2015-03-25, 20:51
Medlem
Hej!

Jag försöker hitta någon klubb som är avsedd för endast gay/bi/transsexuella tjejer eller killar. Har sökt på google osv men inte hittat speciellt mycket lite konstigt enligt mig.

Nåväl, någon som har ett bra tips? Alltså klubb där man kan dricka, dansa och möta andra gay personer Alltså inget ställe där man har sex på och sånt. Helst ett ställe med lite yngre gäster, inte liksom 50 åringar eftersom jag är rätt ung.
Tacksam för all tips!
PS: jag är en tjej.

Citera
2015-03-26, 08:48
Moderator
evilhoneys avatar
Att vilja ha en trevlig utekväll på en gayklubb är inte så kinky imho.
//mod

BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Restauranger och matställen
/Moderator
Citera
2015-03-26, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Att vilja ha en trevlig utekväll på en gayklubb är inte så kinky imho.
//mod

BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Restauranger och matställen
/Moderator

Nu hamnade den här flytten fel? Den borde flyttas till barer och nattklubbar
Citera
2015-03-26, 16:02
Medlem
skriklimpans avatar
Känner inte till något ställe som bara är för kvinnor, men här har du en lista på lite HBTQ-vänliga ställen iaf http://whatsupsthlm.se/restaurang/hb...stallen/10552/
Citera
2015-03-26, 21:56
Moderator
rotadents avatar
Restauranger och matställen --> Barer och nattklubbar
/Moderator
Citera
2015-03-27, 11:06
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriklimpan
Känner inte till något ställe som bara är för kvinnor, men här har du en lista på lite HBTQ-vänliga ställen iaf http://whatsupsthlm.se/restaurang/hb...stallen/10552/
Jag får inte länken att fungera
Citera
2015-04-05, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av incorrect
Hej!

Jag försöker hitta någon klubb som är avsedd för endast gay/bi/transsexuella tjejer eller killar. Har sökt på google osv men inte hittat speciellt mycket lite konstigt enligt mig.

Nåväl, någon som har ett bra tips? Alltså klubb där man kan dricka, dansa och möta andra gay personer Alltså inget ställe där man har sex på och sånt. Helst ett ställe med lite yngre gäster, inte liksom 50 åringar eftersom jag är rätt ung.
Tacksam för all tips!

Du kan komma hem till mig

Nä men jag skulle också vilja veta, förstår inte varför det är så svårt att googla fram någonting vettigt. Jag går väldigt sällan ut då det suger musten ur mig så jag vill inte slösa bort ett besök på något dåligt ställe men hittar tyvärr inga tips/recensioner heller.
Citera
2015-05-21, 11:17
Medlem
Här är två. Lycka till
Citera
2015-05-21, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av incorrect
Hej!

Tacksam för all tips!

Le bon palaise har gaykväll varje fredag, njut
Citera
2015-05-21, 22:09
Medlem
Parnborrs avatar
Skicka PM ifall du fortfarande är osäker och vill testa kille en sista gång eller nåt.
Citera
2015-05-22, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldprincess
Le bon palaise har gaykväll varje fredag, njut

E de det som e Candy?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto