2015-04-14, 21:02
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Intressant, visst borde väl ledningen redan ha ett annat, bättre namn klart om man tar ett sådant beslut?
Tommy J.
Citera
2015-04-14, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Märkligt med Lusth. Man har ju alltid fått uppfattningen att den dryge dalkarlen är själva essensen i skånelaget. Maktkamp förstås.

Vad händer nu? Fjösigare eller ännu drygare?

Kan de bli drygare än Lusth
Citera
2015-04-14, 23:50
Medlem
I morgon onsdag kommer Färjestad att presentera Mikael Wikstrand.
Citera
2015-04-15, 00:03
Medlem
Pantern fortsätter att värva spelare, Jakob Karlsson från Södertälje och Pontus Netterberg från Tingsryd är klara för klubben plus så har Kim Johansson förlängt sitt kontrakt med 1+1!
Citera
2015-04-15, 02:02
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Låter gött. Själv önskar man kunde ha något annat i tankarna än denna skiten hela dagarna

Leksand har live imorgon, med tanke på att man hade det senast igår bör ju något ha hänt. Spännande!
Har live? Ska de ut i skogen och leka tomtar och troll?

Konstigt med Lusth. Han har ju varit benstommen ett tag nu i Mif. Hoppas mer info kommer.
Citera
2015-04-15, 08:39
Medlem
vrips avatar
Jonas Rönnqvist ny tränare MIF? Gått rykten om det..
Citera
2015-04-15, 08:40
Medlem
OlleVieros avatar
Jag har tidigare varit rätt säker på att Jimmie Ericsson kommer tillbaka till nästa säsong, men ryktet säger att hans kärring sökt tjänstledigt ett år till från butiken hon jobbar hos.

Men sådana där rykten går alltid runt i olika former så jag tror mindre på det. Ta bara alla barn som Holloway skulle få.

I sillytider har har alla möjliga spelare sett både här och där hela tiden. Bilar i andra lags färger syns också mystiskt överallt.
Citera
2015-04-15, 11:05
Medlem
Wikstrand klar för Färjestad alltså. Först kändes den tung, men nu skönt. Han verkar grina om istid en del, inte accepterar sin plats. Hej då!
Citera
2015-04-15, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
I morgon onsdag kommer Färjestad att presentera Mikael Wikstrand.

Då var det bekräftat
Citera
2015-04-15, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wollakosota
Wikstrand klar för Färjestad alltså. Först kändes den tung, men nu skönt. Han verkar grina om istid en del, inte accepterar sin plats. Hej då!

"En fantastiskt förening som alltid är med och kämpar om guld, det var Färjestad jag ville till", säger Wikstrand om klubbvalet.

Citera
2015-04-15, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
"En fantastiskt förening som alltid är med och kämpar om guld, det var Färjestad jag ville till", säger Wikstrand om klubbvalet.

Haha ja det är ganska rimligt att säga så på en PK för sin nya klubb. Allt annat hade varit konstigt.

Men det ska bli intressant att mer insyn i varför det blev såhär.

Missnöjd med speltid? Närmre hem? Mer lön? Var festande efter game 7 vinsten mot Luleå en faktor som spela in? Vem vet?!
Citera
2015-04-15, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wollakosota
Haha ja det är ganska rimligt att säga så på en PK för sin nya klubb. Allt annat hade varit konstigt.

Men det ska bli intressant att mer insyn i varför det blev såhär.

Missnöjd med speltid? Närmre hem? Mer lön? Var festande efter game 7 vinsten mot Luleå en faktor som spela in? Vem vet?!

Nja så är det inte. Hade han skrivit på Luleå så skulle han aldrig kunna använda dom orden tex.

Själv är det inte så att jag hoppar av glädje. Ännu en legoknekt som gör en säsong för att sedan dra till Canada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in