2015-03-25, 20:51
Medlem
Hej!

Jag frsker hitta ngon klubb som r avsedd fr endast gay/bi/transsexuella tjejer eller killar. Har skt p google osv men inte hittat speciellt mycket lite konstigt enligt mig.

Nvl, ngon som har ett bra tips? Allts klubb dr man kan dricka, dansa och mta andra gay personer Allts inget stlle dr man har sex p och snt. Helst ett stlle med lite yngre gster, inte liksom 50 ringar eftersom jag r rtt ung.
Tacksam fr all tips!
PS: jag r en tjej.

Citera
2015-03-26, 08:48
Moderator
evilhoneys avatar
Att vilja ha en trevlig utekvll p en gayklubb r inte s kinky imho.
//mod

BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Restauranger och matstllen
/Moderator
Citera
2015-03-26, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Att vilja ha en trevlig utekvll p en gayklubb r inte s kinky imho.
//mod

BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Restauranger och matstllen
/Moderator

Nu hamnade den hr flytten fel? Den borde flyttas till barer och nattklubbar
Citera
2015-03-26, 16:02
Medlem
skriklimpans avatar
Knner inte till ngot stlle som bara r fr kvinnor, men hr har du en lista p lite HBTQ-vnliga stllen iaf http://whatsupsthlm.se/restaurang/hb...stallen/10552/
Citera
2015-03-26, 21:56
Moderator
rotadents avatar
Restauranger och matstllen --> Barer och nattklubbar
/Moderator
Citera
2015-03-27, 11:06
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriklimpan
Knner inte till ngot stlle som bara r fr kvinnor, men hr har du en lista p lite HBTQ-vnliga stllen iaf http://whatsupsthlm.se/restaurang/hb...stallen/10552/
Jag fr inte lnken att fungera
Citera
2015-04-05, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av incorrect
Hej!

Jag frsker hitta ngon klubb som r avsedd fr endast gay/bi/transsexuella tjejer eller killar. Har skt p google osv men inte hittat speciellt mycket lite konstigt enligt mig.

Nvl, ngon som har ett bra tips? Allts klubb dr man kan dricka, dansa och mta andra gay personer Allts inget stlle dr man har sex p och snt. Helst ett stlle med lite yngre gster, inte liksom 50 ringar eftersom jag r rtt ung.
Tacksam fr all tips!

Du kan komma hem till mig

N men jag skulle ocks vilja veta, frstr inte varfr det r s svrt att googla fram ngonting vettigt. Jag gr vldigt sllan ut d det suger musten ur mig s jag vill inte slsa bort ett besk p ngot dligt stlle men hittar tyvrr inga tips/recensioner heller.
Citera
2015-05-21, 11:17
Medlem
Hr r tv. Lycka till
Citera
2015-05-21, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av incorrect
Hej!

Tacksam fr all tips!

Le bon palaise har gaykvll varje fredag, njut
Citera
2015-05-21, 22:09
Medlem
Parnborrs avatar
Skicka PM ifall du fortfarande r osker och vill testa kille en sista gng eller nt.
Citera
2015-05-22, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldprincess
Le bon palaise har gaykvll varje fredag, njut

E de det som e Candy?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto