Citat:
Ursprungligen postat av
instagam
Fattar att drev men ändå intressant att veta vem som lockade med dig i detta och om ni har någon kontakt fortfarande?
Hur försvarar den människan detta om du ifrågasätter det?
Jag tänker inte börja bråka med någon, jag visste att det var en jättechansning. Gav 1000kr bara utan att läst på
Hur tänker ni nu då kring den utlovad e-butiken som ska öppna i Feb enligt dem själva?
Ska man kunna använda onecoins till 50% av köpesumman?
Det lite viktigare frågan då är ju vad 1 onecoin kommer vara värd i deras butik, Ganska stor skillnad på 0,5 euro och 7 euro. Säg att en iPhone kostar 700 Euro. Du kan välja betala 50% med onecoins.
Varje onecoin är värd 0,5 Euro. Då behövs 700 onecoins + 350 euro för köpet.
Tänker jag rätt? I såfall ska jag nog passa på att köpa nåt Iphonefodral för mina 77 coins
Fast å andra sidan så om det skulle vara på det sättet så är ju Onecoinsagan slut i Feb redan så det lär inte hända..... hehe spännande framöver....
Jag kan tala om att jag är starkt kritisk till allihopa. jag är insatt i aktiehandel och delvis trading.
Och vet att när det gäller sånt så styr efterfrågan och varje bolag värderas beronde på resultat.
Kan inte onecoin ägarna göra det till ett aktiebolag istället. Dem borde väl gjort en enorm vinst.
Sen göra om alla coins till aktieandelar i företaget. Dock så behöver dem ordna fram en affärside tills dess för att de blivande aktieägarna ska vilja ha kvar sina aktier och andra köpa