• 1
  • 2
2015-04-07, 15:47
Medlem
Kallsoppas avatar
Hej!

Hört att män ifrån Balkan tror väldigt mycket om sig själva. Nu menar jag givetvis i samband med dejting och sådant? Lite smått egotrippade? Att de sätter sig själva väldigt högt uppe och anser att de har rätten till en perfekt kvinna

Om det finns män från Balkan eller kvinnor som dejtat denna typen av man. Så får ni gärna berätta lite
Citera
2015-04-07, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallsoppa
Hej!

Hört att män ifrån Balkan tror väldigt mycket om sig själva. Nu menar jag givetvis i samband med dejting och sådant? Lite smått egotrippade? Att de sätter sig själva väldigt högt uppe och anser att de har rätten till en perfekt kvinna

Om det finns män från Balkan eller kvinnor som dejtat denna typen av man. Så får ni gärna berätta lite
Det går ju inte riktigt att generalisera på det sättet. Män från Balkan har väl olika tankar, tycke och smak precis som alla andra?
Citera
2015-04-07, 16:04
Medlem
Kallsoppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glue
Det går ju inte riktigt att generalisera på det sättet. Män från Balkan har väl olika tankar, tycke och smak precis som alla andra?

Givetvis är det så. Men ska man kunna diskutera något som är större än individ-nivå så måste man nästan generalisera. Eller?
Citera
2015-04-07, 16:05
Medlem
Män från Balkan blir ofta väldigt omhuldade av sina mammor som behandlar dem som små gudar. De växer alltså upp i tron att de är otroligt underbara.
Citera
2015-04-07, 16:06
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Givetvis är det så. Men ska man kunna diskutera något som är större än individ-nivå så måste man nästan generalisera. Eller?

Men då gör du ju medvetet fel per definition när du inte lägger någon fakta eller stor sanning i ditt argument.

Exempel: Fransmän ska alltid hävda sig och ta för sig när det kommer till kvinnor - var fan var dom när vi gick över till högertrafik?

Du kan ju inte bara hitta på för att du tycker så.
Citera
2015-04-07, 16:07
Medlem
Citat:
Vad vill du uppnå med diskussionen?
Citera
2015-04-07, 18:19
Medlem
Vi ser ner på falsk ödmjukhet i vår kultur då vi ser det som en form av narcissism. Det moraliskt rätta är att se sig själv med objektiva ögon, reflektera över gåvorna som man har fått, vara tacksam för dem och se till att använda dem för att glädja så många kvinnor som möjligt.
Citera
2015-04-07, 18:25
Medlem
Stämmer, brukar inte fungera så jävla bra i andra länder dock då de är i särklass de fulaste männen i världen. Ser ut som alla är uppväxta i Tjernobyl helt enkelt. Balkan är det mest lättvälta stället du kan åka till som utlänning, kvinnorna är inte vana vid att se snygga killar där så du kommer alltid kunna spela på vad som är på tok över din liga i Sverige, ungefär med 5 poäng på skalan vilket betyder att alla killar som är average eller bättre i Sverige kan få till det med 10or i Balkan. Är du 7+ själv har du stor chans att även dra hem två tjejer(10or) samtidigt.
Citera
2015-04-07, 20:28
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Stämmer, brukar inte fungera så jävla bra i andra länder dock då de är i särklass de fulaste männen i världen. Ser ut som alla är uppväxta i Tjernobyl helt enkelt. Balkan är det mest lättvälta stället du kan åka till som utlänning, kvinnorna är inte vana vid att se snygga killar där så du kommer alltid kunna spela på vad som är på tok över din liga i Sverige, ungefär med 5 poäng på skalan vilket betyder att alla killar som är average eller bättre i Sverige kan få till det med 10or i Balkan. Är du 7+ själv har du stor chans att även dra hem två tjejer(10or) samtidigt.
Nej, faktiskt inte. Kan erkänna att den manliga halvan på Balkan ser bättre ut än den övriga manliga halvan som finns i världen. Har du ens varit där? De är bevisat längst. De har varierat utseende men det dem alla har gemensamt (nåväl, nästan alla) är att de är riktigt vackra. Tro mig, jag har varit där många gånger, kring hela Balkan.

Vad gäller deras mentalitet är det också överlägsna alla andra. Medan svenskar präglas av att vara mer neutraliserade, feministiska, färglösa etc etc...och mellanöstern-grabbar är mer av det homosexuella hållet och dessutom lättpåverkade av sin egna familj..så är den manliga halvan från Balkan mest normala och manliga. Ganska enkelt.
Senast redigerad av dunia 2015-04-07 kl. 20:52.
Citera
2015-04-07, 21:05
Medlem
twoeggss avatar
Ja givetvis är det så, men det finns tyvärr inga undantag som bekräftar regeln.
Citera
2015-04-07, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Nej, faktiskt inte. Kan erkänna att den manliga halvan på Balkan ser bättre ut än den övriga manliga halvan som finns i världen. Har du ens varit där? De är bevisat längst. De har varierat utseende men det dem alla har gemensamt (nåväl, nästan alla) är att de är riktigt vackra. Tro mig, jag har varit där många gånger, kring hela Balkan.

Vad gäller deras mentalitet är det också överlägsna alla andra. Medan svenskar präglas av att vara mer neutraliserade, feministiska, färglösa etc etc...och mellanöstern-grabbar är mer av det homosexuella hållet och dessutom lättpåverkade av sin egna familj..så är den manliga halvan från Balkan mest normala och manliga. Ganska enkelt.

Kanske om jag gillar rakade kötthuven på sterioder... det kan jag inte fatta att någon gör men tjejer får ju för sig saker så kanske finns någon som gillar den typen av skallform. Tycker de har på tok för rund form på ansiktet generellt.
Citera
2015-04-07, 21:17
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Kanske om jag gillar rakade kötthuven på sterioder... det kan jag inte fatta att någon gör men tjejer får ju för sig saker så kanske finns någon som gillar den typen av skallform. Tycker de har på tok för rund form på ansiktet generellt.
Jag vet inte vad det är för stereotyp som har tutats in i ditt huvud men jag kan berätta för dig att det du beskriver inte stämmer överens med verkligen. Hashtag sluta dra deras namn in i smutsen, vad är det du försöker göra? Gå ut på valfri gata i valfri stad på Balkan, så ska du se en annan verklighet. Nåväl, varför berättar jag detta för dig, spelar ingen roll.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in