Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-20, 22:16
  #241
Medlem
Miss DD
Citera
2020-05-20, 22:33
  #242
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag tycker Gastons tjej Jeanette är väldigt snygg.
Dessutom är hon så mysigt kär i Gaston och godkänner och beundrar alla hans tokiga påhitt.



MVH/Gnomegirl.
Söt som en knapp, absolut och väldigt gullig. Men snygg? Oh well.
Citera
2020-05-20, 22:43
  #243
Medlem
BullensPilsners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Lubna är ju minderårig ditt pervo.
Det var jag också då jag läste de serietidningarna. Om du nu är läskunnig.
Citera
2020-05-21, 07:02
  #244
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Har alla glömt Betty Boop.?
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Betty_Boop

Nej. Har inte glömt.

Hon är petite och fin. Dock saknar hon ju helt en haka.

Är 70-talist och känner ju till henne. Dock har jag ingen aning om vad hon "gjorde" som seriefigur.

På mitt kontor arbetar för övrigt en milf som påminner rätt så mycket om Kajsa Anka. Har med hennes ögon och hållning att göra.

Apropå Malin i Kronblom. Alltså allvarligt. Släpper hon ut sitt svarta hår ligger man gärna med henne i kökssoffan någonstans. En rejäl kvinna med stora hängbröst. Det är faktiskt inte dåligt alls.
__________________
Senast redigerad av Mertillen 2020-05-21 kl. 07:14.
Citera
2020-05-22, 09:09
  #245
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Nej. Har inte glömt.

Hon är petite och fin. Dock saknar hon ju helt en haka.

Är 70-talist och känner ju till henne. Dock har jag ingen aning om vad hon "gjorde" som seriefigur.

På mitt kontor arbetar för övrigt en milf som påminner rätt så mycket om Kajsa Anka. Har med hennes ögon och hållning att göra.

Apropå Malin i Kronblom. Alltså allvarligt. Släpper hon ut sitt svarta hår ligger man gärna med henne i kökssoffan någonstans. En rejäl kvinna med stora hängbröst. Det är faktiskt inte dåligt alls.
Kanske fel av mig, hon var nog filmstjärna.
Citera
2020-05-22, 09:16
  #246
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Det finns ju en tråd om serievärldens största matvrak, så jag kör en tråd om vilken som är den snyggaste tjejen i tecknade serievärlden. Och som TS är jag ju skyldig att själv komma med ett förslag. Jag säger Betty i Acke eller Mary jane från Spiderman.

Den här läckra fröken hade jag gärna dragit över.. https://images.app.goo.gl/f83aFmty5sL1PCpa7
Citera
2020-05-27, 11:12
  #247
Medlem
hugTracersbutts avatar
Lady Satsuki från Kill la Kill är ju en östlig skönhet och rolig personlighet när hon ska vara överlägsen alla. Var tvungen att köpa hennes figma till och med, trots att jag inte gillar figmas så mycket (typ actionfigurer, finns karaktärer från spel också). Ryuko från samma serie är inte heller så tokig, om man gillar tomboys (nu menar jag den gamla skolans tomboy som bara var vanliga tjejer men som kanske hade lite intressen som killar, var lite mer vilda etc.) Speciellt kul är det när såna tjejer sätts i outfits de inte är bekväma i. Undrar om det finns fler sådana exempel.

När det gäller väst har man fått ny uppskattning av de gamla klassikerna från Spider-Man (läser om de tidigare Spider-Man serierna), ni vet Gwen, MJ. Och Felicia förstås men har inte kommit dit ännu.
Citera
2020-07-01, 19:22
  #248
Medlem
Chopmunken-Alvins avatar
Modesty Blaise som redan har nämnts tidigare i tråden är ju självklar. Jag är lite svag för Nemi också:
https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca88...hP0Iub9KT_yBA8
Citera
2020-08-17, 18:27
  #249
Medlem
Modesty är ju inte dum.
Mary Jane från början i Romitas version.
Dragon Lady var ju cool för sin tid.
Betty Boop likaså, se hennes filmer.
Stålflickan i gamla Gigant och Lagens väktare var en favorit, vet ej vem som tecknade.
Little Annie Fanny av Will Elder

att alla manga-brudar skulle se likadana ut håller jag inte med om, jämför
Birdy the Mighty
Devil Hunter Yohko
Vampire Miyu
Mai Sakurajima
Citera
2020-12-02, 02:37
  #250
Medlem
Haruko Haruhara.
Citera
2020-12-02, 05:49
  #251
Medlem
Axa för fan! Fast nu måste man nog vara bra gammal för att komma ihåg den seriefiguren, så ni ungdomar vet inte vad jag pratar om
Citera
2020-12-02, 12:24
  #252
Medlem
Åhh det finns många, några exempel jag kommer på:

Daisy Mae (Knallhattens flickvän) Superläcker vamp...

Wonder Woman

Kriss från Valnor (från Thorgal)

Linda (från Linda och Valentin)

Angela McCloud (från Angel Wings)

Sailor Moon är ju alldeles för ung, men om några år
"En liten tjej med jättelånga flätor, sådär en fjorton år och rätt söt..."
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback