2015-03-21, 19:07
Medlem
http://www.bt.se/boras/stort-polispadrag-pa-hulta/

Någon som har koll på händelsen och förövarna?
Citera
2015-03-21, 19:40
Moderator
blomvattnares avatar
Lite citat:

Citat:
Ett flertal polispatruller närvarade då en bil stoppades vid OKQ8 på Hulta strax före klockan 13, efter att föraren försökt köra på både mackpersonal och poliser.

Citat:
I bilen befann sig förutom föraren också tre medpassagerare. I bilen hittades ett antal knivar och en mindre mängd misstänkt marijuana. Föraren visade också tydliga tecken på drogpåverkan.

Mannen som körde bilen misstänks nu för två försök till grov misshandel för de båda försöken till påkörning. Han misstänks dessutom för stöld, brott mot vapenlagen och narkotikabrott.
Citera
2015-03-21, 19:55
Medlem
Flor-Idas avatar
Borås igen alltså. Finns det ö h t några normala skötsamma människor i den staden?
Citera
2015-03-21, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Borås igen alltså. Finns det ö h t några normala skötsamma människor i den staden?

Vi finns, men vi sysslar med droger så i lagens namn är vi kriminella as...
Citera
2015-03-21, 22:27
Medlem
Nä, Boråsarna är inte värre än andra. Troligtvis slunpmässiganomständigheter. Och nu när Borås är "hett" så är har folk ögonen öppna.

Dock nyfiken då jag ev kan veta vem en av dem är. Hörde rykten i fredags. Men vill ha något annat bekräftat innan jag röjjer.
Citera
2015-03-21, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Lite citat:

Varför inte mordförsök? Att bli nedmejad av en bil innebär ju faktiskt en påtaglig risk för ond bråd död.
Citera
2015-03-22, 00:02
Medlem
Nymphahoras avatar
Så tjuvtankning på Shell i Viared.

Kanske utsatt läge, när jag skulle tanka där för någon tid sedan var det "stängt på grund av inbrott", fast det var väl i och för sig i höstas så jag ska inte överdriva eländet.

Citat:
Ursprungligen postat av rawproject
Nä, Boråsarna är inte värre än andra. Troligtvis slunpmässiganomständigheter. Och nu när Borås är "hett" så är har folk ögonen öppna.

Dock nyfiken då jag ev kan veta vem en av dem är. Hörde rykten i fredags. Men vill ha något annat bekräftat innan jag röjjer.

Jag vet inte det, jag räknade lite på antal trådar där stan är omnämnd i ABoK och jämförde med andra städer: (FB) Vad fan händer i Borås?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in