2015-03-26, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSolarium1984
Det är dom som inte är insatta eller studerat ämnet och all annan vetenskap överhuvudtaget som ser det annorlunda och är naiva, men med åldern kommer erfarenheterna och sanninge kastas i ansiktet för dom flesta . Min hypotes är att såna som av naturen har rätt anlag som tjejer gillar (mindre andel av män) inte får någon urge att ta reda på vad som pågår, hur människor och världen funkar.
Jag är insatt i psykologi, speciellt när handlar om människans välbefinnande. Jag är typ ägnat hela mitt liv åt att studera människan och olika beteenden. Jag har träffat många tjejer som du beskriver, och näst intill alla har haft någon form av psykiska problem som jag har kunnat identifiera.

Dark thriad theory stämmer, men det finns många anledningar till det. T.ex. så är det lättare att attrahera kvinnor om man inte bryr sig så mycket. Dark thriad är motsatsen till vad en påflygen toffel är. Om du skaffar ett självförtroende och slutar vara så bitter, så ska du se att kvinnorna hellre springer åt ditt hål. Dark thriad-folk är också ofta sjukligt bra på att manipulera folk, speciellt såna som redan är lite psykiskt nedbrutna.
Citat:
Lite mer saker från riktiga verkligheten

5-10% av alla barn har en annan farsa än vad dom tror för kvinnan vänstrar med mer maskulina och elaka män.

Enligt forskning njuter människor oftast mer av skadeglädje och är avundsjuka än att se det går bra för en nära vän eller någon.

Kvinnor dras till mer fängelseinternstuket på män när dom har ägglossning, även sin snälle fru lina som jobbar som bibliotekarie.

Nästan alla tjejer försöker skapa svartsjuka i förhållanden, visar urriningen alt kroppsspråk som bjuder in om en attraktiv man dyker upp (mörk röst, skarpa ansiktsdrag, jobbig dominans, högt självförtroende eller ett svin) och man pratar med på en fest eller någon sitution i samhället. Detta fick jag även uppleva flera ggr med mitt bokmal akademiker ex på 35 år som var så "snäll" och lugn.

Jag minns det en gång vi var på ett event ute på vischan och gubben där som såg ut som aganemnon i filmen troja och vi prata med han med han då han var kursledare eller nåt och helt plötsligt ställde han sig mellan mg o min tjej med ryggen mot mig så jag typ snubblade. Primtiv dominans för att frama bort mig, sno min tjej om jag inte gör motstånd.
En annan gång så hade jag en attraktiv doktor hemma som gjorde en grej och hon började visa urringen framåt lutad vid en stol och dom snacka känslomässigt så jag fick bryta skiten med lite dominans. Jag vet nog vad tjejer går för, jävla förrädar svin och går på instinkter, hemskt att se detta.

Såhär håller vuxna människor på med varandra med både kroppsspråk och ord hela tiden i samhället, hur mycket det är mot mig kontra andra vet jag inte. Har sett andra bli nedtryckta också flera ggr och på dom flesta arbetsplatser.
Mer skitsnack utan källor.
Senast redigerad av Solares 2015-03-26 kl. 20:06.
Citera
2015-03-26, 20:10
Medlem
Ass.Parades avatar
Jag tycker inte att du ska avsky kvinnan. Vi drivs alla utav primitiva lustar av olika slag. Visst kan jag tycka att du har en poäng i det du skriver även om jag inte håller med om allting men jag tror det är bäst att acceptera det faktum att vi i trots allt är djur.

Tråkigt att du haft självmordstankar på grund av detta. Gräver man sig in för mycket runt sådant här så blir man galen. Samma sak med folk som tänker för mycket på menigheten med livet, där jag faktiskt också blivit självmordsbenägen när det var som värst.

Det här med bekräftelsesökande tycker jag stämmer på båda könen, bara det att vi använder olika sorters "taktiker".

Ge inte upp iallafall, kvinnor är trots allt människor och bakom alla våra svagheter så finns det väldigt mycket fint.
Citera
2015-03-26, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solares
Jag är insatt i psykologi, speciellt när handlar om människans välbefinnande. Jag är typ ägnat hela mitt liv åt att studera människan och olika beteenden. Jag har träffat många tjejer som du beskriver, och näst intill alla har haft någon form av psykiska problem som jag har kunnat identifiera.

Dark thriad theory stämmer, men det finns många anledningar till det. T.ex. så är det lättare att attrahera kvinnor om man inte bryr sig så mycket. Dark thriad är motsatsen till vad en påflygen toffel är. Om du skaffar ett självförtroende och slutar vara så bitter, så ska du se att kvinnorna hellre springer åt ditt hål. Dark thriad-folk är också ofta sjukligt bra på att manipulera folk, speciellt såna som redan är lite psykiskt nedbrutna.

Mer skitsnack utan källor.

1. Alla tjejer har psykiska problem
2. Jag har inga problem att få tjejer, speciellt inte om jag lägger på mig lite mer hårdare beetende, däremot hatar jag att det är såhär och har nu mera lagt ner tjejer frivilligt. Vill inte ha något med dom att göra mer.
2. Källor säger du, du ska nog få källor!
Citera
2015-03-26, 20:14
Medlem
Citat:
1. Alla tjejer har psykiska problem
2. Jag har inga problem att få tjejer, speciellt inte om jag lägger på mig lite mer hårdare beetende, däremot hatar jag att det är såhär och har nu mera lagt ner tjejer frivilligt. Vill inte ha något med dom att göra mer.
2. Källor säger du, du ska nog få källor!
Alla har nog mer eller mindre psykiska problem, men nu snackar jag om lite allvarligare fall.

Ja tack, källor är bra.
Citera
2015-03-26, 20:23
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Jag minns det en gång vi var på ett event ute på vischan och gubben där som såg ut som aganemnon i filmen troja och vi prata med han med han då han var kursledare eller nåt och helt plötsligt ställde han sig mellan mg o min tjej med ryggen mot mig så jag typ snubblade. Primtiv dominans för att frama bort mig, sno min tjej om jag inte gör motstånd.

Hur är detta bevis på kvinnors falskhet?
Citera
2015-03-26, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Det hade gjort dig mycket gott att slicka en tjej i röven tror jag.

Ont: Finns en poäng i TS men jag ställer mig samtidigt frågan vilket kön som härjat mest, våldtagit, mördat och stulit genom historien.
Haha nee fuckk de :S
Citera
2015-03-26, 20:34
Medlem
Det stämmer ju inte alls! Män är faktiskt som allra manligast när de matar en katt.
Citera
2015-03-26, 21:19
Medlem
Nivovics avatar
Tycker alltid det är intressant med människor som kan rationellt komma fram till teorier och hypoteser om verkligheten.
Jag förstår dig, du har också antagligen rätt. Jag blev själv både rädd och deprimerad när jag fick redan på sanningen, människans primitiva och irrationella beteende. Människans själviska åsikter och beteenden som genomsyrar samhället vart man än går, är mycket sorgligt.

Men jag lärde mig att handskas med beteendena, lärde mig att inse att man bara lever en gång och man måste göra det bästa av livet man har.
Som någon sade i tråden: "Rök på!"
Visst det låter bra, men om du inte vill det finns det andra sätt att njuta av livet - även om det är svårt ibland.
Själv tränar man regelbundet, vilket i längden ger mig lycka, du behöver bara finna din lycka.
Citera
2015-03-26, 22:26
Medlem
Kvinnor i förhållande:

Frågar titt som tätt "om jag vill" göra de eller de, dom har enorma svårigheter och säga vafan dom vill. Dom blir ängsliga om dom inte upplever ledarskap titt som tätt från mannen och nästan jobbiga ibland.

Alla kvinnor är sociala nästan och blir rastlösa och vill hitta på saker, även tjejer som är sjuka och har typ fibrymyolagi och sjukskrivna ska hitta på saker hela tiden.

Det finns däremot flertalet män som gillar chilla, spela tvspel och ta det lugnt hemma med film och något enklare aktivitet utomhus. Jag upplever en enorm diskrepans inom detta område mellan kvinnor och män. Det är som att män som är lugna inte passar överhuvudtaget med tjejer. Dom är tråkiga och värdelösa för kvinnor. Det ska va alfa-kevin som är ute i svängen med ståpitt och jagar kickar eller modeniklas som jobbar ihjäl sig på kontoret, jagar bra affärer och prestige.

Det går inte heller ragga speciellt bra på tjejer genom att vara normal mot dom och reko, får knappt något svar på dejtingsidor då och i baren går det åt helvete.
Nä fan, säg att dom har något i håret istället eller deras byxor har en fläck så nojar dom ur och börjar skratta och bli självmedvetna. Säg att dom ser ut som pippirull och dom kommer skratta och fråga vad det är. Sålänge man gör ner kvinnan på subtila sätt och får dom självmedvetna så funkar det mycket bättre med raggning. Det finns även 100 tals tekniker detta var bara ett enkelt exempel.

Eftersom jag totalt lessnat på förhållanden tänkte jag försöka bli vänner med några tjejer förut, har snackat med flera tjejer på några dejtsidor. En av dom dissade mig efter en dejt men hon jag fortsatte chatta med henne i flera mån och ha lite skoj bara människor emellan, jag föreslog vi kan träna på gym som vänner eftersom vi båda gör det, tänkte det är alltid kul att få andra människor synvinklar och erfarenheter eller en gymkompis då jag har inga tjejkompisar och varit dålig på det, antingen vill tjejer knulla med mig, förhållande eller inget alls oftast. Hon föreslår sen flera mån senare att hon skulle tycka de va kul och gymma som kompis då hon dejtar någon annan som hon hela tiden gör. Jag svarar och nu har det gått flera veckor utan svar. Hon sökte alltså någon konstig form av bekräftelse, antagligen för stärka sig själv med nya dejten fast hon har säkert 300 killar soms krivit till henne som hon kan få bekrädtelse av.

Likadant är det med en annan tjej jag dejtat 6 ggr och knullat, efter sista dejten verkade hon upptagen, hörde inte av sig på 2 v och ville sen ringa eller vad hon snacka om och ja sa fuck it, whatever typ, svara inte och glömde bort henne. 3 mån senare messar hon och frågar hur det är med mig, vi smsar lite allmänt bara om vad vi gör i livet och lite skoj under någon vecka då och då. Jag skojar med hon kan komma över och laga mat åt mig eller nåt liknande sen varpå hon dissar mig subtilt även fast jag inte är intresserad av henne knappt ens. Sen messar jag henne någon annan gång och hon är rent ut sagt otrevlig och klagar på hur jag beter mig och vissa egenskaper. Bad henne slänga sig i väggen till slut och hon svarade aldrig mer.

Sen såg jag hon pausat sin dejtsida så antagligen dejtade hon någon annan och försökte få bekräftelse på min bekostnad för att sen bli otrevlig. Så jävla lågt beetende.

Såhär är det hela tiden med tjejer, massa spel, obehagligter, elakheter och själviskhet, t om om man bara siktar få nya vänner eller ha lite skoj bara med sina medmänniskor och detta är högutbildade medelsnygga tjejer i 30års åldern.
Senast redigerad av MrSolarium1984 2015-03-26 kl. 22:40.
Citera
2015-03-26, 22:35
Medlem
Citat:
Likadant är det med en annan tjej jag dejtat 6 ggr och knullat, efter sista dejten verkade hon upptagen, hörde inte av sig på 2 v och ja sa fuck it, whatever typ och glömde bort henne. 3 mån senare messar hon och frågar hur det är med mig, vi smsar lite allmänt bara om vad vi gör i livet och lite skoj under någon vecka då och då. Jag skojar med hon kan komma över och laga mat åt mig eller nåt liknande sen varpå hon dissar mig subtilt även fast jag inte är intresserad av henne knappt ens. Sen messar jag henne någon annan gång och hon är rent ut sagt otrevlig och klagar på hur jag beter mig. Bad henne slänga sig i väggen till slut och hon svarade aldrig mer.
Och vad menade hon med det?

TS du låter som många unga gör här på flashback. Många brukar ha en fas i livet då man är bitter på kvinnor, men det försvinner ofta när man har fått lite livserfarenhet. Du verkar ha haft flyt i början men otur nu senare i livet istället.
Senast redigerad av Solares 2015-03-26 kl. 22:40.
Citera
2015-03-26, 23:02
Medlem
Arne_Ankas avatar
Citat:
Jag förstår precis hur kvinnan funkar efter ha studerat the game, RSD, läst vetenskapliga rapporter, senaste 10 åren, haft 5 flickvänner och massa dejter och ONS under mina twenties.

En falsk liten genetisk nazist som skyr ansvar och går över lik för att hämnas och söka bekräftelse på andras bekostnad. Det är samma visa varje gång och kvinnor är i sin grundmall väldigt lika, speciellt vad dom attraheras av. kvinnan är även polygam egentligen, eller hypergamisk snarare och söker hela tiden en mer maskulin man eller svin som sätter sig på andra. Har man inget värde för en kvinna el dom tappat respekten(vilket är mycket lätt, man är omanlig för ingenting typ av om matar en katt) blir dom alltid riktigt elaka emot en, manipulerar, ljuger, vrider hela verkligheten, ger mannen skuld, klarar inte av berätta sanningen varför dom gör som dom gör och försöker få en själv att bryta kontakten till slut genom att lägga fram några idiotförslag som man bara baffnar över så man lackar och hör aldrig av sig mer.

Kvinnan är den som upprätthåller hela den här korrupta världsordningen och vår fallna orättvisa värld och varför det är så mycket ondska, våld, maktanspråk, kriminalitet och statuskamp mellan människor inom allt precis som inom djurvärlden när två bockar står och stångar varandra för va starkast eller när andra däggdjurshannar snor hela harem och försvarar. Kvinnor har inget problem med det nu när vi avreaglerat sexualiteten och stigmatisering mot kvinnor och dom sitter många i antal på dejtingsidor i flera år och får bekräftelse och hittar ingen man för dom flesta män duger inte, antagligen roterar dom mellan dom mindre antal steroid hunkar, antisociala blattar och players.

Det finns vetendskapliga studier som bekräftar detta nu b la dark thriad theory.
Jag förstår mer och mer hela tiden och har nu en väldigt god förståelse för den här primtiva världen och det tynger mitt hjärta något enormt. Jag är fortfarande chockad över hur förljugen den här världen är och allt är förskönat för det ska låta bra och hur enormt mycket subtilt statusspel, dominans, maktbegär och aggresivitet det finns under ytan hos människor. Det är inte så konstigt vi krigat, jag kan läsa av människors beetende så bra nu så jag kan nästan känna vad som bubblar under ytan på många.
Många ggr senaste åren har jag funderat på hänga mig över att fått alla dessa insikter.

Ja världen är vad man gör den till, att dra alla kvinnor över en kam hjälper inte(Ja det finns kvinnor som beter sig riktigt vidrigt, det enda du kan göra är att vägra bli ett offer). Det du beskriver kallas evolutionsbiologi, även fast vi kan resa till månen så är vi i grunden primater, däggdjur. Bara att acceptera spelreglerna

edit:meningsbyggnad
Senast redigerad av Arne_Anka 2015-03-26 kl. 23:11.
Citera
2015-03-26, 23:06
Medlem
Äntligen känns det som att världen börjar vakna jag har aldrig läst så vettiga inlägg som i den här tråden, tack fb! Och glöm inte, försök hålla kvinnohaten borta, och att försöka påstå att de "bör stanna i köket" och sånt skit, det här inte hemma här, har absolut inget med tråden att göra, och sånt är bara omogna åsikter! Men tack för att ni skriver om sanningen, tack så jävligt. Jag blir både rasande och glad när jag läser tråden, rasande för ni skriver om något som är så sant och har påverkat mig i hela mitt liv när det gäller relationer med kvinnor, jag pratar då främst om vänskapsrelationer - för det har nästan varit omöjligt, så jag är väldigt tacksam över att tråden kommer i liv.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in