• 6
  • 7
2015-03-06, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cos
Tycker du?

http://www.vallentuna.se/sv/Omsorg-o...-trygg-kommun/

Och du tror verkligen att man kan tro på något som någon jävla prao-elev på Vallentunas kommunhus har klippt och klistrat ihop? Välkommen till verkligheten, där en rektor på en skola i Vallentuna blir knivhuggen mitt på dagen. Jag skulle hellre köpa ett hus på en favela i Brasilien.
Citera
2015-03-07, 01:48
Medlem
Anbivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Och du tror verkligen att man kan tro på något som någon jävla prao-elev på Vallentunas kommunhus har klippt och klistrat ihop? Välkommen till verkligheten, där en rektor på en skola i Vallentuna blir knivhuggen mitt på dagen. Jag skulle hellre köpa ett hus på en favela i Brasilien.

Bra trollning, pröva att bo i vallentuna först. Mer medelklass/övremedelklass kommun är fan svårt att hitta. Dom största bråken handlar nog om felparkeringar...

Och dom få "kriminella" som finnes i kommunen är alla kända av folk som bor här så inte svårt att undvika. Är du inte själv kriminell har du oftast inget att oroa dig för. Dock börjas det lätt viftas med knivar om skulder på 20k eftersom dom inte har något större att bråka om.
Citera
2015-03-07, 16:49
Medlem
Blåbärés avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline

Haha, vilken tomte du är. Du har aldrig varit i Vallentuna va?
Citera
2015-03-07, 17:13
Medlem
Zimows avatar
Lugnare ställe än Vallentuna får man fan ta och leta efter. Händer nog mer i Kiruna
Citera
2015-03-07, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbäré
Haha, vilken tomte du är. Du har aldrig varit i Vallentuna va?

Jag har kört runt både i Compton och Vallentuna och skillnaden är att i Vallentuna kör jag aldrig runt med olåsta dörrar.
Citera
2015-03-07, 23:38
Medlem
Jag har själv bott i Vallentuna i ett par år och vill minnas att jag aldrig vistades utomhus efter 23:00, mycket obehagligt folk som bor där. Bor nuförtiden i Rissne och känner mig mycket tryggare.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in