• 1
  • 2
2015-03-14, 21:47
Medlem
Tja på er..

Varit ihop med en fin tjej drygt ett år. Vi har barn sen tidigare, och alltså haft en del ralationer redan i livet. Vi "älskar" varandra.

Sen några år sedan har jag haft en djup deppression att kampera med. Tjejen var väldigt fin o stödjande, men som vi alla, så hade även hon vissa bekymmer. Hon var mycket svartsjuk och det bla kunde tynga mig ännu mer i min nedstämdhet.

Sexet har varit fint, fast jag inte haft så mycket till sexdrift.
Igår sa jag att den liksom var borta.
Hon deklarerade idag att hon inte kunde leva i en relation utan sex... Så hon gjorde i princip slut
I min värld: så mycket var "att älska någon". Älskar man någon genuint borde det ju inte vara fog att avsluta allt. Vad tycker ni? Bara nyfiken.

Nu står jag med skägget i brevlådan, men önskar henne allt gott- då hon självklart kan hitta en roligare individ att bli kär i än en djupt deprimerad person.

Nu är jag tamefaan less på brudar o förhållanden." Huu vad mycket energi, hjärtesorg och depp det kostat mig i livet.

Har redan gjort min plikt och avlat två finare exemplar av mig själv, så nu ska jag donera mitt organ när jag dör så någon annan får sprida glädje med det
Senast redigerad av Brandsegel 2015-03-14 kl. 21:50.
Citera
2015-03-14, 21:57
Medlem
Manboiiis avatar
Skaffa sexpiller?

Personligen skulle jag inte klara av att leva i förhållande utan sex, det är som en del av förhållandet enligt mig. Många känslor delas under samlag.
Citera
2015-03-14, 21:59
Medlem
Varför blev du deprimerad bror?
Citera
2015-03-14, 22:00
Avstängd
bithaxs avatar
Tjejer generellt brukar ju inte vara dom som tjatar om sex.. men jaja.
Tror problemet egentligen var att du var för omanlig och sårbar.
Det går ett tag, sen tröttnar dem på att du inte visar styrka och tar kommandot, och sen tappar dom respekten och lusten att vara med dig.

Du kanske borde kolla dina hormonnivåer. Tänker då testosteron då minskning av det både kan förinta sexlusten och göra dig nedstämd.
Senast redigerad av bithax 2015-03-14 kl. 22:04.
Citera
2015-03-14, 22:02
Medlem
Nää. Jag förstår det. Sex är ju väldigt viktig del.

Sexpiller fixar väl mest potensen som ju i sig är ok... Är mer lusten...- är man inte hungrig vill/kan man inte äta, om den taffliga liknelsen kan förstås
Citera
2015-03-14, 22:06
Medlem
Shit va drygt.

Du verkar vara i behov av medmänniska o hon gjorde slut.

Vet av egen erfarenhet att du kommer ha det bättre utan henne.
Skit i hon o tänk på dina barn.

Det kommer en dag då dom behöver dig och om du är borta....
Jag är trettio två snart har inga barn blev bajsad på av den jag älskade och kort efter blev jag arbetslös.

Jag säger inte att det blir bättre men det går att leva med det.
Suger som faaaan men det går.
Citera
2015-03-14, 22:07
Medlem
Quaser4.s avatar
Luktar deprisson långa vägar här.
Känner igen mig, har gått igenom samma sak , fast det gick inte så långt att det tog slut.
Vi löste det tillsammans.
Citera
2015-03-14, 22:09
Medlem
Har inga problem att visa mig sårbar. Är tillräckligt manlig, vältränad och övriga yttre attribut.
Att inte våga / kunna visa sig sårbar som man är bara omoget kan jag tycka..

Deppressionen...oj. Lång historia som grundades i barndomen, som för många andra- men vart kvitt den i många år..... Sen hrmm, var det en annan kvinna som krossade mitt hjärta
Som lösning på detta gjorde jag det intelligenta draget att halvt jobba ihjäl mig som flykt och drog på mig utmattningsdeppression, där gamla historiska spöken dök upp igen

- bara att kämpa. Bättre tider kommer
Citera
2015-03-14, 22:10
Avstängd
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandsegel
Har inga problem att visa mig sårbar. Är tillräckligt manlig, vältränad och övriga yttre attribut.
Att inte våga / kunna visa sig sårbar som man är bara omoget kan jag tycka..

Deppressionen...oj. Lång historia som grundades i barndomen, som för många andra- men vart kvitt den i många år..... Sen hrmm, var det en annan kvinna som krossade mitt hjärta
Som lösning på detta gjorde jag det intelligenta draget att halvt jobba ihjäl mig som flykt och drog på mig utmattningsdeppression, där gamla historiska spöken dök upp igen

- bara att kämpa. Bättre tider kommer

Ja, fast har du nån tjej då? Hur gick det egentligen med det där att visa sig sårbar?

Jag skall säga dig att ingen gillar gnällspikar, och framförallt inte kvinnor som har förmånen att kunna byta partner rätt enkelt på den nuvarande köttmarknaden.
Senast redigerad av bithax 2015-03-14 kl. 22:12.
Citera
2015-03-14, 22:12
Bannlyst
Låter konstigt. Det är vanligt att killar tycker sex är det viktigaste med ett förhållande, men det är extremt ovanligt att tjejer tycker det. Förmodligen hade hon tröttnat på dig och sexbristen var den smidigaste ursäkten för att göra slut.
Citera
2015-03-14, 22:13
Medlem
negerbarns avatar
Kan du inte förslå någon slags "lust-terapi", har för mig att det finns. Vill hon inte jobba på det tillsammans, så säger jag att hon inte är så mycket att ha.
Citera
2015-03-14, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe-black
Shit va drygt.

Du verkar vara i behov av medmänniska o hon gjorde slut.

Vet av egen erfarenhet att du kommer ha det bättre utan henne.
Skit i hon o tänk på dina barn.

Det kommer en dag då dom behöver dig och om du är borta....
Jag är trettio två snart har inga barn blev bajsad på av den jag älskade och kort efter blev jag arbetslös.

Jag säger inte att det blir bättre men det går att leva med det.
Suger som faaaan men det går.

Ja.. Jag har mina sköna grabbar. Tack Joe, och skönt att du kämpar på.
Som jag nämde tidigare. Jag var deprimerad måånga år sen barndomen, och trodde på att det var livet- men jag kom ur det. Levde tom lyckligt i mina mått mätt i tio år innan skiten kom igen.
Så tro mig- det kan lätta och lyfta fortare än väntat ibland
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in