Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-05, 10:02
  #181
Medlem
Tomtens-fislukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige2025
Katter är väl ok! Däremot vill inte ha hit människorna.. Det här landet har tillräckligt mycket arabjävlar.


Hur lång tid tar det innan riksdagen är fylld med dem är ju frågan. Hur fan ska det sluta?
Citera
2015-04-05, 11:27
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
So what? De har lärt sig att det finns två magiska kort att ta fram när man vill ha något; rasistkortet och hungerstrejk. Oavsett får man som man vill.

Personligen tänker jag skrika rasist till min norska arbetsgivare i morgon för jag vill ha en helikopter med egna piloter.

De har alltså blivit integrerade?
Citera
2015-04-05, 14:10
  #183
Medlem
Sverige2025s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtens-fislukt
Hur lång tid tar det innan riksdagen är fylld med dem är ju frågan. Hur fan ska det sluta?

Vi ser redan Islamiseringen förstör Sverige. Vi har ett riktigt stolpskott till bostadsminister.
Citera
2015-04-05, 15:00
  #184
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige2025
Vi ser redan Islamiseringen förstör Sverige. Vi har ett riktigt stolpskott till bostadsminister.

Problemet med Kaplan i sitt uppdrag som bostadsminister är inte att han är islamist, utan att han är en idiot.
Citera
2015-04-05, 22:19
  #185
Medlem
Sverige2025s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Problemet med Kaplan i sitt uppdrag som bostadsminister är inte att han är islamist, utan att han är en idiot.

Problemet med Kaplan är att han inte tillhör inte den Svenska folkstammen och därav inte skall ha ministeruppdrag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback