Har i en dlig stund tryckt i mig en karta Stilnoct, 100 mg Tramadol och en l.
Tog ven en Flunitrazepam och en Xanor 1mg p bda d.
Innan det, typ tv timmar, tog jag 200 mg Lyrica.
Kan ven tillggas att jag har tit 5 mg Abilify och 100 mg Elvanse vid ett-tiden.
Vad tror nu kommer hnda? Kommer jsg d i smnen?
Krampa? Det r nog det jsg r mest rdd fr...
Snlla ngon svara medan jag fortf kan skrivs.
Tack.
Vad gr jag om jag krampar?
Har Stesolid p nedervningen som inte r min men kan makan ens f i sig det om man krampar?
Vill ba tillgga att allt r p recept, ven om ngra recept r gamla.
natural selection kallas det, var du dum nog att trycka i dig s mycket s du dr av det s ser naturen till att du inte fr dina gener vidare. Det r s vi utvecklas som ras.. Lt det hnda. naturen har sin gng. lycka till!
Krampar du s krampar du - har du tur s r du samtidigt medvetsls, fr annars gr det satans ont! Har varit med om en gng, fast d hade jag tryckt i mig en ganska massa Lyrica, Stilnoct och Alkohol.
Ta det lugnt bara och tryck inte i dig ngot mer s r det frmodligen ingen fara alls om du inte r dvrg med anorexia eller en liten flicka. Det enda du har tagit mycket av r Stilnoct.
Krampar du s krampar du - har du tur s r du samtidigt medvetsls, fr annars gr det satans ont! Har varit med om en gng, fast d hade jag tryckt i mig en ganska massa Lyrica, Stilnoct och Alkohol.
Citat:
Ursprungligen postat av 420anonym
Ta det lugnt bara och tryck inte i dig ngot mer s r det frmodligen ingen fara alls om du inte r dvrg med anorexia eller en liten flicka. Det enda du har tagit mycket av r Stilnoct.
Tack fr era svr!
r ganska liten och helt utan muskler men det ska nog g nd
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!