Citat:
Ursprungligen postat av
Hisingen2016
Det stämmer. Vårväders blomstrar just nu när de gäller försäljnings parten, såg en bild på instagram från vårväders de va en del cash kanske 500k-2 millar på bilden. Yngre kastrati har jag ingen aning om vad han gör men han är ju i området...Edib hans bästa vän ligger lågt, men de är förståeligt. Berat sitter ju men tror endå han har kontakt med Adrian så att inte saker går åt helvete medans han är borta. Detta är bara mina teorier..
Haha jag misstänker att det är samma bild som vi har sett, "med hälsningar från Vårväderstorget" eller något sånt. Försökte leta rätt på instagramkontot idag men hittade det inte, snubblade över det förut bara. Vilka lirare, good for them!
Norra då? Vill ha lite info om vad som händer där. Det har varit lugnt på Friskväderstorget de senaste gångerna jag har varit där - både dagtid och kvällstid. Tror knappast att alla från detta gäng sitter inne nu, någon högre person lär väl ränna omkring eller trycka i sin lägenhet? Finns det några småbröder till killarna som åkte in som kommer gå i sina bröders fotspår? Tänker på att utländska familjer oftast är stora och det är väl just äldre bröder/släktingar som drar med sig de yngre in i leken...