2015-04-11, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
1. Ja.
2. Nej. Han är neger.

Jag väntade mig mer intelligenta svar men glömde att jag på Flashback.

Men

1. Om personen är från Eritrea så kan han inte utvisas. Jag tycker inte att det finns mycket som talar för att han kommer från Eritrea.
2. Om personen är svårt handikappad av Downs syndrom att han inte ens kan tala, varför framgår det inte av domen?
Citera
2015-04-11, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nantale

Men

1. Om personen är från Eritrea så kan han inte utvisas.

Why not? Utveckla.
Har Sverige blivit någon samlingsplats/klondyke för alla mentalt utmanade personer?
Citera
2015-04-11, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnderArmour
Why not? Utveckla.
Har Sverige blivit någon samlingsplats/klondyke för alla mentalt utmanade personer?

USA kan utvisa vilken europé som helst till vilket land i Europa som helst. Liknande avtal borde kunna slutas med Europa och Afrika.
Citera
2015-04-11, 20:00
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavparkett
USA kan utvisa vilken europé som helst till vilket land i Europa som helst. Liknande avtal borde kunna slutas med Europa och Afrika.

Har svårt att tro att USA kan utvisa en Ryss eller en Turk till valfritt EU land.
Citera
2015-04-11, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Domen vore ju onekligen intressant att läsa i sin helhet.

Varför larmar inte kvinnan till personalen redan första gången?
Och om så skett, varför fanns han då kvar på avdelningen?

Kvinnan kanske njöt och hade det skönt när Negern våldtog henne.
Citera
2015-04-11, 20:40
Medlem
Citat:

Men

1. Om personen är från Eritrea så kan han inte utvisas. Jag tycker inte att det finns mycket som talar för att han kommer från Eritrea.
2. Om personen är svårt handikappad av Downs syndrom att han inte ens kan tala, varför framgår det inte av domen?

I TR dom står det att Sirak Tekeste Tekle har eritreanskt medborgarskap.

Se mitt tidigare inlägg: (FB) Eritrean våldtog kvinna under tre dagar på Sundsvalls sjukhus
Citera
2015-04-11, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shubnigurath.666
Särskilt psykvården är ju eftersatt också. Detta gäller fö i hela Sverige. Har varit detta problem med psyksjuka sedan den sk" psykvårdsreformen"

På dom gamla hederliga dårhusens tid var det ordning och reda

Att många patienter skickas till Umeås NUS är ju inte konstigt, det sjukhuset är ju lite mer...utvecklat, där i norrlands huvudstad/ norrlands pärla

Ahh du menar pärlan Umeå där inte försvaret får komma till nationaldagsfirandet för att invandrare kan bli kränkta. Umeå är sveriges vidrigaste stad, full av veganer, tokfeminister och militanta vänsterextremer...
Citera
2015-04-11, 20:45
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

Men

Såpass. Du är lika snabbtänkt som i alla andra trådar du babblar i. Jodå, det är riktigt troligt att han är från Eritrea; det framkommer tydligt i domen. Downs syndrom? Vad fick du det ifrån? Samma som dina vanliga fantasier? Det finns absolut inget som helst fakta vare sig i tråden, i domen eller annan plats som tyder på det. Med tanke på vilken avdelning han befann sig på är det troligt att han var, eller spelade, psykotisk, vilket är enkelt för en dylik våldtäktsneger. Att dåren kommer från Eritrea är knappast inget hinder för utvisning, bortsett från att de inte vill ha honom tillbaka.
Citera
2015-04-11, 21:07
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavparkett

De borde de inte kunna göra. En person som förklarats utvisad med förbud att återvända på viss tid kan inte komma tillbaka på exvis Schengenvisa. På visumet anges då t. ex att visum gäller för Schengenområdet förutom <land där personen inte får vara>.
Citera
2015-04-11, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Såpass. Du är lika snabbtänkt som i alla andra trådar du babblar i. Jodå, det är riktigt troligt att han är från Eritrea; det framkommer tydligt i domen. Downs syndrom? Vad fick du det ifrån? Samma som dina vanliga fantasier? Det finns absolut inget som helst fakta vare sig i tråden, i domen eller annan plats som tyder på det. Med tanke på vilken avdelning han befann sig på är det troligt att han var, eller spelade, psykotisk, vilket är enkelt för en dylik våldtäktsneger. Att dåren kommer från Eritrea är knappast inget hinder för utvisning, bortsett från att de inte vill ha honom tillbaka.

Downs syndrom fick jag från Arbetarbladet - de skrev om honom när han var försvunnen. Vill du läsa om det så kan du gå till trådstarten och följa länken till Exponerat som i sin tur hänvisar till Arbetarbladet.

Av domen framgår tydligt att killen är asylsökande - det framgår av hans personnummer. Domstolen har inga andra uppgifter om hans medborgarskap än vad han själv sagt till Migrationsverket.

Jag är ledsen men jag måste säga att du inte är så snabbtänkt att du kan tävla med mig.
Citera
2015-04-11, 22:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Downs syndrom fick jag från Arbetarbladet - de skrev om honom när han var försvunnen. Vill du läsa om det så kan du gå till trådstarten och följa länken till Exponerat som i sin tur hänvisar till Arbetarbladet.

Av domen framgår tydligt att killen är asylsökande - det framgår av hans personnummer. Domstolen har inga andra uppgifter om hans medborgarskap än vad han själv sagt till Migrationsverket.

Jag är ledsen men jag måste säga att du inte är så snabbtänkt att du kan tävla med mig.

Det står inget om Downs syndrom i den artikeln .. och skall man utgå från bilden så har han inte downs eftersom han på intet sätt har de drag som karaktäriserar människor med downs..

http://www.arbetarbladet.se/blaljus/har-nagon-sett-21-ariga-sirak
Citera
2015-04-11, 23:04
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det står inget om Downs syndrom i den artikeln .. och skall man utgå från bilden så har han inte downs eftersom han på intet sätt har de drag som karaktäriserar människor med downs..

http://www.arbetarbladet.se/blaljus/har-nagon-sett-21-ariga-sirak

Det står att han är förståndshandikappad och inte kan prata, förståndshandukappad behöver inte betyda Downs syndrom men hör till samma kategori av diagnoser som kan aktualisera LSS om han varit folkbokförd i Sverige.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2015-04-11 kl. 23:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in