2015-04-07, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Kanske om jag gillar rakade kötthuven på sterioder... det kan jag inte fatta att någon gör men tjejer får ju för sig saker så kanske finns någon som gillar den typen av skallform. Tycker de har på tok för rund form på ansiktet generellt.

Hon är själv från balkan. Givetvis brukar man ofta favorisera det egna (om man nu inte är självhatisk dvs). Precis som du och jag som svenskar också gör.
Citera
2015-04-07, 21:29
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelus-Apatrida
Hon är själv från balkan. Givetvis brukar man ofta favorisera det egna (om man nu inte är självhatisk dvs). Precis som du och jag som svenskar också gör.
Kan stämma, men jag hade tyckt samma sak oavsett vad. Jag är för övrigt född och uppvuxen här, så du behöver inte peka ut vad jag är och inte är.
Citera
2015-04-07, 21:32
Medlem
Citat:

Förklarar saken. Jag är objektiv i alla fall, trodde detta var allmänt etablerat!
Citera
2015-04-07, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Kan stämma, men jag hade tyckt samma sak oavsett vad. Jag är för övrigt född och uppvuxen här, så du behöver inte peka ut vad jag är och inte är.

Eftersom det har relevans till tråden/diskussionen ifråga så spelar det ju givetvis roll vart du har dina rötter, eftersom du då inte är helt neutral i din inställning om man säger så. Det spelar inte så stor om man är född någon annanstans. Man känner förr eller senare ändå "sina egna" som bäst efter att ha gått igenom livet in i vuxenliveet och förstår hur "olika" man faktiskt är och sånt påverkar ens omdöme.
Citera
2015-04-07, 21:43
Medlem
dunias avatar
Citat:
Förklarar saken. Jag är objektiv i alla fall, trodde detta var allmänt etablerat!
Nej min vän, du är allt annat än objektiv, du har sett 5 rakade män på steroider som råkar vara från Balkantrakterna och du drar slutsatsen att alla därifrån ser ut så och beter sig på ett visst sätt? Ja, du är väldigt objektiv. Lol.

Och till den andra, du väljer att försumma mina upplevda erfarenheter där jag berättar hur det faktiskt är samtidigt som du sväljer "Victus" fördomar med hull och hår. Hahahhahaha. Wow. Hashtag jag är ute ur tråden.
Citera
2015-04-07, 21:49
Medlem
Citat:
Nej min vän, du är allt annat än objektiv, du har sett 5 rakade män på steroider som råkar vara från Balkantrakterna och du drar slutsatsen att alla därifrån ser ut så och beter sig på ett visst sätt? Ja, du är väldigt objektiv. Lol.

Och till den andra, du väljer att försumma mina upplevda erfarenheter där jag berättar hur det faktiskt är samtidigt som du sväljer "Victus" fördomar med hull och hår. Hahahhahaha. Wow. Hashtag jag är ute ur tråden.

Nu hade jag också erfarenheter här. Är dina erfarenheter viktigare än mina eller?
Citera
2015-04-07, 21:50
Bannlyst
Citat:

Du har alldeles för stort ego/kort stubin för att kunna diskutera sål ha det bra nu när du har lämnat tråden. Kom ihåg att detta är diskussionsforum och finns det alltid folk som inte håller med.
Citera
2015-04-07, 21:55
Medlem
dunias avatar
Citat:
Nu hade jag också erfarenheter här. Är dina erfarenheter viktigare än mina eller?
Eftersom du tydligen aldrig satt din fot på Balkan så ja, jag ser mina erfarenheter som viktigare.
Citat:
Du har alldeles för stort ego/kort stubin för att kunna diskutera sål ha det bra nu när du har lämnat tråden. Kom ihåg att detta är diskussionsforum och finns det alltid folk som inte håller med.
Ja, men snälla lilla du, kan du för en gång skull vara den större personen och erkänna att du har så in i helvete fel. Jag skiter fullkomligt i hur ni ser på män från Balkan, for all I care, de kan vara apor hela bunten. Det som stör mig är att ni ALLTID ska se ner på oss fucking idioter från Balkan som det värsta avskummet i världen och jag är rent ut sagt trött på det. Så nej, mitt ego är inte för stort, jag bara orkar inte med er skit längre. Oförtjänt. Är ni ens medvetna om vilken hjälp ni fick av Balkan under mellankrigstiden för att kunna överleva? Victus ser 5 typer helt besatta av steroider och drar genast slutsatsen att varenda man född inom Balkans gränser är ful, rakad och går på steroider. Och du backar upp honom utan att blinka. Samtidigt kommer jag in och berättar om hur det faktiskt är. - Hur är det? Jag ska berätta hur det är, ni kan båda suga av min feta turkiska kuk, det är vad det är.
Citera
2015-04-07, 22:07
Bannlyst
Citat:
Eftersom du tydligen aldrig satt din fot på Balkan så ja, jag ser mina erfarenheter som viktigare.

Ja, men snälla lilla du, kan du för en gång skull vara den större personen och erkänna att du har så in i helvete fel. Jag skiter fullkomligt i hur ni ser på män från Balkan, for all I care, de kan vara apor hela bunten. Det som stör mig är att ni ALLTID ska se ner på oss fucking idioter från Balkan som det värsta avskummet i världen och jag är rent ut sagt trött på det. Så nej, mitt ego är inte för stort, jag bara orkar inte med er skit längre. Oförtjänt. Är ni ens medvetna om vilken hjälp ni fick av Balkan under mellankrigstiden för att kunna överleva? Victus ser 5 typer helt besatta av steroider och drar genast slutsatsen att varenda man född inom Balkans gränser är ful, rakad och går på steroider. Och du backar upp honom utan att blinka. Samtidigt kommer jag in och berättar om hur det faktiskt är. - Hur är det? Jag ska berätta hur det är, ni kan båda suga av min feta turkiska kuk, det är vad det är.

Har du borderline eller liknande? Varför så känslosam/aggrssiv? Ni? Har jag ens nämnt vad jag personligen tycker om "balkanmän"? Det enda jag sa var att vi alla brukar favorisera det egna och att det i ditt fall påverkar omdömet. Jag höll dock aldrig med honom om hans personliga åsikter. Och så sitter du här som en typisk förortskicker och är stöddig. Lugna ner dig en smula människa och diskutera saken rationellt, inte känslomässigt jag är inte riktigt intresserad av att fukta en turkisk penis med tungan som sitter på en tjej.

Håll dig till ämnet nu, analysera riktigt och lämna resten utanför tack.
Citera
2015-04-07, 22:17
Medlem
Fan..jag som tycker vi balkangrabbar är härliga. Jag som född svensk kan endå säga att det är roligare med ett balkanpsyke än det svenska.. det är mer action.

När jag tänker svensk tänker jag osäkerhet, otrygg, blyg, toffla, självisk(detta definitivt).
Finns såklart undantag med kanske 2 av 10

Balkanmentalitet är oftast att vi är lite mer tuffa, prydda, kortare stubin..men fyfan vad vi är härliga..vi har sjuk humor,.gillar att dela med oss och framför allt..vi sätter stor respekt på hur vi behandlas och vi handlar därefter. Såklart Finns det undantag här med. Och ja jag är mammas pojke.

I am madness, sanity..im hell and Paradise
Citera
2015-04-07, 22:44
Medlem
Träffat många killar från Balkan och kan inte påstå att jag är perfekt.
Enda generaliseringen jag kan dra är att majoriteten är manliga. Som tur är har inte feminismen tagit dom.
Senast redigerad av LionQueen88 2015-04-07 kl. 22:46.
Citera
2015-04-07, 23:07
Medlem
Citat:

Det var mina erfarenheter iaf, kul att dina är annorlunda. Men visst, balkanmän är manliga, mycket manligare än jag, men jag är betydligt snyggare så det kvittar hur manlig man är. Men absolut, vissa tjejer villha mänsom dominerar dem och då är en kraftig balkangosse perfekt med lite grovt utseende istället för mitt alviska utseende.

Som han sa ovan så stödde han aldrig mina argument heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in