2015-03-02, 16:19
Medlem
Jokerswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General27
Det finns ju ett par skogar där som man härjat i när man vart yngre. Dem är dock inte så stora bortsett från skogen mot täby kyrkby. Men polisen har ju gripit 3 personer, blir intressant att se hur det är med dessa 3..går de i bällstabergskolan? Så blev rivalerna på flykt?

Hur vet du att Rektorn är ett rövhål? Han riskerade ju sitt liv att gå emellan när det var ett knivbråk, något verkar han ju bry sig..

Ska tydligen vara en "uppgörelse" med ett par herrar från någon annan skola. Alltså fd. elever till bällstabergsskolan om jag har förstått det rätt.

Rektorn är en fd. idrottslärare på skolan för många år sedan. År senare dyker han upp som rektor.

Dåliga arbetsvillkor, låga löner, lärare som går in i väggen, stökiga elever, ekonomiska skulder, massflykt, personalbrist. Rektorn har dragit skolan rakt ner i skiten. Mer kan du säkert läsa från länken som herren ovan länkade.

Detta har jag hört från vänners syskon, familj, etc. Finns alltid någon man känner till här i krokarna.
Citera
2015-03-02, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flo-Ridah
Dotter blev vittne till skiten.

3 fd elever dök upp och skulle kräva in pengar av en fd klasskamrat. Rektor får syn på gärningsmännen och försöker muntligt avvisa dem från platsen varpå handgemäng uppstår och rektor blir knivskuren.

Inte läge att klämma henne på mer information just nu stackaren är rätt upprörd.

Bällstabergsskolan har hämtat sig från tidigare kaos och började bli bättre och så händer detta. Blir bara förbannad.

Så enligt din dotters utsago så saknas alltså ingen person? Om man antar att klasskamraten som gick kvar inte vart gripen. Det står ju att 3 personer blev gripna, vad jagar polisen i skogen?
Citera
2015-03-02, 16:22
Medlem
Severus75s avatar
Knarkaren Z*d*n var knivdåren...
100% säker.
Citera
2015-03-02, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokerswe
----

Dåliga arbetsvillkor, låga löner, lärare som går in i väggen, stökiga elever, ekonomiska skulder, massflykt, personalbrist. Rektorn har dragit skolan rakt ner i skiten. Mer kan du säkert läsa från länken som herren ovan länkade.

Detta har jag hört från vänners syskon, familj, etc. Finns alltid någon man känner till här i krokarna.

Rektorn kan väll bara hantera mycket av det här utifrån resurerna han får av kommunen, han kan ju inte lägga pengarna i egen ficka precis. Jag vet dock att viss personal har behandlats dåligt av att hört det från egna kretsar.
Citera
2015-03-02, 16:33
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severus75
100% säker.

Ge oss en 100-procentig källa och lite mer info då. Annars förstår jag inte innebörden med ditt inlägg.
Citera
2015-03-02, 16:37
Medlem
Var väl en liknande händelse som hände i en skola i närheten för något år sedan? Eller samma skola? Mycket droger bland unga i de där området.
Citera
2015-03-02, 16:37
Medlem
Severus75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
Ge oss en 100-procentig källa och lite mer info då. Annars förstår jag inte innebörden med ditt inlägg.

Mitt eget barn hamnade mitt i skiten.
Citera
2015-03-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Var väl en liknande händelse som hände i en skola i närheten för något år sedan? Eller samma skola? Mycket droger bland unga i de där området.

Tror du menar händelsen i vallentuna gymnasium. ligger 2 stationer bort med roslagsbanan. Ganska nära.
Citera
2015-03-02, 16:47
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Bällsta är annars mycket nybyggt, vitt, medelsvensson men rötägg hittar man ju överallt.

Citat:
100% säker.

Ja det där låter ju inte som någon vit medelsvensson iaf lol.

Zigenare?
Citera
2015-03-02, 16:47
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Denne narkotikanyttjande gossman som börjar på den föga svenskklingande bokstaven Z... Vem är det och vem är hans handgångna män?
Citera
2015-03-02, 16:48
Medlem
Severus75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Ja det där låter ju inte som någon vit medelsvensson iaf lol.

Zigenare?

Helsvensk. Bokstaven i och é saknas i efternamnet.
Citera
2015-03-02, 17:07
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Helsvensk. Bokstaven i och é saknas i efternamnet.

Sökte på namnet och Vallentuna och jag önskar att jag inte hade gjort det.

Droger, hip hop, miljöpartiet, F! och hela köret

Denna hittade jag också: https://www.causes.com/causes/396650...rofile_browser

Varför är det alltid samma jävla typ av människor när det för en gångs skull handlar om svenskar?

Edit: Hittade så klart denna också LOL https://www.facebook.com/SDNejTack?f...rofile_browser
Senast redigerad av Steinarr 2015-03-02 kl. 17:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in