens avatar
En Tommykritiker har blivit adm för den privata facebookgruppen "Hjärtat på vid gavel" och har godkänt andra Tommykritiska inlägg. Paniken blev total hos Mattias L som uppmanar alla att gå ur gruppen och hotar med polisanmälan. Tommys stackars mamma är med i gruppen och gråter.

Efter exakt tre sekunder kom kommentarerna "den som är utan synd..." Den nya admin står på sig och säger att sanningen ska göra oss fria och vädjar till Tommy och Mattias om ett offentligt samtal/svar.
Citera
2020-09-16, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomasTvivlaren
En Tommykritiker har blivit adm för den privata facebookgruppen "Hjärtat på vid gavel" och har godkänt andra Tommykritiska inlägg. Paniken blev total hos Mattias L som uppmanar alla att gå ur gruppen och hotar med polisanmälan. Tommys stackars mamma är med i gruppen och gråter.

Efter exakt tre sekunder kom kommentarerna "den som är utan synd..." Den nya admin står på sig och säger att sanningen ska göra oss fria och vädjar till Tommy och Mattias om ett offentligt samtal/svar.
Gruppen har varit utan admin sedan Tommy släckte sitt gamla konto, vilket lämnar fältet fritt för vem som vill att ta över. Allmän Facebook-kunskap som uppenbarligen gått den store profeten och dito evangelisten förbi.
I övrigt intressant att se paniken, enligt Tommy är gruppen numera kriminell! 😉
Citera
2020-09-16, 21:38
Medlem
Håller med. Paniken är total på morgonguld. Jesustanterna skriker i högan sky. Vem är den nya admin för gruppen som tillåter kritik. Har han nåt med dfm att göra?
Citera
2020-09-17, 15:14
Medlem
Magictrixs avatar
Idag handlar morgonstånd om Pöbeln. Jag vet inte om det är den här tråden specifikt han syftar på, eller kritiken generellt. Men som en sann narcissist jämför han kritiken mot sig själv med såväl andra världskriget som Krimkriget och Jugoslaviens sönderfall.
Roten till det onda menar han är hämnd. Professor Dahlman menar alltså att det var hämnd som startade andra världskriget. Han har säkert täckning för det påståendet. Han är ju så himla allmänbildad. Han menar även att det är hämnd som ligger bakom kritiken mot honom själv.
Jag vet inte riktigt vad man ska tänka om det? Det känns lite som man tittar på Rapport och så dyker dockan Skurt upp som nyhetsankare.
Hämnd? Vad har vi missat? Horan han köpte för sina Judaspengar kanske fick gonorré och vill hämnas? Han kanske känner sig förlåten av Jesus, men hans trovärdighet kommer ju inte springande bara för att han vill det.
Tommy Dee rundar av med ett bibelcitat där det tydligen står att det är dumt att hämnas. Det biter säkert. I synnerhet som han själv precis gjort reklam för sin nya deckare där han hänger ut sina belackare. Men självkritik är ju inte psykopatens starka sida heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in