2005-10-04, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Jag håller med dig, det senaste avsnitten var ganska svagt.

Senaste avsnittet? Är det den hans farsa inbrottstjuven dyker upp?
Jag skrattade när han sa att han inte ville åka fast pga av det medfångarna skulle göra med hans ögonhål i fängelset...
Citera
2005-10-04, 13:08
Medlem
Märkligt. Jag tycker American dad är hur kul som helst. Jag tycker den är roligare än Family Guy. Ja, det är en helt annan typ av humor, jag uppskattar antagligen den mer.
Citera
2005-10-04, 13:15
Medlem
fnuskes avatar
American Dad känns mer som en slaggprodukt av Family Guy. En serie där de kan dra alla politiska skämt vilket resulterar i ett mindre universiallt lockande program samt sämre skämt.
Citera
2005-10-04, 13:19
Medlem
Jag tycker serien är riktigt rolig. Och håller lika hög klass som family guy. Man får dock tänka på att det är bara andra säsongen American Dad har STORT potential till att bli en klassiker som vi kommer se 10 säsonger av MINST. min favoritkaraktär är Utomjordingen som på något löjligt sätt är så oerhört mänsklig.

Jag antar att jag gillar den för den är mer Crazy i den mån att det är en onormal familj som försöker vara så normala som möjligt. medans family guy är en normal familj som gör onormala saker. ja eller nåt sånt
Citera
2005-10-04, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Deacon Stan Jesus Man var ju jättekul om det är det du menar
Mmm, det var det avsnittet. Tyckte inte det var jättekul, dock var mjölkningen av Roger för bisarr för att inte vara underhållande
Citera
2005-10-04, 16:40
Medlem
Aquabots avatar
Jag såg de första 5 (tror jag) avsnitten i våras/början på sommaren och tyckte då att det var mycket roligare än Family Guy, när jag sett på Family Guy senare har jag dock tyckt mycket bättre om det än jag gjorde tidigare. Det är en mycket bra serie iaf, absolut inte sämre än Family Guy.
Citera
2005-10-04, 17:19
Medlem
Just nu slåt Family Guy American Dad med hästlängder
Senaste Family Guy var det bästa på länge!

"I like pancakes I like pancakes, they make me a happy Peter. I like pancakes I like pancakes lalalalala!"

Citera
2008-09-04, 00:40
Medlem
icares avatar
Bumpar tråden lite .

Har kollat klart på alla säsonger av Family Guy så jag tänkte ge denna serie en chans.
Jag tycker den är lite småmysig, även om jag bara sett 3 avsnitt hittills.
Och theme låten är underbar
Citera
2008-09-29, 14:50
Medlem
olllies avatar

Hell yeah!
Citera
2008-09-29, 15:26
Medlem
roaders avatar
Skrattade högt när Francine körde sprutan i Steves panna och sen bankade in den med klockradion.

Nästan roligare än senaste Family Guy-avsnittet.
Citera
2008-09-29, 15:27
Medlem
NirvanAs avatar
Ja nyaste american dad var definitivt roligare än nyaste family guy.
Citera
2008-09-29, 16:29
Medlem
Ledarens avatar
Dagens avsnitt var riktigt bra, slog som sagt Family Guy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in