Citat:
Ursprungligen postat av
CrilleKex
Korkad bananimport?

Kommer från blatten som tror sig veta vem den idioten till blatte som sprängde sig själv i luften är.
Eftersom att du inte svarade på mitt förra inlägg, så utgår jag från att t.o.m. du själv upptäckt hur jävla korkad du är.
Vad fan har du tillfört tråden? Jag får ju inte mycket till svar av dig heller kexet.....
Att SÄPO är inkopplade beror nog på allt som sker i mellanöstern och nu smittat av sig till Europa och även lilla Danmark, behövs väl inte många hjärnceller för att räkna ut det..
Detta ärende kommer SÄPO släppa tillbaka till Nyköpingspolisen väldigt snart...
Men jag förstår deras intresse i och med hotbilden som finns mot oss från alla möjliga håll pga av våran välkomnande politik... kriminalitet kan vi alltid slå ner men blir det nåt krig mellan religioner är det kört för vårt vackra Sverige... Blev mycket ot nu.. Moderat får radera inlägget om dom vill..
Blev en riktigt sen natt, sjukskriver nog mig så jag kan sova och försöka få reda på vad som skett...
Riktigt tragiskt hur som helst, idioter som vräker ur sig massa skit om avlidna glömmer att det kan ske nån som står dom nära något tragiskt....