2016-08-18, 20:58
Medlem
Hur man kan mörda så iskallt? Säger bara bensodiazepiner... Är till 99,9% säker att somliga av dom lät flunisar smälta under tungan dagarna i ända eller att andra substanser cirkulerade i systemet. Jag vet några vänner som har varit med i gamet rätt länge som pundar benzo och trycker i sig övriga substanser för att klara av vardagen och allihopa är helt jävla lost i huvudet kan jag säga. Dom tappar fan greppet om alla känslor och även verkligheten, utifrån ser det ut som att de lever i en jävla GTA-psykos där de pumpar gangsterlåtar och försöker leva ett liknande liv som texterna beskriver. Sen handlar det ju om att döda eller bli dödad i dessa nätverk.

Jag är också intresserad av lite bakgrundsinformation om killarna. Josef vet man lite om tack vare inläggen här i tråden, men resten av gänget då? Somalierna har jag knappt hört något om...
Senast redigerad av Iamwatchingyouall 2016-08-18 kl. 21:05.
Citera
2016-08-18, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Det har den väl alltid gjort?

Hisingen luktar gräs, mamma...

Haha jo absolut men syftade mest på bilden på ett instagramkonto där det var en hälsning från Vårväder och en bild med en feeeeeet summa pengar... Är det personer från Vårvädersfalangen som becknar idag eller är det okej för andra personer utanför gängen att sälja? Tänker på bötfällning osv.
Citera
2016-08-18, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamwatchingyouall
Haha jo absolut men syftade mest på bilden på ett instagramkonto där det var en hälsning från Vårväder och en bild med en feeeeeet summa pengar... Är det personer från Vårvädersfalangen som becknar idag eller är det okej för andra personer utanför gängen att sälja? Tänker på bötfällning osv.

I biskop ska nog allt gå via Eddie om han får som han vill nu snart..

Men resten av Hisingen sköter sitt egna, fyrklövern har ju sina gubbar, Tuve har sitt, osv osv men just i biskop blir det inte mycket mer än vad Eddie och hans folk säger
Citera
2016-08-18, 21:20
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:

Jag är också intresserad av lite bakgrundsinformation om killarna. Josef vet man lite om tack vare inläggen här i tråden, men resten av gänget då? Somalierna har jag knappt hört något om...
va i?

Du har 330+ sidor att läsa i tråden samt flera dombeslut och FUP, gott om information om killarna. Bara att sätta igång o läsa.
Citera
2016-08-18, 21:24
Medlem
Sorry om det här är off topic men jag måste kolla... Är det nått på g i Biskop nu kanske? Det har smällt på Friskväder den senaste veckan och som senast idag. Lät som en bomb vid båda tillfällena men jag gissar på smällare/dylikt som någon har kastat ner i en sopcontainer eller nått? Har inte stått nått i gp om det. Polisen var i området idag efter smällen. Läste imorse om en misshandel vid rondellen på Sommarvädersgatan (samma väg som det avfyrades skott på en innergård runt midsommar i år) vid 21-tiden igår kväll. Tre personer lämnade platsen på crossliknande mopeder.

www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/tre-misshandlade-man-flydde-p%C3%A5-moped-1.3706751

Vad tror ni? Kan det vara An*s M*h*med som har fått tuggat stryk efter misstankarna om hans delaktighet i mordet på krogen?

*= a
Citera
2016-08-18, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
va i?

Du har 330+ sidor att läsa i tråden samt flera dombeslut och FUP, gott om information om killarna. Bara att sätta igång o läsa.

Jag har läst precis allting som går att läsa och jag har koll på det mesta gällande det här fallet MEN jag vill veta djupare bakgrundsinformation, dvs hur dessa grabbar var som personer innan allt skit. Hur de var i skolan (problembarn, dåliga betyg, mobbare?), hur drogerna kom in i deras liv, hur de kom in i gänget osv. Tycker att det borde vara någon här som har växt upp med iaf några av killarna, typ gått i samma skola.
Citera
2016-08-18, 21:43
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

Tror du att du kan länka bilden?
Citera
2016-08-18, 21:48
Medlem
Generalen11s avatar
Citat:

Användaren hette svenskmafia

Kontot verkar vara borttaget
Citera
2016-08-18, 21:59
Medlem
Citat:

Har försökt leta reda på kontot men jag tror att det har blivit borttaget. Var en massa liknande bilder från olika delar av Sverige som visade livet från betongen, massa svarta pengar. Kolla nghettostar på instagram det finns en bild från 4 augusti som också fanns med på kontot som jag hänvisade till när jag skrev om Vårväder.
Citera
2016-08-18, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen11
Användaren hette svenskmafia

Kontot verkar vara borttaget

Då var det som jag misstänkte... Det var iaf en bild på en jävla massa goa pengar och en hälsning från Vårväder inte mycket mer än så.
Citera
2016-08-18, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
I biskop ska nog allt gå via Eddie om han får som han vill nu snart..

Men resten av Hisingen sköter sitt egna, fyrklövern har ju sina gubbar, Tuve har sitt, osv osv men just i biskop blir det inte mycket mer än vad Eddie och hans folk säger

Ok så Eddie styr, men vilka springer åt honom? Hur många personer är det vi pratar om som utför skitjobben? Vet du om alla dessa personer är med i Vårvädersligan? Jag tänker på hur gänget ser ut nu när många är döda och Berat sitter, vilka det är som kommer fortsätta kriga hädanefter. Någon hämnd lär vi väl få se...
Citera
2016-08-18, 23:29
Medlem
Efter att brandkåren, polisen och ambulansen åkte igenom hela biskopsgården med blåljus upp mot Länsmansgården för ca en halvtimme sen är det nu bekräftat att det pågår en större brand i Norra biskop. Enligt vittnen ska smällar och skrik hörts.

Kan det kanske ha något att göra med smällen som hördes på Friskväderstorget tidigare ikväll?
Senast redigerad av Iamwatchingyouall 2016-08-18 kl. 23:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in