Vilken sida är danskens förhör på, finns det HRA i den utredningen, jag vill jämföra honom med andra.
Snuten tycker det är så kul för Berat sitter å ältar ur fan samma snutbil kan vara efter hela tiden när de bytt hyrbil, bytt lurar, nr, bytt allt, och han tror det är ngn inom gruppen, att någon kanske har GPS insytt i jackan (

) och när ännu en sån fråga kommer på bandet- "Hur gan kan den jävla bilen komma nu igen" så säger snuten, jo för att vi har buggat dina bilar, och Berat svar: Ja, det var fan det enda jag aldrig tänkte på.
Nä, det märks jävligt väl
Inte en enda gång brister Berat ut i, fy fan vilket flyt jag hade, det nåste finna snågon däruppe som gillar mig, inte någon gång. Är det naturligt? han pratar bara om att OM han hade varit kvar så hade han också dött. Typ så, och som om ingen fattar det, eller vad fan säger han sådana genialiska saker för? Ingen glädje, bara tur att jag inte var där.
Snuten tycker ju det är minst sagt en jävligt märklig reaktion, att undkomma ett mord och inte visa några tecken på lycka, knappat några tecken på äkta sorg heller, visst går på begravning, men i visa fall begravs ju den egna lyckan i någon anna sorg, men det kan han knappast skylla på. Han reagerar inte det minsta normalt. Hans agerande efter, innan lämnar mycket att önska.
En normal reaktion hade varit att fråga om det syns på filmen när man gick, eller kollat upp exakt när man gick, för att veta, eller för att man e så nyfiken på sitt flyt och hur nära man faktiskt var. INGET av det intreserar honom. Vad fan säger det.