Citat:
Ursprungligen postat av
Victus
Nu hade jag också erfarenheter här. Är dina erfarenheter viktigare än mina eller?
Eftersom du tydligen aldrig satt din fot på Balkan så ja, jag ser mina erfarenheter som viktigare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Angelus-Apatrida
Du har alldeles för stort ego/kort stubin för att kunna diskutera sål ha det bra nu när du har lämnat tråden. Kom ihåg att detta är diskussionsforum och finns det alltid folk som inte håller med.
Ja, men snälla lilla du, kan du för en gång skull vara den större personen och erkänna att du har så in i helvete fel. Jag skiter fullkomligt i hur ni ser på män från Balkan, for all I care, de kan vara apor hela bunten. Det som stör mig är att ni ALLTID ska se ner på oss fucking idioter från Balkan som det värsta avskummet i världen och jag är rent ut sagt trött på det. Så nej, mitt ego är inte för stort, jag bara orkar inte med er skit längre. Oförtjänt. Är ni ens medvetna om vilken hjälp ni fick av Balkan under mellankrigstiden för att kunna överleva? Victus ser 5 typer helt besatta av steroider och drar genast slutsatsen att varenda man född inom Balkans gränser är ful, rakad och går på steroider. Och du backar upp honom utan att blinka. Samtidigt kommer jag in och berättar om hur det faktiskt är. - Hur är det? Jag ska berätta hur det är, ni kan båda suga av min feta turkiska kuk, det är vad det är.