Citat:
Ursprungligen postat av
Yxherren
Haha, jag försökte bara hjälpa dig och inte döma dig. Uppenbarligen är du både svagbegåvad och osäker i dig själv, så det är en omöjlighet för dig att ta till dig konstruktiv kritik och universala sanningar. Istället blir du defensiv och börjar jämföra manlighet och försöker att hävda dig själv.
Allt jag försökte göra var att hjälpa dig och det är svårt att inte dra slutsatser om dig som person när man läser allt det du skriver. Du måste ju förstå att du framstår som vek.
Och nej, jag skulle inte "pissa ner" mig om jag såg dig. Snarare tycker jag bara synd om dig och av den anledningen skrev jag i tråden och försökte hjälpa dig. Men visst, fortsätt knapra tabletter från läkemedelsindustrin för att döva dina känslor och fortsätt söka klappar på ryggen i form av "åh gubben, var stark!"-kommentarer.
Nej, jag ser inte empati eller känslor som en svaghet. Du verkar ha för mycket av det, dock. Det är inte jag som sitter och bölar på Flashback över att jag inte har någon sexlust, kärringen har lämnat mig, jag är deprimerad och måste käka piller för att klara av vardagen. Och sedan när någon poängterar att du är omanlig så svarar du med att du är vältränad och har manliga ytliga drag. Så fort någon svarar något som inte är till din fördel (även om det är för ditt eget bästa) så blir du defensiv och måste "slå tillbaka". Problemet med feminiserade män i Sverige.
*EDIT* Jaha, jag såg dina tidigare trådar och ser att du är en pundare. Föga oväntat, men då ska jag ge mig och låta tanterna och pillertripparna i den här forumdelen hjälpa dig istället.

Bra..tack för det.
Snarare att jag reagerar mot en människa som kan uttrycka att kvinnor saknar heder och principer.
Och dina kategoriseranden av människor ser jag i dina trådar gälland invandrare osv. -föga oväntat
Och jag tror inte du skulle pissa ner dig av att se mig?
Jag är inte ute efter att folk ska tycka synd om mig, då jag själv inte gör det.
Frågan gällde om utebliven sexlust är skäl till avslut eller ej.
Det enda jag reagerat mot är de få inlägg som iaf jag tycker har en märklig syn på kvinnor.
Tack för att du vill hjälpa mig

....jag vill hjälpa dig med, då jag tycker det verkar som du kan behöva öppna vyerna lite. Men tror du är onåbar. Så lycka till och tack för ditt försök till råd