2015-04-21, 12:27
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Erik Andersson ska nu vara helt klar för Modo enligt Allehanda. Ingen vidare koll på honom utöver att han är bra skridskoåkare, vad säger SAIK:are om honom?
Stabil back, gör sitt och är som du säger en bra skridskoåkare med en säregen stil. Ingen man sörjer om han försvinner men heller ingen man nödvändigtvis vill bli av med.
Senast redigerad av tcfmog 2015-04-21 kl. 12:45.
Citera
2015-04-21, 12:44
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
LIF live idag igen. Gissar på att de sista smulorna ur årets lag nu officiellt lämnar.
Min gissning är att vi får en helt intetsägande sändning där vi inte får veta något.

Hade vart fint med lite nytt blod..
Citera
2015-04-21, 12:46
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Det där får ju inget lag skrämselhicka av..

Var det inte supersponsorn som skulle betala för supervärvningarna så ni fick ihop ett superlag som var så bra att det inte ens var lönt att spela om guldet nästa år?

Sponsorpengarna räcker väl till att täta dom värsta läckorna i roddbåten, men inte fan räcker det till en ny motor. Nu har ni väntat förgäves på silverarken igen, luffärjävlar..

Kanske inte med just de orden, men jag tänkte samma sak. Av RM blev det... Getafe.
Citera
2015-04-21, 12:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Min gissning är att vi får en helt intetsägande sändning där vi inte får veta något.

Hade vart fint med lite nytt blod..

Vart kan man se sändningen? Jag skulle gissa på att det är några förlängningar som kommer presenteras samt nån medioker spelare från norska ligan.
Citera
2015-04-21, 12:48
Medlem
Readyfreddies avatar
Melin och Gozzi verkar klara för AIK. 100 000-170 000 i månaden till Melin... här finns det pengar tydligen.
Kan vi få till en arena ute i Solna så finns det hopp för gnaget igen.
http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2015/04/21/melin-och-gozzi-atervander-till-aik/
Citera
2015-04-21, 12:51
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Vart kan man se sändningen? Jag skulle gissa på att det är några förlängningar som kommer presenteras samt nån medioker spelare från norska ligan.

http://www.leksandsif.se/ kl 17
Citera
2015-04-21, 12:53
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Hemsidan

Jag är okej med att dom plockar ett eller två guldkorn från norska ligan, dom bör ju ha bra koll. Och vi ska bygga en helt ny trupp nästan. Men det får inte bli för många norrmän, då kommer vi inte långt.
Citera
2015-04-21, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
http://www.leksandsif.se/ kl 17

Ok, hoppas på någon ny spelare iaf.
Citera
2015-04-21, 12:56
Medlem
Förväntar mig att Osten värvar någon som landar på 50p nu när kaptenen lämnar annars blir jag sjukt besviken. Jävla antiklimax.
Citera
2015-04-21, 12:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dundernisse
Förväntar mig att Osten värvar någon som landar på 50p nu när kaptenen lämnar annars blir jag sjukt besviken. Jävla antiklimax.

Ni var ju med och budade på Ryno
Citera
2015-04-21, 13:01
Avslutad
Tore Jobs blir Vice VD i Leksand och får utökat ansvar inom föreningen.

Källa: LIF News
Citera
2015-04-21, 13:07
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Det där får ju inget lag skrämselhicka av..

Var det inte supersponsorn som skulle betala för supervärvningarna så ni fick ihop ett superlag som var så bra att det inte ens var lönt att spela om guldet nästa år?

Sponsorpengarna räcker väl till att täta dom värsta läckorna i roddbåten, men inte fan räcker det till en ny motor. Nu har ni väntat förgäves på silverarken igen, luffärjävlar..

Nu dumpar Luleå dessutom den motor man redan hade..
Men visst, Lucas Wallmark går säkert från att vara knappt ordinarie till superstar nu över sommaren. Det hoppas vi alla på. Problemet med det scenariot -om det mot förmodan inträffar- är ju att han stannar bara 1 år i så fall.
Nej det måste ju in 2-3 riktigt bra forwards för att Luleå ska kunna vara bättre än förra året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in