Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-05, 23:48
  #1
Medlem
Hej, kan börja med att säga att jag är tjej

Suga av en kille är något jag tycker är underbart (de få gånger jag gjort det) och jag vill bli bättre på det hela tiden, helst sådär sjukt bra att en kille blir helt till sig haha... Något som hindrar mig är min starka kräkreflex så kan inte alls ta kuken så djupt jag vill :/

Jag hörde häromdan talas om spray/sugtabletter som ska bedöva halsen så det känns lättare att ta den djupare. Låter skitnice, bara ungefär 50% av recensionerna säger att det funkar men jag vill iaf testa. Har endast hittat utländska hemsidor som säljer detta och jag är lite skeptisk till att beställa då, känns särskilt onödigt med en sån här liten sak om det skulle bli tull eller nåt.

Så till min fråga, är det någon som vet om det finns bedövningsspray eller tabletter att ta innan avsugning som går att beställa/köpa här i Sverige?
Citera
2015-04-05, 23:51
  #2
Medlem
smurflers avatar
Det bedövningsmedel du får hos tandläkaren finns också i flytande form, som effektivt bedövar hela svalget och halsen när du sväljer. Används för att behandla vissa magsjukdomar. Men det känns väl som jävligt overkill bara för att suga av någon.
Citera
2015-04-05, 23:56
  #3
Medlem
ColaKexs avatar
Akta så du inte bedövar tungan på köpet så du börjar sluddra som en sjunde klassens A-lagare...haha Nej men helt ärligt...det borde väl funka och förhindra att du får kräkreflexer lika lätt.
Citera
2015-04-05, 23:58
  #4
Medlem
smurflers avatar
Om det bara är kräkreflexen du vill ha bort så fungerar det för de allra flesta människorna att bara krama tummen väldigt hårt i en knuten näve. Jag skämtar inte. Testa så får du se.
Citera
2015-04-05, 23:59
  #5
Medlem
GodIsMyFellas avatar
Helt seriöst, det finns inga genvägar till att bli fantastisk på att suga kuk. Vill du bemästra konsten att deepthroata råder jag dig att träna i din ensamhet, alla är barn i början men kräkreflexerna försvinner tids nog. Använd en banan eller dylikt, när du klarar av hela är du redo för fältpraktik.

Du kan såklart även hitta en kille som uppskattar att lära ut just det. Förslagsvis sker träningen i duschen. Du har inte ätit innan och dricker rikligt med ljummet vatten, på så sätt kommer eventuella kräkningar inte bli lika otrevliga för honom, utan snarare riktigt mysiga. Varmt och gott när vattnet kommer upp igen.

När du lärt dig bemästra deepthroating är du en bra bit på vägen till att bli riktigt duktig, men det är långt ifrån allt du behöver lära dig.

Lycka till!
Citera
2015-04-06, 00:13
  #6
Medlem
Tack för era svar
Också hört talas om det att krama tummen faktiskt haha, för pröva de... Jag vet att det bästa är egentligen bara massa övning och på så sätt försöka bli av med eller bemästra kräkreflexen. Men jag ser sprayet/tabletterna mer som en hjälp på traven innan jag är där
Citera
2015-04-06, 00:17
  #7
Medlem
Lidocain
Citera
2015-04-11, 01:39
  #8
Medlem
Mucoangin bedövar iaf halsen när man har halsont, kanske funkar vid deepthroat oxå.
Citera
2015-04-13, 18:17
  #9
Medlem
Imalosers avatar
Bafucin på apoteket, bedövar rätt mycket... Kommer nog kännas rätt obehagligt på ett annat sätt då, men kör hårt!
Citera
2015-04-13, 18:18
  #10
Medlem
Jag kan ställa upp som testpilot

kram
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback