Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-09, 13:57
  #1
Medlem
Vilka är de bästa sex böckerna som måste läsas? Inga sex berättelser eller så. Jag söker snarare guide liknande böcker eller informationsböcker. T.ex. en bok om analsex och allt därintill, slicka fitta, deepthroat, vanligt samlags tips och ah ni fattar!

Om man får ont dagen efter analsex, vad kan det då bero på?
Citera
2015-03-15, 20:50
  #2
Medlem
Forsberg21s avatar
Varför just sex böcker?

För dåligt glid skulle jag tro...
Citera
2015-03-15, 23:22
  #3
Medlem
Sirianas avatar
Vilken värdelös särskrivning som verkligen förändrade betydelsen av frågan totalt....
Citera
2015-03-15, 23:27
  #4
Medlem
Bizmarcks avatar
Lås tråden och tilldela trådskaparen en varning för grov misshandel av det svenska språket!
Mina ögon blöder här.
Citera
2015-03-15, 23:37
  #5
Medlem
Bla bla bla. Kärringar hela slanten. Varför gnälla på språket och särskrivningar istället för att snällt hjälpa till?
Citera
2015-03-15, 23:43
  #6
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BryggarenBOB
Bla bla bla. Kärringar hela slanten. Varför gnälla på språket och särskrivningar istället för att snällt hjälpa till?

Man tappar ju lusten.
Det känns som att man blivit våldtagen i en mörk källare efter att ha tagit del av dina särskrivningar.
Citera
2015-03-15, 23:46
  #7
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BryggarenBOB
Bla bla bla. Kärringar hela slanten. Varför gnälla på språket och särskrivningar istället för att snällt hjälpa till?

Fast du måste ju förstå att frågan helt ändrar mening när du särskriver sådär.

Hur som helst: jag har tyvärr inga tips på bra sexböcker förutom den gamla hederliga Kamasutra.

(Om du däremot vill veta vilka de bästa sex böckerna som måste läsas är (enligt mig) så skulle jag säga:

• Borta med vinden
• Liftarens guide till galaxen
• Flickan från ingenstans
• Paksenarrion (egentligen en triologi)
• Det
• Urtidsparken

Samtliga utan inbördes ordning.)

Förlåt. Jag är trött och allmänt less. Men jag tror verkligen på den där Kamasutra-boken, även om jag inte läst den själv. Lycka till!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback