2015-03-30, 21:01
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tha-a.prod.
pajas tv.

/HA

Helt värdelöst, men värt att kolla för hans slyniga döttrar och för att Agneta är en milf
Citera
2015-03-30, 21:05
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Söt hon där Agnetas dotter.
Citera
2015-03-30, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nepun
Kommer det någon förhandsvisning på avsnitt 4?

Vi får verkligen hoppas. Upp med e04 nu!
Citera
2015-03-30, 22:01
Medlem
Det blir lite sämre med varje avsnitt. Det var ett jävla massa gnällande. Jag orkar inte med kändisar som pratar ut om hur dåligt de har haft det. Jag vill se glädje.
Citera
2015-03-30, 22:32
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Jag undrar om TV3, Parneviks och media i allmänhet tänker på taxichauffören som fick en kniv i ryggen av mysiga Sebbe Stakset eller varför inte taxichauffören som fick en pistol riktat mot sig. Vad hände egentligen med Sebbe Stakset under inspelningen med Johan Rheborg.
Citera
2015-03-30, 22:32
Medlem
freeriderXIIs avatar
Barnen var trevligare i avsnitt 3 kul att se.
Citera
2015-03-30, 22:55
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnikkiStrom
Vi får verkligen hoppas. Upp med e04 nu!
Tycker att viaplay har blivit dåligt på just förhandsvisningarna!
Citera
2015-03-30, 23:30
Medlem
Placeholders avatar
Finns många människor som haft det svårt som inte börjat att bete sig illa, att man hyllar kriminella på det här viset.

Annars är det en väldigt omsammanhängande serie. När de var ute och handlade hade Jesper fortfarande sin rand kvar på huvudet som han rakade bort i ett tidigare avsnitt.

Det roligaste är nästan när ungarna snackar skit om gästerna.
Citera
2015-03-30, 23:42
Medlem
trickydicks avatar
Mycket trevligt program, synd att Sebbe fick ta så mycket plats i kvällens avsnitt. Hade gärna sett mer av Per som verkar vara en skön och okonstlad snubbe.
Citera
2015-03-31, 01:10
Medlem
Jag gillar Parneviks. Lättsamt och mysigt program med trevliga människor även om det kan vara awkward och lite väl tydligt uppstyrt ibland. Jag har gillat Kalle Moraeus bäst, tätt följd av familjen Parnevik och Lars Ohly. Ser fram emot att se Edward Blom och Tomas Brolin gästa!
Citera
2015-03-31, 01:12
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Mycket trevligt program, synd att Sebbe fick ta så mycket plats i kvällens avsnitt. Hade gärna sett mer av Per som verkar vara en skön och okonstlad snubbe.

Märkligt att ultrakommunisten Stakset ställer upp och säljer sin röv på den mest kommersiella kanalen av dem alla, TV3, och gör det dessutom i kapitalismens förlovade hemland, USA, och som pricken över i:et så är de hemma hos en svensk mångmiljonär.

Nog för att hans tankeverksamhet får klassas som i det närmaste obefintlig men på nåt sätt borde han insett att hans närvaro i ett sånt program är löjeväckande. Å andra sidan är han löjeväckande vad än han tar för sig.
Citera
2015-03-31, 01:12
Medlem
Haha, vilket jävla spel

http://www.tv3.se/parneviks/swinga-in-gasterna-till-parneviks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in