"När jag kom hit på 80-talet var drömmen att kunna köpa en lägenhet. I dag har jag byggt mitt drömhus. Jag har alltid köpt över min förmåga med teorin att håller det så håller det", säger Parnevik till DI Weekend."
Det sammanfattar nog Parnevik väldigt bra. Trots dryga 100 miljoner i prispengar, och flera sponsoravtal så har han nog levt VÄLDIGT mycket över sina tillgångar. Finns nog inte många ören kvar på banken. 2001 beräknade PGA att han skulle ha pensionspengar på drygt 300 miljoner SEK den dagen han slutar. Hoppas detta stämmer.
Men på något sätt gillar jag detta. Han lever livet! Går all in. Som han själv säger "Går det så går det, annars flyttar vi hem till villan i Sverige..." Kalla det lite smådumt, men samtidigt är det ju väldigt befriande!
Jesper å frugan verkar faktiskt påtagligt lyckliga efter alla år. Perfect match tror jag. Barnen synes vara söndercurlade, bortskämda och verklighetsfrånvända. Men vem hade anat något annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nintendokid
Tycker att det verkar vara väldigt förvånande att lillgrabben är 14 år, vad jag minns hade alla kommit i puberteten vid 14 års ålder.
Håller med! Hoppas hår på kroppen är på G iaf