2015-03-17, 21:35
Medlem
Familjen kanske skulle gjort lite research på sina gäster innan de kom. Dom verkar lite puckade, har noll koll typ
Citera
2015-03-17, 21:57
Medlem
FMKs avatar
Ingen annan än jag som såg Penny i slutet? Ingen bh och litet vitt linne. Håller med om det någon skrev tidigare, kan inte vara lätt att bo där en vecka
Citera
2015-03-17, 21:59
Medlem
Nintendokids avatar
Väldigt tafatt program ger det 2/5, minns knappt vad som har hänt.

Tycker att det verkar vara väldigt förvånande att lillgrabben är 14 år, vad jag minns hade alla kommit i puberteten vid 14 års ålder.
Citera
2015-03-17, 22:30
Medlem
Superbra!!
Men det rann på med förmycket gäster på slutet....skulle räckt med Samir och Lars O
Citera
2015-03-17, 23:33
Medlem
JTKs avatar
Hur mycket golf/relaterat var det?
Citera
2015-03-18, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JTK
Hur mycket golf/relaterat var det?
5% ungefär. Han visade lite golfklubbor och spelade golf med någon gammal tant. Sen fick dom besök av någon "känd" golfare
Citera
2015-03-18, 00:43
Medlem
ace_secs avatar
"När jag kom hit på 80-talet var drömmen att kunna köpa en lägenhet. I dag har jag byggt mitt drömhus. Jag har alltid köpt över min förmåga med teorin att håller det så håller det", säger Parnevik till DI Weekend."

Det sammanfattar nog Parnevik väldigt bra. Trots dryga 100 miljoner i prispengar, och flera sponsoravtal så har han nog levt VÄLDIGT mycket över sina tillgångar. Finns nog inte många ören kvar på banken. 2001 beräknade PGA att han skulle ha pensionspengar på drygt 300 miljoner SEK den dagen han slutar. Hoppas detta stämmer.

Men på något sätt gillar jag detta. Han lever livet! Går all in. Som han själv säger "Går det så går det, annars flyttar vi hem till villan i Sverige..." Kalla det lite smådumt, men samtidigt är det ju väldigt befriande!

Jesper å frugan verkar faktiskt påtagligt lyckliga efter alla år. Perfect match tror jag. Barnen synes vara söndercurlade, bortskämda och verklighetsfrånvända. Men vem hade anat något annat.

Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Tycker att det verkar vara väldigt förvånande att lillgrabben är 14 år, vad jag minns hade alla kommit i puberteten vid 14 års ålder.

Håller med! Hoppas hår på kroppen är på G iaf
Citera
2015-03-18, 00:47
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Penny var ju het!
Citera
2015-03-18, 03:20
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid

De flesta har det ja, men inte alla. 14 är ändå rätt ungt vet du, finns killar som kommer in i det först när de är 15-16.
Citera
2015-03-18, 05:52
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeheaad
Det handlar om pengar och "vårda" sitt varumärke. All den exponering som sker i media (tvserien, intervjuer, artiklar och etc.) ger mer jobb på sikt.

Han verkar inte speciellt intresserad av att vårda sitt varumärke. Genom att låta Stakset komma som gäst visar det på desperation. Samma desperation Samir har. Sammanhang kvittar, allt för att synas. Även Montanzami har bjudit in gäster

Nästa säsong
Sture Bergwall
Lars-Inge Svartenbrandt
Annika Östberg
Senast redigerad av FlabbeMcFloppy 2015-03-18 kl. 06:01.
Citera
2015-03-18, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Sven Tumbas fru, Mona.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Mona_Tumba

Nej inte hon. Hon presenterades ju! Det var en annan som var med också. Man såg henne bl.a när Prinsessan anlände till huset.
Citera
2015-03-18, 07:24
Medlem
[quote=ace_sec|52688067]"När jag kom hit på 80-talet var drömmen att kunna köpa en lägenhet. I dag har jag byggt mitt drömhus. Jag har alltid köpt över min förmåga med teorin att håller det så håller det", säger Parnevik till DI Weekend."

Det sammanfattar nog Parnevik väldigt bra. Trots dryga 100 miljoner i prispengar, och flera sponsoravtal så har han nog levt VÄLDIGT mycket över sina tillgångar. Finns nog inte många ören kvar på banken. 2001 beräknade PGA att han skulle ha pensionspengar på drygt 300 miljoner SEK den dagen han slutar. Hoppas detta stämmer.

Men på något sätt gillar jag detta. Han lever livet! Går all in. Som han själv säger "Går det så går det, annars flyttar vi hem till villan i Sverige..." Kalla det lite smådumt, men samtidigt är det ju väldigt befriande!

Jesper å frugan verkar faktiskt påtagligt lyckliga efter alla år. Perfect match tror jag. Barnen synes vara söndercurlade, bortskämda och verklighetsfrånvända. Men vem hade anat något annat.

Tycker de gör helt rätt och undrar hur många som INTE skulle göra samma sak i deras sits när det kommer till kritan.
Tycker dock inte att barnen verkar vara sönder-curlade. Att man blir lite bortskämd och verklighetsfrånvänd av att växa upp som de har gjort är väl egentligen inte så märkligt. Med tanke på det tycker jag att barnen verkar ha klarat sig hyfsat bra ändå.
Jag trodde inte de skulle prata så bra svenska som de gjorde heller. De har ju trots allt växt upp i USA, så det var en glad överraskning för mig. Lite engelska ord instoppade här och där, men ingen brytning alls vad jag kunde höra. Jag tror Jesper och Mia har varit noga med att behålla det svenska så mycket det går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in