2016-12-24, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Eftersom du ej bor i biskop, och bara vet om de du läser här på flashback, kan dementera dina trötta spekulationer som är baserade på desinformation och okunskap.
Etftersom du tror du räcker med att bo i biskop, och inte ens kan reeglerna kring häktning, inte är kriminell själv, så är du bara en nolla som tror din gatuadress ger dig mandat artt öppna käften.
Citera
2016-12-24, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Berat må säga mycket om sina gubbar men allt stämmer oftast...

Ta exempel när han och lassad satt i bilen och snacka om Eddie som gjort bort sig mycket sista tiden och enda lassad gör är att hålla med...visst kanske de är fult att snacka bakom ryggen på sina bröder men det han säger är med 100% sant...
Huruvida det är sant eller inte är inte det jag menar, han står ju inte för det när han konfronteras med det, för att han säger det i tron att han aldrig ska beghöva stå för det. Sanningen och vad man står för är inte samma sak för alla, tydligen.

Varför beter han sig som en mes när han får frågor om detta? varför viskar han ibland i bilen?

Längesen jag såg en så dåligt genom frd fup, han kan inte svarar riktigt på något. De leker med honom. han är tvungen att idiotförklara sig själv och bajsar ner sig när snuten visar han, så Berat, då var vi strax klara, så har snuten en jättebunt med papper som är nedskriven avlyssning. Berat: Va, är det allt detta kvar, från samma sag som vi lyssnat på? Ja.

Han blir duktigt bortdribblad.
Citera
2016-12-24, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Etftersom du tror du räcker med att bo i biskop, och inte ens kan reeglerna kring häktning, inte är kriminell själv, så är du bara en nolla som tror din gatuadress ger dig mandat artt öppna käften.

1) bor inte i Biskop
2) "inte ens kan reglerna kring häktning" det är irrevant, sluta gripa efter halmstrån
3) "inte är kriminell" vad vet du om det?

Berat varnades inte, du tror inte jonis & co ville smattra sönder han.. Patetiskt.
Citera
2016-12-24, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
1) bor inte i Biskop
2) "inte ens kan reglerna kring häktning" det är irrevant, sluta gripa efter halmstrån
3) "inte är kriminell" vad vet du om det?

Berat varnades inte, du tror inte jonis & co ville smattra sönder han.. Patetiskt.

Om snuten kan förvarna Sevo, så kan ingen ha varnat Berat. Oavsett så är han genom sin egen snacksalighet satt på pottan genom all HRA som finns emot honom. Schyst att säga att det var Husseins vapen. Hans broder va?

Du vet en del, du golar ut namn i PM, du är en fönstertittande jävla nolla som inte är det minsta bevandrad i denna världen, förutom att du råkar ha ramlat in i en grupp människor som du känner till. Dessutom är det någon som anförtror sig åt dig, eller den infon du får, antingen i förtroende som en drägglande lillebrorsa, eller på annat sätt, så fattar man att det är högst andrahansinfo, för ingen med riktig info skulle sitta och fläka ut det på FB, så bara där är du bortgjord.

Berat är jobbig att ha efter sig va? Varför byter han så ofta hyrbil, varför snackar de om att ta hjälp från olika håll, varför får han det rådet av flera, en får ju honom att erkänna, en polare alltså, att han ska säga att detta är inget han fixar själv. och då säger killen att han inte heller kan ta några beslut själv för de är beroende av sin backup.

Han litar inte på ngn, åker till olika orter, träffar folk, tror alla kör fulspel, det är nog bara Adrian han litar på, suktyar efter backup, försöker skämta bort allt skitsnack som finns på band, och jag skulle vilja höra Norra sitta och grina så. Han går ju till en spågumma och snackar som fan om det, övernojig!
Citera
2016-12-24, 18:05
Medlem
Vilken sida är danskens förhör på, finns det HRA i den utredningen, jag vill jämföra honom med andra.

Snuten tycker det är så kul för Berat sitter å ältar ur fan samma snutbil kan vara efter hela tiden när de bytt hyrbil, bytt lurar, nr, bytt allt, och han tror det är ngn inom gruppen, att någon kanske har GPS insytt i jackan () och när ännu en sån fråga kommer på bandet- "Hur gan kan den jävla bilen komma nu igen" så säger snuten, jo för att vi har buggat dina bilar, och Berat svar: Ja, det var fan det enda jag aldrig tänkte på.

Nä, det märks jävligt väl

Inte en enda gång brister Berat ut i, fy fan vilket flyt jag hade, det nåste finna snågon däruppe som gillar mig, inte någon gång. Är det naturligt? han pratar bara om att OM han hade varit kvar så hade han också dött. Typ så, och som om ingen fattar det, eller vad fan säger han sådana genialiska saker för? Ingen glädje, bara tur att jag inte var där.

Snuten tycker ju det är minst sagt en jävligt märklig reaktion, att undkomma ett mord och inte visa några tecken på lycka, knappat några tecken på äkta sorg heller, visst går på begravning, men i visa fall begravs ju den egna lyckan i någon anna sorg, men det kan han knappast skylla på. Han reagerar inte det minsta normalt. Hans agerande efter, innan lämnar mycket att önska.

En normal reaktion hade varit att fråga om det syns på filmen när man gick, eller kollat upp exakt när man gick, för att veta, eller för att man e så nyfiken på sitt flyt och hur nära man faktiskt var. INGET av det intreserar honom. Vad fan säger det.
Senast redigerad av xtroverto 2016-12-24 kl. 18:36.
Citera
2016-12-24, 22:52
Medlem
Har ni verkligen sett hur snuten medtodiskt lagt ett pussel som innefattar tiden innan morden, olika relationer, tiden efter morden, relationerna då, tider med bilar, lurar, ingenting lämnas åt slumpen.

De har dolda kameror vid VKB, snuten sitter på mycket info tack vare allt detta, de hade mycket info innan, och efter, mordet stressade bara upp vissa och iom att snuten redan hade många under uppsikt kan de lätt se förändringar, och allt som avviker från tidigare mönster.

Den kvällen det är dessa morden, den kvällen måste vara bland de mest aktiva när det gäller folk med span, de ränner ju ut och in på krohen hela tiden, ut in, ut, iväg, ingen sitter stilla, det är trots att fort fotbollsmatchen de gick dit, sägs det. Men bara genom att granska deras beteende endast denna kvällen, så ser de ut som inne,ute, röka, åka, inne, ute, sticka, komma, etc, hela tiden. Ingen normal kväll det minsta. Konstigt, ingen visste ju om det förutom Anas, säger ni.

Den som sitter still mest är Hussein, så någon har lyckats få honom att kolla matchen. Han som var i andra sidan stan inte långt innan det.
Senast redigerad av xtroverto 2016-12-24 kl. 22:57.
Citera
2016-12-24, 22:55
Medlem
.
Citera
2016-12-25, 01:30
Medlem
Berat är ingen tuffing.. det kan jag lova.. jag vet hur rädd han va hela tiden på Tidaholm och mobbingen han fick utstå där när han satt senast när han satt för skottet mot hunden..
och i Göteborg har han fått en del mycket stryk genom åren utan att hämnas..
hans efterblivna bror Blerim ska vi inte ens prata om
och ..hela den familjen är stolpskott..
Citera
2016-12-25, 04:16
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Har ni verkligen sett hur snuten medtodiskt lagt ett pussel som innefattar tiden innan morden, olika relationer, tiden efter morden, relationerna då, tider med bilar, lurar, ingenting lämnas åt slumpen.

De har dolda kameror vid VKB, snuten sitter på mycket info tack vare allt detta, de hade mycket info innan, och efter, mordet stressade bara upp vissa och iom att snuten redan hade många under uppsikt kan de lätt se förändringar, och allt som avviker från tidigare mönster.

Den kvällen det är dessa morden, den kvällen måste vara bland de mest aktiva när det gäller folk med span, de ränner ju ut och in på krohen hela tiden, ut in, ut, iväg, ingen sitter stilla, det är trots att fort fotbollsmatchen de gick dit, sägs det. Men bara genom att granska deras beteende endast denna kvällen, så ser de ut som inne,ute, röka, åka, inne, ute, sticka, komma, etc, hela tiden. Ingen normal kväll det minsta. Konstigt, ingen visste ju om det förutom Anas, säger ni.

Den som sitter still mest är Hussein, så någon har lyckats få honom att kolla matchen. Han som var i andra sidan stan inte långt innan det.

Druckit för mycket glögg eller? Inget konstigt alls i deras beteende, inget som tyder på att någon mer på plats visste vad som skulle komma
Citera
2016-12-25, 14:10
Medlem
Citat:
Det är han säkert men han har åkt fast ovanligft mycket för att vara såpass ung och är knappast lyckat?

I hans senaste fup så verkar han hur nojig som helst, tror alla är potentiella fiender, så där kom hans rätta jag fram. Nojig, och oslipad för "jag är förvirrad , det är bara såela-tuff-snack och jag har damp" är inga toppensvar. Det jobbiga för honom är att han snackar skit om så många, som nu vet om det och givetvis står han inte för det nu när det kommit fram,

Han är busted så det stänker om det.
Finns det några ljudfiler på nätet från Berats avlyssning?
Citera
2016-12-25, 17:34
Medlem
Komiskt nog har detta ämne i nuläge 418 sidor
Citera
2016-12-25, 17:39
Medlem
DoktorDurangos avatar
Någon som har uppdateringar på vad Ihab gör i dett fria just nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in