2016-01-16, 02:34
Medlem
VlClOUSs avatar
Så ska de ha med Kringlan via Skype?
Citera
2016-01-16, 13:10
Medlem
Ballongdjurs avatar
Riktigt bra! Men som sagt, hur löser de Sthlm-Malmö?
Citera
2016-01-16, 13:25
Medlem
VlClOUSs avatar
Det är skönt att ha med en som liksom en själv inte är så insatt i sport.
Citera
2016-01-16, 13:50
Medlem
DolphinMelters avatar
Suveränt med kringlan, snart är han med i alla poddar. Magister, Della sport, AMK morgon och det sista äktenskapet (Pre-Production)
Citera
2016-01-16, 20:23
Medlem
Hurra ! vilket dreamteam !
Citera
2016-01-17, 17:44
Medlem
superflash2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VlClOUS
Det är skönt att ha med en som liksom en själv inte är så insatt i sport.

Tycker detsamma. Blir nog superbra detta
Citera
2016-03-15, 14:08
Medlem
Jaxxxs avatar
Kom på en rolig grej.
Acast bröt sammarbetet med AMK morgon efter Kringlans utspel i podden.
Nu är Kringlan med i Della Sport. Acast sänder Della sport.

Acast följde mest troligt bara PK tåget...
Citera
2016-05-18, 13:57
Medlem
Chigsters avatar
Har programmet tappat lite i kvalitet de senaste månaderna?
Förutom enstaka guldklimpar här och var så skrattar jag inte lika mycket längre.
Tycker fortfarande människorna som är med är trevliga att lyssna på så kommer inte sluta med det men är ändå något jag funderar på.
Citera
2016-05-19, 08:46
Medlem
frantiks avatar
Som jag har försökt att lyssna på den här podden och fastna för den. Men det går inte. Den klistrar aldrig sig fast.
Personerna som är med är roliga. Sport är ett stort intresse för mig. Det borde bli en skrattfest.
Men den fastnar inte. Den saknar något.
Jag har lyssnat på många avsnitt. Men jag skrattar sällan högt. Jag fnissar knappt. Ljudet är dåligt. Jag fullkomligen zonar ut när dom pratar om hästsport eller E-sport. Sen har Chippen samma keffa inställning till Zlatan som dom som kommenterar på Aftonbladet och det stör mig. Även fast man kan förbise det så är det svårt.
Det enda som kan vara kul är när dom pratar om veckan som varit. Och någon enstaka sportsatir. Men inte mer.
Tyvärr. För den har verkligen potentialen.
Det är verkligen en sådan podd jag lyssnar på när det inte finns något annat att lyssna på.
Den är väl inte min kopp av te helt enkelt. Å andra sidan har jag aldrig varit ett stort fan av tex tankesmedjan som har ett liknande upplägg.
Citera
2016-05-27, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Som jag har försökt att lyssna på den här podden och fastna för den. Men det går inte. Den klistrar aldrig sig fast.
Personerna som är med är roliga. Sport är ett stort intresse för mig. Det borde bli en skrattfest.
Men den fastnar inte. Den saknar något.
Jag har lyssnat på många avsnitt. Men jag skrattar sällan högt. Jag fnissar knappt. Ljudet är dåligt. Jag fullkomligen zonar ut när dom pratar om hästsport eller E-sport. Sen har Chippen samma keffa inställning till Zlatan som dom som kommenterar på Aftonbladet och det stör mig. Även fast man kan förbise det så är det svårt.
Det enda som kan vara kul är när dom pratar om veckan som varit. Och någon enstaka sportsatir. Men inte mer.
Tyvärr. För den har verkligen potentialen.
Det är verkligen en sådan podd jag lyssnar på när det inte finns något annat att lyssna på.
Den är väl inte min kopp av te helt enkelt. Å andra sidan har jag aldrig varit ett stort fan av tex tankesmedjan som har ett liknande upplägg.

Hur kan du inte ha en keff inställning till Zlatan? Och nu kan man ju knappast räkna in ens sportsliga egenskaper till ens personlighet. Liksom, "Den där Kalle är riktigt jävla dryg, men han är bra på basket så jag gillar han ändå.."

Nu till topic, älskar den här podden, skrattar högt flera gånger, Chippen är ett komiskt geni när det kommer till tajming.
Citera
2016-05-27, 06:35
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Hur kan du inte ha en keff inställning till Zlatan? Och nu kan man ju knappast räkna in ens sportsliga egenskaper till ens personlighet. Liksom, "Den där Kalle är riktigt jävla dryg, men han är bra på basket så jag gillar han ändå.."

Nu till topic, älskar den här podden, skrattar högt flera gånger, Chippen är ett komiskt geni när det kommer till tajming.
Orkar inte ta diskussion angående Zlatan. Dom som inte tycker om honom kommer aldrig att ändra sig.
Men jag ger min syn på honom så.
Zlatan är inte dryg. 90% av det som låter drygt är på skämt och med glimten i ögat. Vissa grejer kan dock låta konstigt och drygt i text. Men det är alltid tagit ur sin kontext. Det finns nästan alltid ett klipp till hans uttalanden där man märker ironin lyser igenom. Media i skriven form har ju en tendens att vinkla saker en aning så att det landar fel. Jag menar, hur lätt är det att vara ironisk i skriven form?
Sen kan jag förstå att man kanske tröttnar på att se och läsa rubriker om honom varje dag och därigenom ledsnar på honom. Men det kan ju inte Zlatan rå för.
Dom enda han är dryga mot på riktigt är mot media och det har väl ingen på Flashback emot eller?
Citera
2016-07-25, 09:59
Medlem
macys avatar
Är det bara jag som inte kan ladda ner de två senaste avsnitten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in