Citat:
Ursprungligen postat av
tank77
Du har aldrig haft en flickvän, eller hur?
Haha, exakt

Tjejer är tjejer, på ont och ont - men maken till bönahöna att se annorlunda ut utan sitt kära smink
Rullsylta Parnevik fick ju onekligen vackra barn, (inte minst om man jämför med syltan herself) och är det inte rätt ofta så, att vackra morsor får uglys, o vice versa? Eller är det som med regniga dagar: man tycker att det fan regnar jämt o ständigt, men egentligen så är det bara att man uppmärksammar dessa satans dagar mer, och då känns det bara så..
Håller med folk om att det stundom är för många gäster - och hade enligt min mening varit ännu bättre om de hade tagit mer deg för reklamen, och istället sänt 90 min med samma mängd reklam. Nu hinner de bara skrapa på muffen, och sedan dags för den där satans reklamen igen

Man hinner aldrig riktigt komma in i det - de kastar bort programmet på det sättet - f.ö. en härlig mix på gästerna, och hoppas därför på säsong 2 osv t o m säsong 99. (2 per år i ca 50 år - en 100-årig Jesper på dödsbädden i sista avsnittet
(och ja: det är säkerligen lika mkt satans reklam i varenda program, men jag anser iaf att de bör köra block om minst 20 minuter, och alltid max 5 minuter reklam. Det tror jag att de tjänar på i längden, eftersom tittandet blir mkt roligare och då stannar de kvar över tid)
(nu verkar de på tv3, eller iaf i detta programmet, hålla sig under 5 minuters reklamblock - men hellre hela vägen upp till 5 min, och så minst 20 minuters program på det - nu känns det som att programblocken är ca 10 minuter och sedan ca 3-4 minuters reklam, och det är bedrövligt att titta på) (f.ö. precis samma känsla kring Pluras kök. Ok, det programmet var ju iaf lite längre än 60 minuter, men samma grej där med på tok för korta programblock)