2005-09-30, 07:18
Medlem
RedXs avatar
Har någon sett denna serie? Den är gjord av producenterna bakom "Family Guy" och är tecknad på mer eller mindre exakt samma sätt. Själv har jag inte sett den, men jag har noterat att den inom kort kommer att börja sändas på ZTV. Har någon av er sett den och, i sådana fall; hur lyder omdömet? Är det stor skillnad mot "Family Guy", eller är det i princip samma sak med andra karaktärer?
Citera
2005-09-30, 07:45
Medlem
MobileFreaks avatar
Jag tycker det är skillnad från Family Guy. American Dad är helt enkelt inte lika bra.
Det är inte alls samma sorts humor i American Dad, det handlar oftast om just pappan i familjen som är nån sorts FBI-snubbe och som oroar sig över sina kids.
Citera
2005-09-30, 11:18
Medlem
Den är inte lika bra som Family guy, men duger Kortfattat så handlar det om en väääldigt stereotyp American dad.
Citera
2005-09-30, 11:30
Medlem
Den är bra, men inte lika bra som Family Guy.
Citera
2005-09-30, 22:45
Medlem
Uematsus avatar
Instämmer..AD är inte lika bra som FG. Men den går ändå att kolla på
Citera
2005-09-30, 22:51
Medlem
Otroligs avatar
Följer American Dad, visst det håller inte samma klass som Family Guy.
Dock håller Family Guy en väldigt hög klass, men jag tycker att American Dad har blivit mycket bättre nu 2:a säsongen och det är defenetivt en av mina favoritserier.
Citera
2005-10-03, 13:14
Medlem
Jag har personligen bara sett två avsnitt av American Dad
Pilotavsnittet, som var väldigt roligt och sjunde avsnittet, som inte var speciellt bra alls. Så jag vet inte riktigt vad jag tycker än. Får kolla på lite fler avsnitt först tror jag. Men riktigt lika bra som Family Guy är det inte (vilket alla verkar vara rörande överens om).
Citera
2005-10-03, 18:21
Medlem
Ladidas avatar
Tycker den är bra dock, driver kraftigt med urtypen av Amerikanare.
Citera
2005-10-03, 18:44
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daniel-san
Jag har personligen bara sett två avsnitt av American Dad
Pilotavsnittet, som var väldigt roligt och sjunde avsnittet, som inte var speciellt bra alls. Så jag vet inte riktigt vad jag tycker än. Får kolla på lite fler avsnitt först tror jag. Men riktigt lika bra som Family Guy är det inte (vilket alla verkar vara rörande överens om).
Deacon Stan Jesus Man var ju jättekul om det är det du menar
Citera
2005-10-03, 20:14
Medlem
theleriums avatar
börjar det inte på ztv ikväll?
Citera
2005-10-03, 23:01
Medlem
Micke Ls avatar
Jag laddade ner senaste avsnittet idag på Pirate Bay och tyckte inte att det var särskilt bra alls. Jag skrattade bara lite grann en gång, till skillnad från Family Guy där man måste hålla sig för skratt.
Citera
2005-10-04, 09:15
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke L
Jag laddade ner senaste avsnittet idag på Pirate Bay och tyckte inte att det var särskilt bra alls. Jag skrattade bara lite grann en gång, till skillnad från Family Guy där man måste hålla sig för skratt.
Jag håller med dig, det senaste avsnitten var ganska svagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in