2015-03-03, 02:45
Medlem
springpojkar0nr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Gääääsp. Du rapar hela tiden upp samma skit om den "kristna" killen, och har du sagt vem det är? Nej, det har du inte. Så med andra ord försöker du bara göra dig viktig genom att spela insatt i det hela. Idiot var det visst...

Du vet inte ett skit mer än någon annan gör i denna tråd, så gör oss alla en tjänst och håll käft tills du presenterar mer än "den kristna killen" och "ni kommer alla bli besvikna om några timmar" ramsa du hela tiden skriver.

Dags att gå och lägga sig kanske?

Kristen irakier.... Mer än så får du inte tills dom anhöriga blivit meddelade av polisen, det pga att polisen inte hade identiteterna fastställda fortfarande för någon timme sen...
Ja att du döps till idiot av mig när det bekräftats är helt klart...
Citera
2015-03-03, 02:48
Medlem
kkasems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Syftade på specifikt den drabbade lägenheten.

Ja? Finns antagligen ett flertal invandrare i den trappuppgången. Min fråga är, varför skulle det vara sannolikt att det är han oavsett om han har någon som helst koppling till den trappuppgången, när det med stor sannolikhet bor flertalet invandrare i samma trappuppgång?
Citera
2015-03-03, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkasem
Ja? Finns antagligen ett flertal invandrare i den trappuppgången. Min fråga är, varför skulle det vara sannolikt att det är han oavsett om han har någon som helst koppling till den trappuppgången, när det med stor sannolikhet bor flertalet invandrare i samma trappuppgång?
Är ju inte 100% det har invandrarkoppling. Men den personen hade ju tydliga extrema drag när man såg den bilden. Så har den personen koppling till lägenheten så ligger ju personen bra till för att vara inblandad.
Citera
2015-03-03, 02:57
Medlem
kkasems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Är ju inte 100% det har invandrarkoppling. Men den personen hade ju tydliga extrema drag när man såg den bilden. Så har den personen koppling till lägenheten så ligger ju personen bra till för att vara inblandad.

Som det har nämnts tidigare så har den tröjan ingenting med extremism att göra.
Och återigen, så är jag bekant med den familjen och nej, det är ingen extremist familj.
Citera
2015-03-03, 02:59
Medlem
hatardigds avatar
förberedelser av målet?

"Lars Vilks deltar i debatt i Göteborg på torsdag"

http://www.expressen.se/gt/lars-vilk...tt-i-goteborg/

sammanträffande de sker så nära varandra?
Citera
2015-03-03, 02:59
Medlem
Europes avatar
Är det någon som vet hur vanligt det är att SÄPO går omedelbart in i en liknande utredning? Brukar de göra det, även om det inte rör några som man redan har hållit under uppsikt? Det känns väl lite konstigt om SÄPO skulle bli inkopplat redan nu, om det nu lika väl skulle kunna handla om en olycka? Det känns ju rent spontant för mig som inte SÄPO:s huvudområde, även om jag är förvisso inte värst insatt i SÄPO:s verksamhet.

Personligen hoppas jag att det visar sig att det är två muslimer som har hållit på och fixat en bomb för att mörda en massa människor och har istället råkat spränga sig själva i bitar. Eller åtminstone några som höll på med en bomb som skulle användas mot andra. Det skulle vara det bästa alternativet, med tanke på att personerna nu dog. Jag slår dock vad om att det finns en massa psykopatiska PK-människor (och islamister) som snarare hoppas att det ska visa sig vara två helt oskyldiga människor som har dött...
Citera
2015-03-03, 03:02
Medlem
kkasems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Är det någon som vet hur vanligt det är att SÄPO går omedelbart in i en liknande utredning? Brukar de göra det, även om det inte rör några som man redan har hållit under uppsikt? Det känns väl lite konstigt om SÄPO skulle bli inkopplat redan nu, om det nu lika väl skulle kunna handla om en olycka? Det känns ju rent spontant för mig som inte SÄPO:s huvudområde, även om jag är förvisso inte värst insatt i SÄPO:s verksamhet.

Personligen hoppas jag att det visar sig att det är två muslimer som har hållit på och fixat en bomb för att mörda en massa människor och har istället råkat spränga sig själva i bitar. Eller åtminstone några som höll på med en bomb som skulle användas mot andra. Det skulle vara det bästa alternativet, med tanke på att personerna nu dog. Jag slår dock vad om att det finns en massa psykopatiska PK-människor (och islamister) som snarare hoppas att det ska visa sig vara två helt oskyldiga människor som har dött...

Så du hoppas hellre på att vi har terrorister som vill spränga folk än att det är ett failat pyro-mek?
Senast redigerad av kkasem 2015-03-03 kl. 03:04.
Citera
2015-03-03, 03:05
Medlem
HarmonicAces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kkasem
Så du hoppas hellre att vi har terrorister som vill spränga folk än att det är ett failat pyro-mek?

Ja? Två terrorister mindre smäller rätt högt i min bok. Pun intended
Citera
2015-03-03, 03:05
Medlem
Vasterass avatar
För att genomföra extrema attacker i islams namn så behöver man utrustning. När man tillverkar bomber så finns det risker och ibland smäller det när det inte var avsett att smälla.

Vi kan idag i Sverige ha hundratals islamister som förbereder terrorattacker och vi kommer att få svaret antingen när det sker en olycka med tillverkningen eller när det väl smäller avsiktligt.

Detta kan vara en av de oavsiktliga detonationer som bekräftar faran med de eventuellt kommande attackerna.

Inga islamister på våra gator!
Citera
2015-03-03, 03:11
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av springpojkar0nr1
Kristen irakier.... Mer än så får du inte tills dom anhöriga blivit meddelade av polisen, det pga att polisen inte hade identiteterna fastställda fortfarande för någon timme sen...
Ja att du döps till idiot av mig när det bekräftats är helt klart...
Rabblar fortfarande samma skit ser jag.. Den största idioten är ju givetvis blatten som sprängde sig själv och en annan i luften. Du kommer dock på en stark andra plats.

Polisen har inte fastställt identiteterna än säger du, men samtidigt så vet du redan vem den döda blatten är. Skönt att du inbillar dig att du vet mer än vad både polisen och den döde blattens anhöriga gör. Din fantasi är det då inge fel på.
Citera
2015-03-03, 03:13
Medlem
kkasems avatar
Citat:
Rabblar fortfarande samma skit ser jag.. Den största idioten är ju givetvis blatten som sprängde sig själv och en annan i luften. Du kommer dock på en stark andra plats.

Polisen har inte fastställt identiteterna än säger du, men samtidigt så vet du redan vem den döda blatten är. Skönt att du inbillar dig att du vet mer än vad både polisen och den döde blattens anhöriga gör. Din fantasi är det då inge fel på.

Men du vet ju vem det är eftersom att du vet att det är en blatte. Dela med dig av informationen du sitter på!
Citera
2015-03-03, 03:17
Medlem
springpojkar0nr1s avatar
Citat:

Du är ju lika smart som ett kex.... För anhöriga, vänner och bekanta som vet var du håller hus och helt plötsligt inte får tag i dig i lilla Nyköping efter en sprängning blir det inte svårt och lägga 1+1 ditt jävla mähä... Dom anhöriga och vänner har sörjt sen många timmar men att polisen inte fått identiteten fastställd pga dna och tand matchning inte är klar är en annan sak... Precis på den plats vår vän befarades befinna sig sker explosionen, sammanträffande kanske? Hänger du med nu kexhjärnan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in