2015-03-31, 01:24
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Märkligt att ultrakommunisten Stakset ställer upp och säljer sin röv på den mest kommersiella kanalen av dem alla, TV3, och gör det dessutom i kapitalismens förlovade hemland, USA, och som pricken över i:et så är de hemma hos en svensk mångmiljonär.

Jag tror du har missat att Stakset har yrat om sin nyfunna kristendom i morgonsoffor i och med hans självbiografi (som givetvis ges ut innan han fyllt 30 då han har levt ett riktigt riktigt hårt liv trots sin medelklassbakgrund och sin bestämda wigga-attityd), så snart så lär han väl vara en del av den kristna konservativa och kapitalistiska högern i USA.
Citera
2015-03-31, 02:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aktien
Haha, vilket jävla spel

http://www.tv3.se/parneviks/swinga-in-gasterna-till-parneviks
Klarade ut alla banor

Agneta Sjödin vilken kvinna, snygg som bara den
Citera
2015-03-31, 05:32
Medlem
William Hainess avatar
Jag ser på avsnitt två nu, men ärligt talat - är inte Kalle Moraeus "katt" egentligen ett lodjur?

Eller åtminstone en rejäl vildkatt?
Citera
2015-03-31, 10:36
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag hade kunnat göra det för hans livshistoria. Mycket av hans snyfthistorier är nog sant. Det där att social exkludering och frustration mot samhället kan leda till att man hamnar i fel umgängen och skapar en kriminell identitet, är i många fall sant. Inget ovanligt mönster.
Sebbe hade nog fått problem vart han än växt upp. Det är inte den vassaste kniven i lådan direkt och när det går dåligt kan man, i sann blatteanda, skylla allt på samhället och det uttjatade utanförskapet.

Har en bekant som jobbat som lärare i en av Sveriges mest segregerade förorter och hon fick en chock när hon bytte till en vanlig skola. Det var som att dra tillbaka klockan 20 år. I den segregerade förorten hade de fler lärare per elev och bättre utrustning men inte fan blev resultaten bra för det.
Citera
2015-03-31, 10:39
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Agneta Sjödin vilken kvinna, snygg som bara den
Enligt rykten en tvättäkta hockeyhora som legat med många i Elitserien/SHL.

Har aldrig förstått hennes storhet. Mest en skrikig jobbig jävel som söker uppmärksamhet.
Citera
2015-03-31, 12:01
Medlem
Jag gillar familjen känns äkta och naturliga.

Har alltid gillat Agneta Sjödin vacker kvinna och lika vacker fortfarande efter över 20 år.
Hennes dotter är vacker också.

Enda tråkiga är denna kärlek till kriminella kommunister.
Så sjukt att man legitimera sådant umgänge i Sverige.

Det kan vara intressant att bjuda in sådant folk men då ska man bjuda in alla extrema som rasister/nazister/Islamister osv.
Citera
2015-03-31, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Enligt rykten en tvättäkta hockeyhora som legat med många i Elitserien/SHL.

Har aldrig förstått hennes storhet. Mest en skrikig jobbig jävel som söker uppmärksamhet.
Agneta som har sån behaglig och lugn röst. Jag tror aldrig jag har hört henne skrika.

Håller med om vad andra har sagt förresten. En riktig skönhet är hon.
Citera
2015-03-31, 21:43
Medlem
Lite tråkigt att läsa att Sjödin hora hit och dit...
Hon är snygg, känd, klassiskt vacker och får ligga runt varje dag i veckan om hon vill.
Ligg på
Citera
2015-03-31, 21:52
Medlem
xaniixs avatar
det jag störde mig på va dotters svenkengelsk när hon prata med sin föräldrar i avsnitt 2. Så jävla irriterande.
Citera
2015-03-31, 22:02
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
det jag störde mig på va dotters svenkengelsk när hon prata med sin föräldrar i avsnitt 2. Så jävla irriterande.

Har hon växt upp i Sverige? Gått i svensk skola?

Annars tycker jag att hon pratar väldigt bra svenska. Se annars på t. ex. Maria Montazamis barn som pratar väldigt begränsad svenska.
Citera
2015-03-31, 22:08
Medlem
PervoMans avatar
Peg Parnevik verkar gilla att visa upp rumpan:
https://instagram.com/p/05NHRPSqGh/

På hennes instagram finns mycket rumpa för er som gillar denna tjej.
Dock lite för ung för mig dock men sexig absolut.
Citera
2015-04-01, 03:45
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag tror du har missat att Stakset har yrat om sin nyfunna kristendom i morgonsoffor i och med hans självbiografi (som givetvis ges ut innan han fyllt 30 då han har levt ett riktigt riktigt hårt liv trots sin medelklassbakgrund och sin bestämda wigga-attityd), så snart så lär han väl vara en del av den kristna konservativa och kapitalistiska högern i USA.

Å fan, jag trodde jag hade hört nåt om det en morgon när jag låg och grisade i sängen men historien med en nyfrälst Stakset kändes så bisarr att jag avfärdade det hela som en sjuk dröm. Men då var det alltså sant. Inte för att jag tror på honom en enda sekund, han vill väl bara vara som Liam Norberg är min teori. En Liam utan pengar kanske ska tilläggas...

Skulle vara spännande att köra ett EEG på Stakset och se om det finns någon aktivitet öht.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in