Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-11, 17:37
  #1
Medlem
Hej!
Jag har varit tillsammans med min sambo sedan början av juni förra året och han är mannen i mitt liv. En fantatiskt och snäll kille som förtjänar det bästa. Jag älskar att ge honom avsugningar, älskar att se honom njuta och bara ta emot eftersom han är väldigt aktiv annars i sexlivet och gör allt för att jag ska njuta.
Han säger att jag lärt mig honom riktigt bra och han kan utan problem komma genom att jag enbart suger av men jag vill bli ännu bättre, ta honom till ännu högre höjder.
Problemet jag egentligen har är att ta den djupt, deep throat. Jag kan ta den djupt långsamt men ökar man tempot aktiveras mina kräkreflexer. Kompenserar detta genom att suga av samtidigt som jag använder handen, använder mycket tunga och liknande. Men vill kunna bli "munknullad" så att säga. Tanken tänder mig enormt och jag tror min kille verkligen skulle uppskatta det.
Jag har försökt öva, öva, öva med leksaker. Men jag har ännu inte kommit på ett sätt att lugna mina kräkreflexer. Finns det något särskilt knep/övning jag ska göra? Tacksam för alla tips!
Citera
2015-04-11, 17:55
  #2
Medlem
Använd mycket tänder.
Citera
2015-04-11, 17:59
  #3
Medlem
Hobbypedofilens avatar
Tänderna ska försiktigt skrapa ollonet. Bästa som finns, förutsatt att de fått tänder.
Citera
2015-04-11, 18:07
  #4
Medlem
Never forget the balls.
Citera
2015-04-11, 18:21
  #5
Medlem
kleta in den med något gått så blir det mer njutbart för dig samtidigt som det underlättar
Citera
2015-04-11, 18:31
  #6
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rokachero
Never forget the balls.
Always forget the balls säger jag. Fyfan vad det gör ont när en brud suger på bollarna.
Citera
2015-04-11, 19:44
  #7
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavaVixen
Hej!
Jag har varit tillsammans med min sambo sedan början av juni förra året och han är mannen i mitt liv. En fantatiskt och snäll kille som förtjänar det bästa. Jag älskar att ge honom avsugningar, älskar att se honom njuta och bara ta emot eftersom han är väldigt aktiv annars i sexlivet och gör allt för att jag ska njuta.
Han säger att jag lärt mig honom riktigt bra och han kan utan problem komma genom att jag enbart suger av men jag vill bli ännu bättre, ta honom till ännu högre höjder.
Problemet jag egentligen har är att ta den djupt, deep throat. Jag kan ta den djupt långsamt men ökar man tempot aktiveras mina kräkreflexer. Kompenserar detta genom att suga av samtidigt som jag använder handen, använder mycket tunga och liknande. Men vill kunna bli "munknullad" så att säga. Tanken tänder mig enormt och jag tror min kille verkligen skulle uppskatta det.
Jag har försökt öva, öva, öva med leksaker. Men jag har ännu inte kommit på ett sätt att lugna mina kräkreflexer. Finns det något särskilt knep/övning jag ska göra? Tacksam för alla tips!

Slappna av så mycket du kan i halsen. Sedan finns det helt andra infallsvinklar, som ett finger i hans röv under avsugningen. Alla män gillar inte att ta emot analsex, men gillar man det älskar man vanligen kombinationen finger i röven och avsugning.
Citera
2015-04-11, 20:23
  #8
Medlem
Blondiemans avatar
Plocka ut löständerna.
Citera
2015-04-11, 20:55
  #9
Medlem
Skebokvarnsvagens avatar
Pressa pekfinger mot tumme så inaktiveras kräkreflexen. Läste jag på Twitter.
Citera
2015-04-11, 21:31
  #10
Medlem
Stonedboys avatar
Suga löst och utan tänder tycker jag är riktigt skönt. Inte för hårt
Citera
2015-04-11, 21:31
  #11
Medlem
inga tänder
Citera
2015-04-12, 12:41
  #12
Medlem
Otroligs avatar
Erotik och sexualitet --> Sextekniker och sexhjälpmedel
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback