Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-03, 12:40
  #1
Medlem
Hej vänner.

Har fått hem en Snoop Dogg GPen idag. Har rökt i några år och tänkte att det var dags att testa att vapea.

Har bara hasch på mig och är sugen på att testa. Funkar det att smula ned haschet i små bitar i pennan och röka eller är det enbart grönt som funkar?

Ha en trevlig dag!
Citera
2015-03-03, 12:49
  #2
Medlem
en bekant smulade ner sitt bruna i en vape och den pajjade. Vissa klarar helt enkelt inte det sorten
Citera
2015-03-03, 12:56
  #3
Medlem
tengilllls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slashtomat
Hej vänner.

Har fått hem en Snoop Dogg GPen idag. Har rökt i några år och tänkte att det var dags att testa att vapea.

Har bara hasch på mig och är sugen på att testa. Funkar det att smula ned haschet i små bitar i pennan och röka eller är det enbart grönt som funkar?

Ha en trevlig dag!
Vilken GPen är det?
är det denna vet jag att det funkar kannonbra att platta till haschet till en cirkelformad platta och lägga rakt på spiralen. Dock så blir det inte så mycket vape utan mer en förbränningskammare. Finns väll någon glasplatta man kan lägga på spiralen för att få en mer vape funktion med sådana pennor.
Citera
2015-03-03, 13:00
  #4
Medlem
Tengillll: Exakt den modellen, tack! Platta ska bara vara någon mm tjock va? Vet du var man kan köpa en glasplatta till den?

Tack för svaren!
Citera
2015-03-03, 13:09
  #5
Medlem
tengilllls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slashtomat
Tengillll: Exakt den modellen, tack! Platta ska bara vara någon mm tjock va? Vet du var man kan köpa en glasplatta till den?

Tack för svaren!
Jag använder inte själv men tittade på när min vän pillade med det. Han tryckte till, kan ha varit 1-2mm tjockt. Efteråt var det bara aska kvar som han knackade ut.

Något sådant. Vet inte riktigt var man kan köpa det.
Ett tips. Han den inte ståendes när huven är av. Välter den kan glastuben gå sönder...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback