2015-03-27, 23:21
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothicat
Inte så konstigt att uttrycka sej så med tanke på hur de andra partierna behandlat SD.
Men så fult av Skavlan att dra upp sådant, blev väldigt förvånad över Skavlan, har trott han var en bra intervjuare, inte en simpel mobbare!
Undrar vad Skavlan har för personligt intresse av att massinvandringen till Sverige fortsätter, vad jag vet har Norge kritiserat Sverige för denna makabra massinvandring.
Kanske vill han göra Åkesson utbränd innan han ens hunnit börja jobba igen. FULT ÄR DET!

Skavlan fick en redig bunt sedlar för att göra detta. Även om han nu är "pk" från början. Aldrig sett något ens i närheten från honom.
Hade han inte Gudrun där en gång?
Frågade han henne om biografpissningen, rödvinet och sedeleldningar mm?, nej knappast.
Citera
Medlem
Hade höga förväntningar på programmet, tyvärr blev det nån jävla slutdebatt av det hela. Patetiskt och sorgligt. Hade hoppats på en mer varm intervju.
Citera
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Som jag trodde, PK-media gjorde allt för att undvika politiska frågor.

Istället ställde de samma frågor som all media alltid ställt till SD, riktigt tråkigt.

Åkesson borde självklart ha fortsatt frågan vad som var rasistiskt med deras reklamfilm..
Citera
Medlem
Undra vad Sverigedemokraternas ledning och parti säger om det här.
Citera
2015-03-27, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av E.TerreBlanche
Tyckte skavlan gjorde bort sig själv helt i sista delen av intervjun. Helt irrelevanta frågor som han dessutom inte låter JÅ svara på. Ett random uttalande av en random medlem från 2002, är det vad dom har att komma med?

Kändes så jävla töntigt när han började prassla fram sina anteckningar med "avslöjanden". För att förstärka känslan på något vis.
Citera
2015-03-27, 23:23
Medlem
Glauciuss avatar
Det intressanta är hur många norrmän som bokstavligt talat kokar av ilska på Facebook sidan.
Man hade kunnat tro att det skulle vara 50-50 för norrmännen där men det är en förkrossande majoritet av norrmän som inte gillade sättet Skavlan intervjuade Åkesson på.

Ännu intressantare blir det också att folk som tycker att Skavlan gjorde helt rätt är nästan enbart svenskar. PK-eliten behöver mobilisera sig lite snabbare och bättre, man står i underläge just nu.
Citera
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Skavlan skönk i mina ögon ännu längre, han försökte få med sig tittarna på Åkessons bekostnad, men inte fan lyckades han.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharp19
Vad partiets medlemmar har gjort för uttalanden är irrelevant för programmet.
Detta är exakt vad jag skrev i mitt inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av Sharp19
Det skulle varit underhållning, och ingen politisk debatt. Där misslyckades Skavlan totalt, smutskastning är ingen bra "underhållning".
Detta var ingen "politisk debatt", det var en intervju som handlade om Åkesson och hans parti. Vad din definition av "bra 'underhållning'" är intresserar mig inte.
Citera
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasticitet
ja rassar har kommenterat på diversa forum och kommentarsfält.
Vad är det du försöker åstadkomma? Försöker du tjata om rasism tills folk får hål i huvudet och sedan konstaterar "ja ja ja är väl rasist dååå".

Det låter både ogenomtänkt och farligt i längden.
Citera
2015-03-27, 23:24
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Citat:
Vet inte vad som var så svårt att förstå med ordet snart.
Åkessons parti är skit och så ska dom även behandlas. Det kallas för karma.
Tror du man kan vara rasse och bli omtyckt av vanligt folk?

Jag förstod ditt inlägg som att det snart skulle vara för mycket anti-SD-saker på TV så att Sd-väljarna inte skulle stå ut längre.

Sen anser jag att det en inkorrekt tolkning att åkesson och SD som parti är rasister. Visst det finns rasister i SD (som i många andra partier) men SD:s partiprogram är inte rasistiskt. Men den diskussionen hör inte hemma i denna tråd.
Citera
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
ja rassar har kommenterat på diversa forum och kommentarsfält.
Man behöver inte vara "rasse" för att fördöma en journalist som kommer med gammal skåpmat och inte låter intervjuobjektet svara på frågorna utan ständigt avbryter.
Citera
Medlem
Glauciuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Och du har kanske missat att många norrmän avskyr SD för sin nazistiska historia? Inte sagt då att norrmännen tycker Sveriges invandringspolitik är åt att skogen. Men att påstå att gemene norrman står bakom SD är en historielös, kväljande lögn. Norge hatar nazister!

När skrev jag att gemene norrman står bakom SD? Du får gärna citera där jag skrivit det exakt.
Man behöver väl inte tycka om SD för att inse att Skavlan skötte det hela ytterst dåligt.

Ska vi sitta och älta historia här kan vi väl prata om rasinstitut och kommunismen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in