Har i en dålig stund tryckt i mig en karta Stilnoct, 100 mg Tramadol och en öl.
Tog även en Flunitrazepam och en Xanor 1mg på båda då.
Innan det, typ två timmar, tog jag 200 mg Lyrica.
Kan även tilläggas att jag har ätit 5 mg Abilify och 100 mg Elvanse vid ett-tiden.
Vad tror nu kommer hända? Kommer jsg dö i sömnen?
Krampa? Det är nog det jsg är mest rädd för...
Snälla någon svara medan jag fortf kan skrivs.
Tack.
Vad gör jag om jag krampar?
Har Stesolid på nedervåningen som inte är min men kan makan ens få i sig det om man krampar?
Vill ba tillägga att allt är på recept, även om några recept är gamla.
natural selection kallas det, var du dum nog att trycka i dig så mycket så du dör av det så ser naturen till att du inte för dina gener vidare. Det är så vi utvecklas som ras.. Låt det hända. naturen har sin gång. lycka till!
Krampar du så krampar du - har du tur så är du samtidigt medvetslös, för annars gör det satans ont! Har varit med om en gång, fast då hade jag tryckt i mig en ganska massa Lyrica, Stilnoct och Alkohol.
Ta det lugnt bara och tryck inte i dig något mer så är det förmodligen ingen fara alls om du inte är dvärg med anorexia eller en liten flicka. Det enda du har tagit mycket av är Stilnoct.
Krampar du så krampar du - har du tur så är du samtidigt medvetslös, för annars gör det satans ont! Har varit med om en gång, fast då hade jag tryckt i mig en ganska massa Lyrica, Stilnoct och Alkohol.
Citat:
Ursprungligen postat av 420anonym
Ta det lugnt bara och tryck inte i dig något mer så är det förmodligen ingen fara alls om du inte är dvärg med anorexia eller en liten flicka. Det enda du har tagit mycket av är Stilnoct.
Tack för era svr!
Är ganska liten och helt utan muskler men det ska nog gå ändå