Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-11, 17:14
  #1
Medlem
blir fittan lika våt över sextio och hur smakar den?
Citera
2015-04-11, 20:41
  #2
Medlem
E-tards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasr
blir fittan lika våt över sextio och hur smakar den?

Nej, den blir inte lika våt längre. D.v.s glöm inte glidmedeln.
Smaken kan beskrivas som vällagrad och sträv med inslag av inkontinens och bakfylleprutt.

Man kan tillägga att det är en mycket intensiv smakupplevelse som inte rekommenderas för nybörjare.
__________________
Senast redigerad av E-tard 2015-04-11 kl. 21:32.
Citera
2015-04-11, 20:54
  #3
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Den är torr och salt, luktar och smakar som en vällagrad Danbo.
Citera
2015-04-11, 21:13
  #4
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasr
blir fittan lika våt över sextio och hur smakar den?

Gränsen går ungefär vid just sextio. Efter det är den mindre våt. Fittsaft är avgjort fräsch och riklig upp till 45-50 hos de flesta kvinnor, men över det skulle jag inte riktigt lita på fräschheten. Moget är bäst vid 30-45 ungefär. Efter 50 riskerar man att det är lite övermoget.
Citera
2015-04-12, 15:10
  #5
Medlem
blir den inte bättre med åren som vin(hos vissa kvinnor)
__________________
Senast redigerad av dasr 2015-04-12 kl. 15:54.
Citera
2015-04-12, 16:13
  #6
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasr
blir den inte bättre med åren som vin(hos vissa kvinnor)

nej precis som en kuk hos en gammal gubbe, ska du inte fråga om den blir bättre än på en ung? varför skulle fittan vara annorlundare ju äldre man blir.. hur gammal är du egentligen 13 år eller som frågar såna saker du låter inte som du är i närheten av 18 år ens.
Citera
2015-04-12, 21:45
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Gränsen går ungefär vid just sextio. Efter det är den mindre våt. Fittsaft är avgjort fräsch och riklig upp till 45-50 hos de flesta kvinnor, men över det skulle jag inte riktigt lita på fräschheten. Moget är bäst vid 30-45 ungefär. Efter 50 riskerar man att det är lite övermoget.
'Så du menar på fullaste allvar att fräschheten sitter i hur mycket man utsöndrar vid upphetsning? Så det har inget att göra med om man är renlig då? så fram 30-45 kan man ha sex sen är det kört då för man är " övermogen " vad fan det nu innebär?! Ibland undrar jag om folk här inne verkligen har alla indianer i kanoten.. herregud så mycket förutfattade meningar man kan ha.
Citera
2015-04-12, 22:09
  #8
Medlem
Mycket beror på hur fräsch kvinnan är i övrigt, såklart. Brukar nog inte vara några bekymmer med dom som har ett aktivt sexliv. Resten beror på dej. Slicka henne, och känn belöningen. Men: tänk på att tjejer i den åldern kan ha lite sköra slemhinnor, så betänk glidmedel och att inte kötta på alltför häftigt/länge när ni knullar.
Citera
2015-05-01, 03:11
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dasr
blir fittan lika våt över sextio och hur smakar den?


Inget fel...jag satte på en 56 årig kvinna...hon luktade kola i musen...även gången efter luktade hon kola...
Citera
2015-05-01, 03:32
  #10
Medlem
Mitt spektrum sträcker sig från 15 år till 65 år. Givetvis inte samtidigt utan under min aktiva år som just nu uppgår till drygt 30 år. Min erfarenhet är följande.

- Jag har ännu inte slickat någon kvinna som luktar eller smakar illa förutom en kvinna. Det visade sig att hon hade klamydia. Jag blev inte smittad trots det. Jag utlämnar henne nedan.

- Smaken och lukten skiljer sig inte nämnvärt i åldern. Är övertygad om att skulle jag få göra ett blindtest genom att slicka tio, ny duschade, olika kvinnor i olika åldrar så skulle jag ha väldigt svårt att bedöma ålder.

- Dock, skulle kvinna inte har tvätta sin mus på någon dag så tror jag faktiskt att skulle känna skillnad. Och hur förklarar man det utan att det ska låta frånstötande... En ung kvinna smakar och luktar mer ren kiss (ej en stank utan doft) medans en äldre kvinna på något sätt smakar och luktar mer mogen. Nu kan jag vara färgad av att jag faktiskt känner till ålder på kvinnorna som jag har slickat.

- Kvinnor i den högre ålder höll sig mer ren och fräsch än de yngre kvinnorna. Klippte sig och sköt om sin buske på ett snyggare sätt.

- Sen kan jag även nämna att jag alltid har föredragit kvinnor runt min egen ålder. När jag var tonårig så lockade tonårsflickor mig. Nu när jag närmar mig femtio så lockar kvinnor i min egen ålder mer än en tonårsflicka. Kan utveckla detta men...
Citera
2015-05-01, 03:51
  #11
Medlem
cestuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Echion
- Sen kan jag även nämna att jag alltid har föredragit kvinnor runt min egen ålder. När jag var tonårig så lockade tonårsflickor mig. Nu när jag närmar mig femtio så lockar kvinnor i min egen ålder mer än en tonårsflicka. Kan utveckla detta men...

Utveckla gärna. Jag är själv närmare femtio och nyfiken på hur andra män tänker kring detta.
Jag är lite orolig för att kvinnor i min egen ålder snabbt tappar "glansen", och därigenom mitt intresse, emedan en yngre har bättre hållbarhet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback