2015-03-15, 22:52
Medlem
Absolut kan det vara så... Det är inte lätt att vara med någon som är deprimerad. Så hon ska ha tack som stod ut med mig även om jag var en jä""l på att kn""@, när vi väl gjorde det..haha

Sen har jag iof laggt locket på i "vanliga livet" snarare än att söka sympati. Men som anonym här är det ju lättare att gå in på persoliga detaljer.

Jag tycker inte synd om mig själv. Har massor att vara tacksam över som är få förunnat.
Bara liksom väntar in livsgnistan igen. Och den kommer
Citera
2015-03-15, 23:08
Det är inte ditt fel.

Du ska inte slicka fitta, bara om hon gnäller och ber om det.

res dig upp och kör din egen deal, sen tar du henne när du är redo.

Hon vill inte ha en mes, och jag tror du e stark.
Citera
2015-03-15, 23:13
Medlem
Laddar batterierna och pungen ett tag nu.... Sen kanske det blir åka av på allvar..haha
Citera
2015-03-15, 23:24
Citat:
Ursprungligen postat av Brandsegel
Laddar batterierna och pungen ett tag nu.... Sen kanske det blir åka av på allvar..haha

Ta en pepprunda då om pungen är lite skröplig.
https://www.youtube.com/watch?v=XRvpGGc9Jv8

även denna
https://www.youtube.com/watch?v=8MqpVEbPlNI
Senast redigerad av Ludi 2015-03-15 kl. 23:28.
Citera
2015-03-15, 23:37
Medlem
Faan...klippen var ej tillgängliga på youtube för min pung
Citera
2015-03-16, 02:14
Medlem
Känns som att TS mest har självskadebeteende och vill "tvinga" bort tjejen...

Finns piller som löser det åt dig, läs igenom din mail ordentligt nästa gång

Och bryr du dig om din partner så ska du tillfredställa henne sexuellt. Sex är en stor del av en relation. Jag har full förståelse för att hon vill avsluta förhållandet, utan sex är ni ju mer eller mindre bara vänner ändå.
Citera
2015-03-16, 06:36
Medlem
Tack.. All respekt för din åsikt.
Men vad menar du med självskadebeteende och mail?
Citera
2015-03-16, 07:01
Medlem
Mvks avatar
Bakom varje 10 poängare finns en snubbe som sedan länge har tröttnat på att sätta på henne.

I mina relationer har tjejerna ALLTID velat ha mer sex än mig själv.
I mitt nuvarande problem är detta ett stort problem då vi ska köpa hus snart och jag inte ens har det minsta sexlust för henne men ser henne mer som en livskamrat som är den bästa kvinna jag träffat på många sätt men sexet är helt död från min sida som alltid med mig och längre förhållanden.

Jag har haft tjocka, smala, blonda, rödhåriga, 3 poängare, 8 och rena jackpot-10-poängare men jag tröttnar alltid på sex efter några månader.

Vi knullar järnet första 6 månaderna sen dör sexlusten från min sida till den grad att jag knappt kan få stånd.
Låter lite löjligt men det bästa sättet jag kan beskriva det är som att äta din godaste maträtt varje dag i oändlighet.
Först är du i himlen men du tröttnar alltid till slut och börjar fantisera om andra maträtter och kanske rent av äter annan mat.

Är det så jävla konstigt?
Vi tror vi är så fräcka och smarta när vi i själva verket är apor som har det i vårt DNA att sprida vår säd till så många som möjligt och inte en enda kvinna under ett helt liv.
För brudar som inte förstår detta manliga behov kan jag bara jämför det med det kvinnliga behovet av att skaffa barn.
Den där längtan som många tjejer har efter barn är samma genetiska och biologiska typ av längtan som många män har när det gäller sex och inte sex med en kvinna hela livet utan med flera.
Men det är fattar inte kvinnor utan ser det som snusk, otrohet och svek.

Jag och många killar med mig är inte byggda för ett enformigt förhållande med en och samma brud i 36år.
Att det inte snackas mer om detta är jävligt märkligt faktiskt.
Citera
2015-03-16, 09:34
Medlem
När jag som tant förklarar hennes beteende och du inte svarar och bara pratar om youtubeklipp så antar jag at du struntade i det mesta och detta bara är ett inlägg och ett whatever...du var inte så "in to" henne heller..antar jag
Citera
2015-03-16, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Jag hade varit sårad och känt mig osexig och samtidigt väntat på att du ska göra slut och snabbt bli ihop med nån annan.

Ursäkta att jag inte kommenterade ditt inlägg.
Självklart förstår jag att det kan upplevas så. Det ÄR inte så att det hade något med henne att göra, och jag kommer inte träffa någon annan, och talat om det för henne. Det sista jag vill är att såra någon.
Jag förstår självklart att det är ett jobbigt och kan kännas som ett personligt avvisande för personen ifråga.

Mvh
Senast redigerad av Brandsegel 2015-03-16 kl. 11:36.
Citera
2015-03-16, 13:56
Medlem
Testo som ngn annan skrev. Du behöver höja dina hormonnivåer.
Löser alla dina problem.

Case closed
Citera
2015-03-16, 14:01
Medlem
Helt klart nyfiken, om det kan göras på ett sunt sätt. Tack för rådet. Både för sexdrift och en liten push i träning..frågan är om det kan göras sunt bara. Vi i massan är ju lärda bara dess nackdelar, förutom mer svar på träningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in