Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-18, 06:45
  #1
Medlem
Är helt seriös när jag säger att jag onanerar på tok för mycket. Tidigare kunde det ta mellan 5-10min för mig att komma och de senaste veckorna ligger jag på mellan 30-60 min. Är detta en period som kommer gå över eller vad fan är problemet?
Det är fortfarande samma saker som jag tänder på som tidigare och som jag alltid gjort, men nu måste jag fan anstränga mig för att hålla den uppe överhuvudtaget.

Kan onanera frenetiskt i 5 minuter och känna hur den bara domnar av och typ halvt ger upp på upploppet. Känns helt hopplöst, typ släpper ut ett lätt "pust" och bara "vad fan FÖR I HELVETE? DRIVER DU MED MIG". Enda som verkar fungera är att när den ger upp så går jag iväg ett tag men då sitter jag där igen 15 min senare genomsvettig (överdrift) med en puls på 300 och förbarmar min prins.

Jag runkar minst en gång om dagen, men vanligtvis blir det 2-3 gånger per dag - och ni inser väl hur mycket jävla tid det tar då? Blir fan less på det !!!!
Det är helt enkelt så att jag lätt blir upphetsad och när man väl är hemma själv, uttråkad, som jag oftast är på kvällar/helger så blir det att man drar igång en p-rulle liksom. Har självklart försökt att trappa ner och sikta på en gång om dagen men det blir att man ligger där när man ska sova med råstånd och inte kan släppa fokusera på annat ....

Frågar eder ödmjukast om tips/erfarenheter i era onanerande hörn.


EDIT: Ja, jag har onanerat på rätt sjuka ställen i mina dar då jag inte kunnat hålla mig. Det är som en jävla drog. Funderat på att ta ett rejält avbrott på en vecka men vaknar fortsatt med morgonstånd som knappast går över när jag ställer mig i duschen.
__________________
Senast redigerad av OZGC 2015-03-18 kl. 06:51.
Citera
2015-03-18, 07:39
  #2
Medlem
Det låter ju som du inte har lust, i dubbel bemärkelse

Får man fråga varför du rånkar över huvud taget?

Ta ett break är mitt tips.
Eller knark så klart
Citera
2015-03-18, 08:09
  #3
Medlem
Har du mycket ångest i livet överlag? Onani är knappast ett utryck för sexualitet efter man fyllt 16-17, utan ett ångestdämpande medel.
Citera
2015-03-18, 08:30
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Har du mycket ångest i livet överlag? Onani är knappast ett utryck för sexualitet efter man fyllt 16-17, utan ett ångestdämpande medel.
Har mina problem&bekymmer men kan inte säga att jag har haft några ångestliknande attacker...

Men du kan vara något på spåren... brukar faktiskt ta en onanisession strax innan jag verkligen måste ta itu med något.


Citat:
Ursprungligen postat av Kropp
Det låter ju som du inte har lust, i dubbel bemärkelse

Får man fråga varför du rånkar över huvud taget?

Ta ett break är mitt tips.
Eller knark så klart
Blir kåt/upphetsad bara, kan inte släppa det då utan vill få ut det.
Citera
2015-03-18, 10:33
  #5
Medlem
Soxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Har du mycket ångest i livet överlag? Onani är knappast ett utryck för sexualitet efter man fyllt 16-17, utan ett ångestdämpande medel.

Det är de verkligen inte. Nästan alla runkar/pullar för att få utlopp för sin kåthet. Självklart finns det dem som har ett osunt förhållande till onani, precis som med allt annat men att dämpa sin ångest är inte den främsta anledningen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback