Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-25, 20:52
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Ny säsong har börjat, ett avsnitt har kommit ut.

Följer du serien eller? Är de senaste 5 åren nåt att titta på? Tittade mkt för 10 år sen typ, försökte strema avsnitten från början på viaplay men kvalitén där är helt usel.

Sociopat/psykopat Roger var ju de bästa avsnitten i början. Fan vad minnen man har, typ den när Francine och han leker att de är ett par och bråkar sönder över vem som är mest intiligent Men jag har som sagt inte tittade de senaste 5 säsongerna kanske, är de bra ens? För Family Guy är inte bra längre.
__________________
Senast redigerad av fonzen 2021-04-25 kl. 20:54.
Citera
2021-04-25, 23:10
  #602
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Följer du serien eller? Är de senaste 5 åren nåt att titta på? Tittade mkt för 10 år sen typ, försökte strema avsnitten från början på viaplay men kvalitén där är helt usel.

Sociopat/psykopat Roger var ju de bästa avsnitten i början. Fan vad minnen man har, typ den när Francine och han leker att de är ett par och bråkar sönder över vem som är mest intiligent Men jag har som sagt inte tittade de senaste 5 säsongerna kanske, är de bra ens? För Family Guy är inte bra längre.

Jag tycker att serien håller förvånandsvärt bra nivå, nu är det TBS som har tagit över serien. Family Guy slutade jag titta på för rätt länge sen, ser kanske ett enstaka avsnitt om det verkar bra. South Park tittar jag på, men det har också blivit mycket sämre. Det finns några avsnitt som sticker ut som lite extra bra också, The Talented Mr. Dingleberry är en av mina favoriter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback