Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-24, 22:45
  #1
Medlem
LilyLazers avatar
Hej!

Använder denna och tycker den fungerar skitbra dock till frågan.

har köpt denna på Shytobuy.se förut dock kostar den en slant där, runt 230 spänn för en flaska + frakten vilket jag inte har i huvudet..

Ser nu att deras egna sida säljer dem för 89:-/flaskan vilket är ganska mycket billigare.

Någon som beställt från denna sidan och kan rekommendera den? tänkte mest eftersom det var sån stor prisskillnad.
Dock går frakten på 99:- vilket blir 188:- för en flaska men det är fortfarande billigare om man beställer fler flaskor.

http://www.spraystud100.com/se/
Citera
2015-03-25, 00:55
  #2
Medlem
Otroligs avatar
Erotik och sexualitet --> Sextekniker och sexhjälpmedel
/Moderator
Citera
2015-03-25, 19:02
  #3
Medlem
Jag har beställt därifrån och det fungerade bra, tog kanske en vecka till 10 dagar.
Citera
2015-03-29, 18:13
  #4
Medlem
Har också köpt Stud 100 men tycker den är stark så svider en del på kuken plus att lukten inte är något vidare.
Tycker Xylocain funkar nästan lika bra den och till ett betydligt lägra pris (55kr) och som finns på apoteket.
Citera
2015-03-30, 23:06
  #5
Medlem
LilyLazers avatar
Tycker stud 100 i den vita flaskan är asbra! den luktar inte så mycket tycker jag , dock finns det en annan stud 100 med brun flaska som verkligen smakar och luktar förjävla starkt parfym, nästan som dem hällt parfym i en behållare istället för själva stud medlet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback