2016-05-02, 20:20
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matreo
Två nya deltagare kommer in i dagens avsnitt 02/05:
Herregud vad snea bröstvårtor killen har.

Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Kul definition på ex när olivia knappt kände igen sitt. De flesta ex känns bara som något gammalt engångsligg
Tror det är allmänt känt tbh, det är nog väldigt få i programmet som faktiskt har varit ett riktigt 'par'. Jag vet att en polare till mig som hade Audition tog med sig en gammal kk och gick vidare men i slutändan sa han nej.
Citera
2016-05-02, 21:46
Bannlyst
När släpps avsnitten på dplay?

Brukar det inte vara 21:30?

Mvh
Citera
2016-05-02, 22:12
Medlem
Scamps avatar
Va är grejjen med Hampus jävla flin när dom är ensamen i rutan? Så jävla ful snubbe.
Citera
2016-05-02, 23:16
Medlem
Han Adde verkar vara en pajas. Sneade för att tjejen ångrade sig när han ville ha sex...
Citera
2016-05-02, 23:59
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hashglass
Han Adde verkar vara en pajas. Sneade för att tjejen ångrade sig när han ville ha sex...
Var det inte Nenad?
Citera
2016-05-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hashglass

Fel- Det var Nenad som "sneade" när Elin ångrade sig under deras sexakt..
Nenad är han som är framtida våldtäktsman (känns det som utifrån hans beteende och sätt att behandla kvinnor)...
Citera
2016-05-03, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Var det inte Nenad?

Ja precis!
Citera
2016-05-03, 07:32
Medlem
Nenad verkar ju vara urtypen för en typisk förortsblatte. Timmar, tror att han är snyggast i hela världen,snear när han blir nekad och sen så är han absolut ingen alfa när de andra killarna är med.
Citera
2016-05-03, 13:02
Medlem
missmones avatar
Jazze är schizofren. Kul att hon gnäller på alla andra som är svartis när hon själv var helt galen på Jerry.

Undrar hur många tjejer som kommer tattuera in vapen efter det här avsnittet.
Citera
2016-05-03, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Nenad verkar ju vara urtypen för en typisk förortsblatte. Timmar, tror att han är snyggast i hela världen,snear när han blir nekad och sen så är han absolut ingen alfa när de andra killarna är med.

Förortsblatte vet jag inte. Det där beteendet har man ju sett bland svennar över hela Sverige i många år. Tyvärr finns det alldeles för många killar som inte fattar att dom inte är guds gåva till kvinnan. Sen finns det tjejer som gillar det och tycker det är häftigt när en kille vill äga dom
Citera
2016-05-03, 16:59
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Herregud vad snea bröstvårtor killen har.

Tror det är allmänt känt tbh, det är nog väldigt få i programmet som faktiskt har varit ett riktigt 'par'. Jag vet att en polare till mig som hade Audition tog med sig en gammal kk och gick vidare men i slutändan sa han nej.
Hur fungerar audition till det här programmet egentligen?
Man anmäler sig, och sitt ex, och går dit tillsammans? Så till exempel Jasse och Jerry var på audition samtidigt?
Citera
2016-05-03, 18:18
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Hur fungerar audition till det här programmet egentligen?
Man anmäler sig, och sitt ex, och går dit tillsammans? Så till exempel Jasse och Jerry var på audition samtidigt?

Tror de skriver med sina ex ansökan med nummer och mejl. Så kontaktar produktionen de respektive exen och kollar om de vill vara med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in