Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-03, 13:59
  #1
Medlem
Som rubriken lyder, mitt Playstation2-spel vill alltså inte fortsätta köra på? För att göra den här texten så enkel men ändå så innehållsfattande så möjligt kan vi väl säga såhär;
jag startar ps2:n helt normalt med konsolspelet i. När den startat klart och jag väl kör spelet (Jak X - Combat Racing) och kommer längre fram in i spelet blir allting helt svart. Observera att detta bara händer då de i spelet skall börja använda dialoger eller kommunicera - alltså att istället för att ladda klart till dialogerna ger liksom disken helt upp och blir helt svart. Svårt att förklara, men har i alla fall startat om ett flertal gånger men ändå upplevt samma problem. Skivan har ingen repa, har tvättat lasern och eventuellt andra ställen med damm på men fan att den inte vill fungera. Skitbra spel ju! Den här tråden kanske underlättar om ni vet vilket spel det är. Och sist men inte minst; det är första gången det händer på spelet. Har också inte hänt på andra spel så mycket heller!

Väldigt tacksam för svar; börjar irritera mig snart. :@
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback