Citat:
Ursprungligen postat av
mitthopp
Jesus är inte inte riktigt gusses grabb, utan han är Gud blir människa.

Nu är det ju så att han ska sitta på Guds högra sida enligt skriften så att han är Gud stämmer inte men har däremot hans ande i sig men är för det inte Gud Fadern själv.Sen vet ju inte Jesus när domedagen blir det vet ju endast fadern Läs ps 110 m.m följer nedan så kanske du fattar Tutelitut ty så låter Herrens larmtrumpet Förvirringens ande Mitthopp är lös på forumet.
Ps 110:1
Av David; en psalm. HERREN sade till min herre: "Sätt dig på min högra sida, till dess jag har lagt dina fiender dig till en fotapall." Amen
Mark 16:19
"Därefter, sedan Herren Jesus hade talat med dem, blev han upptagen i himmelen och satte sig på Guds högra sida." Amen
Apg 7:55"Men han, full av helig ande, skådade upp mot himmelen och fick se Guds härlighet och såg Jesus stå på Guds högra sida." Amen
Rom 8:34"Vem är den som vill fördöma? Kristus Jesus är den som har dött, ja, än mer, den som har uppstått; och han sitter på Guds högra sida, han manar ock gott för oss." Amen
Kol 3:1"Om I alltså ären uppståndna med Kristus, så söken det som är därovan, där varest Kristus är och sitter på Guds högra sida."Amen
Ta nu och svinga en Frälsningens bägare med mig så ska jag rädda dig från villfarelsen du är i Hahahaha