2016-08-23, 21:29
Medlem
Är det bara jag som stör mig sjukt mycket på att de inte kan något som sport? Fattar inte hur de inte vet vem tex Michel Torneus eller Johan Olsson är. De är ju roliga men det är på gränsen att jag inte orkar lyssna när jag hör en sådan okunskap om sport när det är en sport-podcast.
Citera
2016-08-23, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Är det bara jag som stör mig sjukt mycket på att de inte kan något som sport? Fattar inte hur de inte vet vem tex Michel Torneus eller Johan Olsson är. De är ju roliga men det är på gränsen att jag inte orkar lyssna när jag hör en sådan okunskap om sport när det är en sport-podcast.
Det är ju litegrann av nischen med podcasten. Om man inte gillar okunskap om sport i en sportpodcast så är ju Della Sport verkligen inte någonting man ska lyssna på, de gör ju lite mer Lilla Drevet/Tankesmedjan-take på många saker runtomkring sporten egentligen. T ex K:s gräv om V75 och Friends var ju båda klockrena både som humor och sportjournalistik.
Citera
2016-08-23, 23:49
Medlem
robomans avatar
Della Sport är nu för tiden min absoluta favoritpodd. Det är så härlig dynamik och det märks verkligen att de tre inte bara är roliga utan dessutom så bra kompisar.

Filip och Fredriks dynamik gillade jag så länge jag lyssnade på den (tills det blev engelska). Kringlan och Josefins i Crazy Town var toppen tills den la ner. Erik och Jörgen i Via Lascaris hjälpte också till att lyfta varandras humor till toppnivå. Och i denna guldskara skulle jag lyfta in Simon, Jonatan och Kringlan. De hjälper verkligen till att få ut det bästa ur de andra.
Citera
2016-08-27, 02:15
Medlem
Klart bäst podd i landet (är helt ointresserad av sport)
Citera
2016-08-28, 22:05
Medlem
Jonathan Unge är så satans rolig tycker jag.

Älskar den här podden
Citera
2016-08-29, 11:48
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Jonathan Unge är så satans rolig tycker jag.

Älskar den här podden
Han är ett geni!
Citera
2016-09-03, 06:21
Medlem
Falcãos avatar
Man vill ju inte vara en vikariemobbare men Ankan passar in i den här podden ungefär som Adde Malmberg hade gjort.
Citera
2016-09-03, 11:12
Medlem
Karlxgustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Man vill ju inte vara en vikariemobbare men Ankan passar in i den här podden ungefär som Adde Malmberg hade gjort.

Lite flamsig var han den gode Ankan!
Men ska väl ge honom ett par avsnitt till innan jag dömer ut honom.
Mycket av programmet är ju samspelet mellan S K och J och kan väl förstå om det inte klickar till 100% första gången.
Citera
2016-09-07, 23:11
Medlem
MilanPerras avatar
Ankans andra avsnitt är grymt! Jag tycker verkligen han bidrog på ett bra sätt. Bästa podden just nu!
Citera
2016-09-09, 19:29
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Ankan gör det bra, man blir på bra humör när man hör honom.
Citera
2016-09-17, 09:18
Medlem
Falcãos avatar
Är Ankan borta igen? Härligt i så fall.
Citera
2016-10-20, 17:32
Medlem
Britpops avatar
Della Sport byter alltså namn till Della Mondo och kommer fortsättningsvis komma ut måndagar och fredagar med tillägget att de kommer göra ett kulturavsnitt på onsdagar också. Tror att det kommer bli väldigt kul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in