2015-04-08, 00:21
Medlem
HerrSchmidts avatar
Hejsan Trådskaparen.

Jag är lärd att tro på mig själv för ingen annan kommer göra det.

Jag är långt ifrån "egotrippad" eftersom jag bor i Sverige och gjort det hela min uppväxt så har jag sett vad och hur en "egotrippad" Man beter sig, och Svenskar är bland nummer 1 när det gäller egoism/själviska/snåla etc.

Jag kommer alltid sträva efter den perfekta kvinnan för MIG, vad är meningen att nöja sig med någon halvdant?
Ja jag är från Balkan. Hoppas du fick lite svar. Hoppas jag uttrycker mig så du förstår.
Förövrigt så är vi alla olika båda Balkan folk och skandinaviskt folk

Mvh
Citera
2015-04-08, 08:40
Medlem
Kallsoppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSchmidt
Hejsan Trådskaparen.

Jag är lärd att tro på mig själv för ingen annan kommer göra det.

Jag är långt ifrån "egotrippad" eftersom jag bor i Sverige och gjort det hela min uppväxt så har jag sett vad och hur en "egotrippad" Man beter sig, och Svenskar är bland nummer 1 när det gäller egoism/själviska/snåla etc.

Jag kommer alltid sträva efter den perfekta kvinnan för MIG, vad är meningen att nöja sig med någon halvdant?
Ja jag är från Balkan. Hoppas du fick lite svar. Hoppas jag uttrycker mig så du förstår.
Förövrigt så är vi alla olika båda Balkan folk och skandinaviskt folk

Mvh

Tack för svaret! Är själv inte svensk och anledningen till att jag fråga är för att jag för första gången dejtar en kille ifrån Balkan. Därför är detta intressant samt nytt för mig.

Men tyckte du förklara det bra Nu menade jag mer "tro en del om sig själv", "ha stark självkänsla" som jag tror kan uppfattas som arrogans. My bad, kanske var lite otydlig.

Men som många säger finner jag att de är väldigt manliga och det finner jag väldigt attraktivt. Men sedan är ju inte alla från Balkan exakt likadana, det förstår jag givetvis också
Citera
2015-04-08, 08:48
Medlem
Kallsoppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Stämmer, brukar inte fungera så jävla bra i andra länder dock då de är i särklass de fulaste männen i världen. Ser ut som alla är uppväxta i Tjernobyl helt enkelt. Balkan är det mest lättvälta stället du kan åka till som utlänning, kvinnorna är inte vana vid att se snygga killar där så du kommer alltid kunna spela på vad som är på tok över din liga i Sverige, ungefär med 5 poäng på skalan vilket betyder att alla killar som är average eller bättre i Sverige kan få till det med 10or i Balkan. Är du 7+ själv har du stor chans att även dra hem två tjejer(10or) samtidigt.

Nu kan jag givetvis inte prata för alla Balkan män. Men kan säga såhär, har träffat de som inte är så attraktiva, men sedan finns det en liten skara som är så sjukt vackra. Men det är ju bara min uppfattning. Lite som mitt eget folk tycker jag, antingen är de fula eller skitsnygga, ingen mellanting liksom haha
Citera
2015-04-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallsoppa
Hej!

Hört att män ifrån Balkan tror väldigt mycket om sig själva. Nu menar jag givetvis i samband med dejting och sådant? Lite smått egotrippade? Att de sätter sig själva väldigt högt uppe och anser att de har rätten till en perfekt kvinna

Om det finns män från Balkan eller kvinnor som dejtat denna typen av man. Så får ni gärna berätta lite

Låter som Balkan. Gäller kvinnor såväl som män. De är bara bäst i världen. Går inte att argumentera.
Citera
2015-04-08, 18:49
Medlem
Balkan är ju inget land utan ett område. Personligen kan jag tycka mig se stor skillnad i utseende såväl som i mentaliteten på människorna från de olika Balkanländerna.
Detta skulle väl typ kunna jämföras med att alla i Skandinavien skulle se likadana ut och ha samma åsikter.

Förstår inte syftet med tråden.
Citera
2015-04-08, 23:40
Medlem
HerrSchmidts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallsoppa
Tack för svaret!

Inga problem. Det är vad flashback är till för!

All lycka för dig och den nyfunna. Hoppas du fann en diamant bland stenarna.

Mvh
Citera
2015-04-09, 17:31
Medlem
NiV3Rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glue
Balkan är ju inget land utan ett område. Personligen kan jag tycka mig se stor skillnad i utseende såväl som i mentaliteten på människorna från de olika Balkanländerna.
Detta skulle väl typ kunna jämföras med att alla i Skandinavien skulle se likadana ut och ha samma åsikter.

Förstår inte syftet med tråden.
Du har fel. Alla män från Balkan både ser ut och är som denna man: https://www.youtube.com/watch?v=9Pt2mkfd8A0
Citera
2015-04-09, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiV3Rt
Du har fel. Alla män från Balkan både ser ut och är som denna man: https://www.youtube.com/watch?v=9Pt2mkfd8A0
Jag ger mig, där slog du huvudet på spiken.
Citera
2015-04-09, 19:53
Medlem
Män från Balkan brukar vara trevliga och glada, vilket för mig är en gåta hur de kan vara, då kvinnorna från samma region har konstant pms och är skitjobbiga.
Citera
2015-04-10, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
...vilket för mig är en gåta hur de kan vara, då kvinnorna från samma region har konstant pms och är skitjobbiga.

WORD!!!

EDIT:

Naturlig förklaring: Ge ett finger så tar dom hela handen. Tänk vad välvilja kan förvandlas till manipulation egentligen... Om Bosniska män är snällare än andra män, så är det inte konstigt att kvinnorna är skitjobbiga, har PMS och utnyttjar detta. Det ligger i deras natur.
Citera
2015-05-01, 21:26
Medlem
Elofzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pravihrvat
Fan..jag som tycker vi balkangrabbar är härliga. Jag som född svensk kan endå säga att det är roligare med ett balkanpsyke än det svenska.. det är mer action.

När jag tänker svensk tänker jag osäkerhet, otrygg, blyg, toffla, självisk(detta definitivt).
Finns såklart undantag med kanske 2 av 10

Balkanmentalitet är oftast att vi är lite mer tuffa, prydda, kortare stubin..men fyfan vad vi är härliga..vi har sjuk humor,.gillar att dela med oss och framför allt..vi sätter stor respekt på hur vi behandlas och vi handlar därefter. Såklart Finns det undantag här med. Och ja jag är mammas pojke.

I am madness, sanity..im hell and Paradise

Hahaha! WORD Brate!
Citera
2015-05-01, 21:41
Medlem
retepm.s avatar
Ja de tror de är Gud är det attraktivt är min fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in