2015-04-01, 04:45
Medlem
Parneviks är kanonkul!

Jag följer det varje måndag.
Citera
2015-04-01, 14:43
Medlem
frithiofssons avatar
Penny ser ut som en helt annan person utan smink.
Citera
2015-04-01, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frithiofsson
Hahahah så sant
Citera
2015-04-01, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FlabbeMcFloppy
Jag undrar om TV3, Parneviks och media i allmänhet tänker på taxichauffören som fick en kniv i ryggen av mysiga Sebbe Stakset eller varför inte taxichauffören som fick en pistol riktat mot sig. Vad hände egentligen med Sebbe Stakset under inspelningen med Johan Rheborg.

Vad menar du med det fetade? Mer info tack. Håller med till 100% i övrigt.
Citera
2015-04-01, 21:22
Bannlyst
Förhandsvisning e04 uppe nu.
Citera
2015-04-01, 21:54
Bannlyst
Sandelin är nog den mest mystiska människa som fortfarande bor i Sverige.
Citera
2015-04-01, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frithiofsson

Du har aldrig haft en flickvän, eller hur?
Citera
2015-04-01, 22:52
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnikkiStrom
Vad menar du med det fetade? Mer info tack. Håller med till 100% i övrigt.

http://m.youtube.com/watch?v=Tsl52bJ1HTY

Sebbe är med i Kaninmannen. Rikssvenska istället för rinkebysvenska. Något traumatisk hände däremellan
Senast redigerad av FlabbeMcFloppy 2015-04-01 kl. 22:59.
Citera
2015-04-01, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Du har aldrig haft en flickvän, eller hur?
Haha, exakt Tjejer är tjejer, på ont och ont - men maken till bönahöna att se annorlunda ut utan sitt kära smink

Rullsylta Parnevik fick ju onekligen vackra barn, (inte minst om man jämför med syltan herself) och är det inte rätt ofta så, att vackra morsor får uglys, o vice versa? Eller är det som med regniga dagar: man tycker att det fan regnar jämt o ständigt, men egentligen så är det bara att man uppmärksammar dessa satans dagar mer, och då känns det bara så..

Håller med folk om att det stundom är för många gäster - och hade enligt min mening varit ännu bättre om de hade tagit mer deg för reklamen, och istället sänt 90 min med samma mängd reklam. Nu hinner de bara skrapa på muffen, och sedan dags för den där satans reklamen igen Man hinner aldrig riktigt komma in i det - de kastar bort programmet på det sättet - f.ö. en härlig mix på gästerna, och hoppas därför på säsong 2 osv t o m säsong 99. (2 per år i ca 50 år - en 100-årig Jesper på dödsbädden i sista avsnittet

(och ja: det är säkerligen lika mkt satans reklam i varenda program, men jag anser iaf att de bör köra block om minst 20 minuter, och alltid max 5 minuter reklam. Det tror jag att de tjänar på i längden, eftersom tittandet blir mkt roligare och då stannar de kvar över tid)

(nu verkar de på tv3, eller iaf i detta programmet, hålla sig under 5 minuters reklamblock - men hellre hela vägen upp till 5 min, och så minst 20 minuters program på det - nu känns det som att programblocken är ca 10 minuter och sedan ca 3-4 minuters reklam, och det är bedrövligt att titta på) (f.ö. precis samma känsla kring Pluras kök. Ok, det programmet var ju iaf lite längre än 60 minuter, men samma grej där med på tok för korta programblock)
Senast redigerad av gudrunslidhitler 2015-04-01 kl. 23:29.
Citera
2015-04-01, 23:46
Bannlyst
Så jävla fint att se att trots uppväxt, rikedom och allt i USA så bryter svenska värderingar och sätt att vara igenom hos den äldsta tösen. Hon är mer svensk än många!
Citera
2015-04-01, 23:53
Medlem
Bokmasks avatar
Halloj Peg svenska värderingar!

https://instagram.com/p/05NHRPSqGh/?taken-by=pegparnevik

Citera
2015-04-02, 01:52
Bannlyst
https://instagram.com/p/0jNI6nn1yM/?taken-by=parnevikpenny
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera